بزرگترین تولید کننده چای ماسالا در ایران

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده چای ماسالا در راستای جلب رضایت خریدار باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد و این محصول را با کییفیت ممتاز به بازارهای فروش در ایران عرضه نماید.

چای ماسالا از جمله نوشیدنی‌های خوش عطر و خوشمزه محسوب می شود که عطر و طعم  آن برگرفته از ترکیبات اولیه نظیر ادویه جات معطر می باشند می شود.

قدمت این چای تقریباً بین ۵ الی ۹ هزار سال پیش تخمین زده شده و از نوشیدنی های سنتی محسوب می‌شود که علاوه بر خاستگاهش یعنی هند در سراسر دنیا طرفدار جذب نموده است.

بزرگترین تولید کننده چای ماسالا در ایران

بزرگترین تولید کننده چای ماسالا در ایران کارخانه بگتو می باشد در سال های اخیر با بهره مندی از ترکیبات اولیه مرغوب و دستگاه‌های مجهز تحت کارشناسان تغذیه موفق به تولید این محصول با کیفیت درجه یک گردیده است.

با توجه به افزایش روز افزون طرفداران چای ماسالا در کشور تولید کنندگان بسیاری اقدام به تهیه و تولید این محصول نموده اند که هر کدام از نظر سطح کیفیت و قیمت گذاری متفاوت خواهند بود.

اگر قصد سفارش مستقیم و بدون واسطه این محصول را از کارخانه تولیدی دارید می توانید از طریق اطلاعات تماس ارائه شده در انتهای سایت با مدیریت فروش ارتباط برقرار نمایید.

تولید انواع چای ماسالا در طعم و بسته بندی مختلف

تولید انواع چای ماسالا در طعم و بسته بندی مختلف

تولید انواع چای ماسالا در طعم و بسته بندی مختلف در کشور بسیاری را رواج پیدا کرده و در فروشگاه ها شاهد حجم هایی از ۱۰۰ گرم تا ۲ کیلوگرم خواهید بود.

برخی از برندهای ایرانی چای ماسالا که در بازار به چشم می خورند می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • مارک بگتو
  • مارکت سانتوس
  • مارک لترا
  • مارک دماوند
  • مارک نیوشا
  • مارک آفرینش

ترکیبات پایه چای ماسالا که شامل چای سیاه، زنجبیل، دارچین، میخک و هل می باشند در همه کشورها در فرآیند تولید این چای استفاده خواهند شد اما در برخی کارخانجات از آن مواد دیگری نیز در کنار آنها استفاده می شود که موجب تفاوت در طعم های چای ماسالا می گردد.

چای ماسالا را در مجموع در دو طعم کلاسیک و اسپایسی تولید خواهند نمود که در نوع کلاسیک به‌دلیل استفاده کردن از شیر و شکر طعم شیرین با تندی ملایم را احساس خواهید کرد اما چای ماسالا اسپایسی که طرفداران خاص خود را دارد بدون شیر و شکر بوده و به نوعی رژیمی می باشد لذا عطر و طعم این مدل از کلاسیک تند تر خواهد بود.

سایت پخش چای ماسالا با قیمت تولید کننده

پربازدیدترین سایت پخش چای ماسالا با قیمت تولیدکننده این مجموعه می باشد که به دلیل ارائه کیفیت درجه یک و قیمت پایه مورد استقبال واقع شده و توانست سفارشات زیادی را به سمت خود معطوف نماید.

از مهمترین مزیت های خرید اینترنتی از وب سایت مقابل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. برقرار نمودن ارتباط مستقیم با واحد تولیدی
  2. ارائه لیست به روز قیمت ها
  3. صرف کمترین زمان ممکن
  4. امکان سفارش از سراسر کشور
  5. تحویل سریع و به موقع
  6. کاهش هزینه های گزاف و بیهوده
  7. بهره مندی از تخفیفات
  8. تنوع بسیار بالای برند های با کیفیت
  9. امکان سفارش فله و عمده

خرید چای ماسالا اصل و مرغوب ایرانی

خرید چای ماسالا اصل و مرغوب ایرانی

خرید چای ماسالا اصل و مرغوب ایرانی را با این مجموعه تجربه نمایید شایان ذکر است که جهت اطمینان خاطر از سطح کیفیت می‌توانید محصول مورد نظر را برای تست دریافت و سپس در صورت رضایت سفارشات عمده را به ثبت رسانید.

در این مقاله سعی نمودم شما را با چای ماسالا تولید ایران و قیمت ها  و نحوه سفارش آن آشنا کنیم لذا برای تکمیل اطلاعات تخصصی می توانید از مشاوره فروش سایت راهنمایی دریافت نمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید