بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا بگتو را می توانید در بسته بندی های مقدار ۱۰۰۰ گرم از بزرگترین مرکز عرضه کننده این محصول در پایتخت با بهترین شرایط و امکانات انجام دهید.

چای ماسالا یکی از نوشیدنی هایی با ارزش غذایی بالا و مفید می باشد که در دنیا طرفداران بسیار زیادی را جذب نموده این چای خوش عطر و طعم اصالت هندی دارد.

اگر هنوز این چای را امتحان نکرده اید باید بگوییم که چای ماسالا مزه شیرین با تندی دلنشین و رایحه ای خاص به همراه دارد که برگرفته از ادویه جات به کار رفته در آن می باشد.

بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم

بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم شرکت بازرگانی آرشامین می باشد که در راستای جلب رضایت و اعتماد خریداران تمام تلاش خود را به کار گرفته و محصول را مستقیماً از درب کارخانه برای متقاضیان ارسال می نماید.

از مهمترین مواد تشکیل دهنده چای ماسالا بگتو می توان به چای سیاه، شیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه، میخک و پودر خامه ای کننده غیر لبنی اشاره نمود که هر کدام از خواص درمانی شگفت انگیزی برخوردار هستند.

این وبسایت یکی از پر بازدید ترین مراکز فروش چای ماسالا در برندهای متنوع ایرانی و هندی محسوب می شود و به دلیل ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار مورد استقبال خریداران واقع شده و سفارشات زیادی را به خود اختصاص داده است.

کارخانه تولید چای ماسالا بگتو در تهران

کارخانه تولید چای ماسالا بگتو در تهران

قابل توجه مصرف کنندگان چای ماسالا این نوشیدنی را می توان به صورت گرم و سرد مورد استفاده قرار داد همچنین برای تهیه می‌توانید از آب یا شیر استفاده نمایید که بستگی به ذائقه افراد دارد.

کارخانه تولید چای ماسالا بگتو در تهران با بهره مندی از تازه ترین و مرغوب ترین ادویه جات موفق به تولید این محصول ارگانیک با کیفیت ممتاز شده است و محصولات خود را به صورت مستقیم از نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین به بازارهای فروش عرضه کرده است.

جهت ثبت سفارشات و دریافت کاتالوگ محصولات می توانید نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در یکی از فرم های فروش ارسال نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس برقرار نمایند.

لیست قیمت چای ماسالا بگتو به صورت عمده

لیست قیمت چای ماسالا بگتو به صورت عمده

لیست قیمت چای ماسالا بگتو به صورت عمده را میتوانید از راه های مختلف استعلام بگیرید که در سال های اخیر به دلیل سهولت و راحتی کار مراجعه به سایت های اینترنتی رواج پیدا کرده است.

شایان ذکر است در این مرکز فروش بدلیل کوتاه کردن دست دلالان تخفیفات فوق‌العاده‌ای برای متقاضیان عمده در نظر گرفته شده که موجب کاهش برآورد هزینه‌ها و سودآوری برای خریدار می‌شود.

چای ماسالا از ارزش و غذای بالایی برخوردار بوده و از مهمترین مشخصه های آن سالم بودن این نوشیدنی است یعنی میزان کالری کمتر از ۱۰۰ و بدون چربی می باشد نظر فراموش نشود که درصد کالری و چربی با توجه به میزان شیر و شکر چای ماسالا متفاوت می باشد.

فروش چای ماسالا بگتو با قیمت درب کارخانه

فروش چای ماسالا بگتو با قیمت درب کارخانه

چای ماسالا به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد موجب برطرف نمودن خستگی و کسالت مصرف‌ کننده خواهد شد و همچنین بیماری هایی مثل گرفتگی عضلانی را به طور چشمگیر کاهش می‌دهد.

فروش چای ماسالا بگتو با قیمت درب کارخانه و کیفیت ضمانتی در حیطه کاری این مجموعه می باشد و مورد توجه خریداران قرار گرفته به گونه‌ای  که توانسته بازار داغ تجارت این محصول را از آن خود نماید.

مشاوران فروش آماده پاسخ گویی به پرسش های متقاضیان می باشند تا  آنها را در خریدی مطمئن و به صرفه یاری دهند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید