آخرین قیمت چای ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا بگتو در بسته بندی های به مقدار ۱۰۰۰ گرم به صورت روزانه اعلام می گردد برای استعلام آخرین قیمت می توانید به نمایندگی ها و مراکز فروش آنلاین مراجعه نمایید.

چای ماسالا نوشیدنی منحصربه‌فرد با خواص دارویی و درمانی معجزه آسا می باشد که افراد می‌توانند با نوشیدن یک فنجان از آن در طول روز سلامتی خود را تضمین نموده و از بروز بیماری ها جلوگیری کنند.

چای ماسالا از نظر عطر و طعم با دیگر چای ها از جمله چای سبز، چای سیاه و چای سفید متفاوت می باشد زیرا در فرآیند تولید آن از ادویه های گیاهی معطر  به صورت پودر شده استفاده شده است

آخرین قیمت چای ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم

آخرین قیمت چای ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم را می توانید از مرکز بخش مقابل استعلام بگیرید تا با مقایسه قیمت ها با سایر فروشگاه ها خرید مطمئن و به صرفه داشته باشید.

کارخانه بگتو یکی از پرفروش ترین برند های تولید کننده چای ماسالا می باشد که توانسته با عرضه کیفیت مطلوب در ازای قیمت مناسب مورد استقبال ویژه مصرف کنندگان قرار بگیرد.

بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی به دلیل مناسب بودن برای مصارف شخصی و خانگی بسیار پرطرفدار بوده اند و صاحبان فروشگاه ها در سراسر کشور برای رفع نیاز مشتری اقدام به خرید عمده این محصول در کارتن های ۱۲ عددی نموده اند.

نمایندگی فروش چای ماسالا بگتو ایرانی

نمایندگی فروش چای ماسالا بگتو ایرانی

 

از مهمترین ترکیبات چای ماسالا بگتو که به پودر تبدیل می شوند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چای سیاه
  • شیر
  • هل سبز
  • زنجبیل
  • میخک
  • چوب دارچین
  • انیسون ستاره ای
  • جوز هندی
  • کریمر

نمایندگی فروش چای ماسالا بگتو ایرانی در شهرهای بسیاری از جمله تهران، کرمان، کیش، اصفهان، تبریز، قم، ساری، بروجرد و… در حال فعالیت می باشند متقاضیان برای خرید عمده و جزئی می‌توانند به آنها مراجعه نمایند.

شایان ذکر است که در این مجموعه برای خرید عمده با توجه به حجم سفارش تخفیفاتی در نظر گرفته شده که موجب کاهش قیمت نهایی و کسب سود بیشتر برای خریدار خواهد شد پس فرصت را از دست نداده و اکنون برای سفارش و بهره مندی از این مزایا اقدام فرمایید.

خرید چای ماسالا بگتو با قیمت تهران

خرید چای ماسالا بگتو با قیمت تهران

یکی از خواص بی نظیر چای ماسالا تأثیر آن در درمان و جلوگیری از سرماخوردگی و گرفتگی بینی می باشد زیرا وجود میخک و زنجبیل در این نوشیدنی باعث تقویت سیستم ایمنی شده و به افراد کمک خواهد کرد تا از سرفه و گرفتگی بینی به دور باشند و اگر از سرماخوردگی رنج میبرند با مصرف یک لیوان چای ماسالا زودتر بهبود خواهند یافت.

خرید چای ماسالا بگتو با قیمت نمایندگی تهران یک فرصت استثنایی برای مشتریان در اقسام نقاط کشور می‌باشد زیرا پایتخت از موقعیت اقتصادی عالی برخوردار بوده از همین رو کارخانجات تولیدی همچون بگتو محصولات خود را بدون واسطه به صورت مستقیم در نمایندگی آن عرضه می نمایند.

مرجع تخصصی خرید و فروش چای ماسالا بگتو

مرجع تخصصی خرید و فروش چای ماسالا بگتو

بسته بندی های جدید و مدرن جای ماسالا بگتو به صورت قوطی های کاملاً بهداشتی و استاندارد می باشند که در حجم های ۱۰۰۰ گرم و ۲۵۰ گرم تولید و به بازارهای فروش عرضه شده اند.

شرکت آرشامین به عنوان مرجع تخصصی خرید و فروش چای ماسالا بگتو در ایران موفق به ارائه این محصول با قیمت خط تولید گردید است و با حذف واسطه ها بهترین شرایط خرید را در دسترس خریدار قرار داده است.

مشاوران فروش در این سایت برای تکمیل اطلاعات تخصصی شما پاسخگو هستند و شما را در خرید مطمئن و پر سود یاری می‌دهند برای برقراری ارتباط با آنها از طریق راه های ارتباطی ذکر شده اقدام نمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید