بهترین قیمت چای ۱۰ کیلویی ماسالا تولید ایران

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین قیمت چای ۱۰ کیلویی ماسالا تولید ایران را می‌توان از نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی که با کارخانه تولید کننده در ارتباط مستقیم هستند دریافت کنید.

چای ماسالا از جمله نوشیدنی های سنتی محسوب می شود که قدمت آن تقریباً بین ۵ الی ۹ هزار سال گذشته پیش‌بینی شده است این چای به دلیل خواص معجزه آسایی که دارد توانسته در دنیا محبوبیت خاصی کسب نماید.

در کشورهای غربی چای ماسالا را با نام چای هندی می شناسند زیرا اصالت و منشاء این چای به کشور هندوستان تعلق دارد و مردم این کشور با توجه به ذائقه خود انواع ادویه های معطر را با چای سیاه و شیر ترکیب نمودند.

بهترین قیمت چای ۱۰ کیلویی ماسالا تولید ایران

بهترین قیمت چای ۱۰ کیلویی ماسالا تولید ایران از وب سایت پیشرو جویا شد زیرا توانسته با همکاری مستقیم با واحد های تولیدی این محصول را با قیمت خط تولید در اختیار مشتریان قرار دهد.

با توجه به افزایش مصرف کنندگان چای ماسالا در کشور کارخانجات تولیدی بسیاری اقدام تولید و عرضه این محصول نمودند که هر کدام از قیمت و کیفیت های مختلفی برخوردار هستند لذا توصیه می‌شود برای شناخت بهترین برند ایرانی چای ماسالا با مشاوران فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

در قیمت گذاری این محصول توسط کارخانجات عوامل زیادی همچون درجه کیفیت، برند تولید کننده و نوع فله یا بسته بندی تاثیر گذار خواهد بود به عنوان مثال در فروش به صورت فله قیمت پایین تر خواهد بود زیرا هزینه های بسته بندی در آن کاهش یافته است.

نحوه خرید چای ماسالا ایرانی با قیمت درب کارخانه

نحوه خرید چای ماسالا ایرانی با قیمت درب کارخانه

از انواع برندهای تولیدکننده چای ماسالا ایرانی می توان به بگتو، سانتوس، نیوشا، آفرینش، ناول تی، ویتاسیب و … اشاره کرد لازم به ذکر است که تنها برند های بگتو و سانتوس محصولات خود را به دو صورت بسته بندی و فله به بازار عرضه نموده اند.

نحوه خرید چای ماسالا ایرانی با قیمت درب کارخانه بسیار ساده می باشد و کافیست مشتریان مشخصات خود را به صورت کامل در فرم های ارائه شده تکمیل و ارسال نمایند تا واحد پشتیبانی بعد از بررسی با آنها ارتباط برقرار نماید.

به طور کلی صاحبان کافی شاپ ها، هتل ها و رستوران ها برای دریافت پرداخت قیمت کمتر و کسب سود بیشتر همواره اقدام به خرید فله به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده این چای  می نمایند .

فروش عمده چای ماسالا ایرانی مارک بگتو

فروش عمده چای ماسالا ایرانی مارک بگتو

کارخانه تولیدی بگتو در تهران با هدف جلب رضایت مصرف‌کنندگان این محصول را با بهترین ترکیبات اولیه و استفاده از دستگاه‌های مجهز در بسته بندی های ۱۰ کیلویی استاندارد تولید و از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی به بازار ارائه کرده است.

فروش عمده چای ماسالا ایرانی مارک بگتو از فعالیت های اصلی مجموعه آرشامین به شمار می رود که توانسته این محصول درجه یک را با قیمت مناسب و بهترین شرایط به دست خریداران برساند.

خرید اینترنتی چای ۱۰ کیلویی ماسالا

خرید اینترنتی چای 10 کیلویی ماسالا

چای ماسالا به دلیل طبیعی و ارگانیک بودم از خواص دارویی و درمانی فوق العاده برخوردار است که با قرار دادن آن در برنامه غذایی خود از آنها بهره مند خواهید شد.

خرید اینترنتی چای ۱۰ کیلویی ماسالا برفتند سال اخیر رونق بسیاری پیدا کرده زیرا خریداران با صرف زمان کمتر و همچنین حذف هزینه های گزاف و بیهوده این محصول را به راحتی در شهر خود و از طریق شرکت های حمل و نقل تحویل خواهند گرفت.

از خدمات ارزنده این وب سایت می توان به قابلیت برگشت زدن محصول اشاره کرد چنانچه بعد از تحویل بار نقصی را در آن احساس نمودید کافیست با واحد پشتیبانی هماهنگی های لازم را انجام داده و آن را مرجوع کنید تا سریعاً پس از تعویض ارسال شود.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید