بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا یک کیلویی مارک بگتو

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا یک کیلویی را میتوانید از بزرگترین مرکز فروش آنلاین این محصول با مارک بگتو انجام دهید و با صرفه زمان و هزینه کمتر بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

چای ماسالا یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در چند سال اخیر در بین خانواده های ایرانی می باشد که به دلیل طعم و رایحه ی متفاوتی که نسبت به دیگر چای ها دارد بسیار پرطرفدار است‌.

قدمت و اصالت چای ماسالا به بیش از ۵ هزار سال پیش در هندوستان باز می گردد که ابتدا به عنوان دمنوش گیاهی برای درمان و پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفت.

بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا یک کیلویی مارک بگتو

بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا یک کیلویی مارک بگتو در پایتخت قرار گرفته و به دلیل همکاری مستقیم با کارخانه تولیدی بهترین شرایط خرید از جمله قیمت مناسب و کیفیت عالی را فراهم نموده است.

بسته بندی های یک کیلویی چای ماسالا با برند بگتو یکی از پر فروش ترین مدل های چای ماسالا در بازار می باشد که مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

جهت خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول از درب کارخانه کافیست از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده در انتهای سایت با مدیر فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نماید.

قیمت چای ماسالا درجه یک بسته بندی یک کیلویی

قیمت چای ماسالا درجه یک بسته بندی یک کیلویی

از مهمترین معیارهای دخیل در قیمت گذاری چای ماسالا می توان به کیفیت برند تولید کننده، نوع بسته بندی یا فله ای، هزینه های تولید، خرید مواد اولیه و… اشاره نمود.

قیمت چای ماسالا درجه یک بسته بندی یک کیلویی به دلیل نوسانات بازار و شرایط اقتصادی ثابت نمی باشد و به صورت روزانه از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین اعلام می گردد.

چایی ماسالا که از خواص و ویژگی‌های فوق العاده برخوردار است به یک نوشیدنی کم نظیر از دید مشتریان تبدیل شده است و برخی از مهمترین فواید آن عبارتند از:

  • کمک به هضم غذا
  • رفع مشکلات گوارشی
  • تقویت کننده سیستم ایمنی
  • خواص ضد التهابی
  • پیشگیری از بروز سرطان
  • کاهش وزن تضمینی و بدون عوارض
  • سرشار از ویتامین هایA , C, K, E

فروش اینترنتی چای ماسالا یک کیلویی

فروش اینترنتی چای ماسالا یک کیلویی

فروش اینترنتی چای ماسالا یک کیلویی به صورت عمده با پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی در سال های اخیر رونق پیدا کرده و مشتریان از سراسر کشور به راحتی اقدام به تهیه محصول نموده اند.

صاحبان فروشگاه ها و کافی شاپ داران برای پیشرفت در کسب و کار خود همواره به دنبال کیفیت اصل و قیمت مناسب می باشند که چای ماسالا یک کیلویی با برند بگتو این ویژگی ها را داراست.

یکی از اصلی ترین مزیت های خرید غیرحضوری حذف دلالان و واسطه ها می باشد چه موجب شده خریدار با تولید کننده رابطه مستقیم داشته باشد و در نتیجه نازل ترین قیمت بازار را پرداخت نماید.

تولید چای ماسالا یک کیلویی مارک بگتو

تولید چای ماسالا یک کیلویی مارک بگتو

واحد تولیدی بگتو برای تهیه این محصول پودر خامه ای کننده غیر لبنی را جایگزین شکر نموده تا میزان کالری این محصول را کاهش داده تا برای لاغری بسیار مناسب باشد.

تولید چای ماسالا یک کیلویی مارک بگتو در کارخانه ای مجهز به دستگاه ها و امکانات به روز دنیا با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه صورت می پذیرد و در بسته بندی های قوطی هر کارتن حاوی ۱۲ عدد به بازار عرضه شده است.

چنانچه قصد سفارش آنلاین این محصول را با بهترین قیمت بازار دارید مشخصات خود را در فرم های فروش ارائه شده تکمیل و ارسال نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس حاصل فرمایند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید