بزرگترین مرجع فروش چای ماسالا بگتو ۱۰۰۰ گرمی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چای ماسالا بگتو از طریق بزرگترین مرجع عرضه کننده این محصول در تهران با قیمت مناسب و کیفیت عالی در برند بگتو به مقدار ۱۰۰۰ گرم صورت می پذیرد.

چای ماسالا یک نوشیدنی پر طرفدار در کشور هندوستان می باشد که تقریبا در همه کافه ها و رستوران ها سرو خواهد شد زیرا این نوشیدنی به دلیل داشتن ادویه‌های گوناگون با ذائقه آنها تطابق دارد.

چای ماسالا از نوشیدنی های اصیل و قدیمی می باشد اما در ایران در ۴ یا ۵ سال اخیر رونق پیدا کرده و در کشورهای اروپایی نیز به نام چای هندی شناخته می شود.

بزرگترین مرجع فروش چای ماسالا بگتو ۱۰۰۰ گرمی

بزرگترین مرجع فروش چای ماسالا بگتو ۱۰۰۰ گرمی شرکت بازرگانی مقابل می باشد که با واحد تولیدی همکاری مستقیم داشته و محصول را از درب کارخانه با قیمت خط تولید در اختیار خریدار قرار می دهد‌.

با توجه به این موضوع که اصالت چای ماسالا متعلق به کشور هند است اما این چای از گیاه خاصی برداشتن شده به همین دلیل در سایر کشورها نیز از ترکیب نمودن چای سیاه با شیر و ادویه جات مخصوص به تولید می‌رسد.

چای ماسالا در بازار در برند های متنوع با حجم های مختلف از ۱۰۰ گرم تا ۲ کیلوگرم مورد خرید و فروش قرار می گیرد که معمولاً بسته‌بندی‌های ۱۰۰۰ گرمی به دلیل مناسب بودن برای مصارف خانگی بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند.

قیمت هر کیلو چای ماسالا بگتو تولید ایران

قیمت هر کیلو چای ماسالا بگتو تولید ایران

یکی از مهم ترین ملاک ها در قیمت گذاری چای ماسالا قیمت خرید مواد اولیه می باشد چنانچه قیمت روز ادویه جات استفاده شده در این محصول افزایش یا کاهش یابد نرخ این محصول نیز تغییر خواهد کرد.

قیمت هر کیلو چای ماسالا بگتو تولید ایران نسبت به محصولات هندی به دلیل حذف هزینه های واردات بسیار مناسب تر خواهد بود و این موضوع یکی از دلایل اصلی فروش بالای چای ماسالا بگتو می باشد.

برای استعلام قیمت روز چای ماسالا در انواع برندهای متنوع داخلی و خارجی و همچنین دریافت کاتالوگ محصولات می توانید از طریق فضای مجازی یا تماس تلفنی  با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

خرید و فروش عمده چای ماسالا بگتو

خرید و فروش عمده چای ماسالا بگتو

یکی از رایج‌ترین روش‌های خرید و فروش این محصول به صورت غیر حضوری و بدون واسطه می باشد که از مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ارتباط مستقیم با تولید کننده
  2. دریافت محصول با قیمت و کیفیت تضمین شده
  3. عدم محدودیت مکان و زمان
  4. دریافت مشاوره تخصص در زمان سفارش
  5. انواع بسیار بالای برند های با کیفیت
  6. قابلیت مقایسه محصولات از نظر قیمت
  7. تحویل سریع و به موقع از طریق شرکت‌های حمل و نقل
  8. بهره مندی از خدمات پس از فروش و تخفیفات استثنایی

خرید و فروش عمده چای ماسالا بگتو از فعالیت های اصلی این مجموعه به شمار می‌رود که در سال های اخیر بسیار خوش درخشیده و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید.

برترین چای ماسالا مرغوب و باکیفیت ایرانی

برترین چای ماسالا مرغوب و باکیفیت ایرانی

از دلایل اصلی کیفیت بالای چای ماسالا بگتو بهره‌مندی از مواد اولیه تازه و مرغوب می باشد لازم به ذکر است که این محصول تحت نظر کارشناسان متخصص تغذیه با کمترین میزان کالری و چربی به تولید رسیده و برای کاهش وزن بسیار مناسب خواهد بود.

خریداران فراموش نکنند که بعد از باز شدن بسته بندی اولیه این محصول تا یک ماه قابلیت مصرف خواهد داشت.

برترین چای ماسالا مرغوب و باکیفیت ایرانی در برند بگتو با بسته بندی های قوطی ۱۰۰۰ گرمی به بازار عرضه شده است جهت سفارش عمده این محصول می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید