قیمت چای ماسالا کیلویی هندی | کارتن مقدار ۲۵ کیلوگرم

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا کیلویی هندی کارتن های مقدار ۲۵ کیلو گرم را می توان از فروشگاه های آنلاین معتبر و نمایندگی های فروش استعلام بگیرید.

چای ماسالا که نوشیدنی با منشا هندی می باشد در چند سال اخیر در ایران بسیار شهرت پیدا کرده و کمتر کسی را پیدا می کنید که این چای خوش عطر و طعم را امتحان نکرده باشد.

نکته حائز اهمیت در مورد چای ماسالا روش فرآوری آن است که مانند سایر چای ها از گیاه کاملیا سیننسیس بدست نیامده به صورت ترکیبی می باشد یعنی از مخلوط نمودن پودر چای سیاه با ادویه جات معطر به تولید می‌رسد.

استعلام آخرین قیمت چای ماسالا کیلویی هندی

استعلام آخرین قیمت چای ماسالا کیلویی هندی را می توانید از این مرکز فروش انجام دهید و با مقایسه تعرفه ها با سایر عرضه کنندگان انتخابی مناسب داشته باشید برای اینکار کافیست از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده با مشاور فروش تماس حاصل فرمایید.

در سال های اخیر در بازار شاهد تحولات زیادی در قیمت چای ماسالا هندی بوده ایم که از دلایل اصلی آن نوسانات بازار ارز می باشد همچنین دو نوع بسته بندی و فله ای چای ماسالا در قیمت گذاری تاثیرگذار خواهد بود و بدون شک مدل فله به دلیل حذف هزینه‌های بسته‌بندی از قیمت مناسب تری برخوردار است.

یکی از بهترین راهکارهای کاهش قیمت محصولات وارداتی مراجعه به فروشگاه هایی می باشد که به صورت مستقیم این محصول را وارد و بدون واسطه در دسترس خریداران قرار می دهند.

تولید چای ماسالا کیلویی با مارک میس ایندیا

تولید چای ماسالا کیلویی با مارک میس ایندیا

تولید چای ماسالا کیلویی با مارک میس ایندیا با بهره مندی از مرغوب ترین ترکیبات اولیه و استفاده از روش های به روز دنیا صورت می پذیرد از همین رو دارای کیفیت درجه یک میباشد.

متقاضیان اصلی چای ماسالا مارک میس ایندیا صاحبان کافه ها، رستوران ها و کافی شاپ ها می باشند که جای ماسالا یکی از پرفروش ترین نوشیدنی های آنها محسوب می‌شود و به منظور جلب رضایت مصرف کننده بهترین کیفیت را خریداری می کنند.

قابل توجه خریداران عمده این محصول چنانچه پس از تحویل بار نقصی را در بسته بندی احساس نمودید کافیست با واحد پشتیبانی هماهنگی های لازم را انجام دهید و محصول را برگشت بزنید تا بدون هیچ مشکلی برایتان تعویض و ارسال گردد.

نحوه خرید چای ماسالا کیلویی کارتن مقدار ۲۵ کیلوگرم

نحوه خرید چای ماسالا کیلویی کارتن مقدار 25 کیلوگرم

از مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده چای ماسالا که طعم خارق العاده ای شیرینی و تندی ملایم را به وجود آورده اند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چای سیاه
  • شیر
  • زنجبیل
  • چوب دارچین
  • میخک
  • رازیانه
  • جوز هندی
  • فلفل سیاه
  • هل سبز
  • بادیان ختایی

کارخانه مبس ایندیا چای ماسالا را در کیسه های استاندارد ۲۵ کیلویی بسته بندی و به بازارهای جهانی عرضه نموده است که حمل و نقل آن بسیار راحت و خرید آن از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه تر میباشد.

نحوه خرید چای ماسالا کیلویی کارتن مقدار ۲۵ کیلو گرم به صورت اینترنتی بسیار ساده و مطمئن می باشد لذا کافیست متقاضیان ابتدا مشخصات خود را در فرم مشاوره تکمیل و ارسال نمایند تا کارشناس فروش پس از بررسی با آنها تماس برقرار نماید‌.

مرکز فروش چای ماسالا کیلویی تولید هندوستان

مرکز فروش چای ماسالا کیلویی تولید هندوستان

با توجه به این موضوع که خاستگاه چای ماسالا هند می باشد بهترین درجه کیفیت این محصول به صورت بسته بندی و فله در این کشور به تولید می‌رسد.

مرکز فروش چای ماسالا کیلویی تولید هندوستان در استان تهران با هدف فراهم نمودن شرایط خرید برای متقاضیان سراسر کشور این وبسایت را ارائه نمود تا همه افراد به راحتی سفارشات خود را ثبت نمایند پس فرصت را از دست ندهید و اکنون جهت سفارش به مشاوره فروش مجموعه مراجعه نمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید