تولید چای ماسالا درجه ۱ ایرانی در بسته بندی قوطی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

تولید چای ماسالا درجه ۱ ایرانی در بسته بندی قوطی با برند بگتو صورت می پذیرد جهت خرید از نمایندگی فروش چای ماسالا با نازلترین قیمت شما را به این سایت دعوت می کنیم.

ریشه و اصالت چای حدوداً  ۵ الی ۹ هزار سال پیش در آسیای جنوبی تشخیص داده شده است که فقط برای پیشگیری و درمان بیماری ها مورد استفاده پادشاهان قرار می گرفته است.

امروزه شاهد تنوع زیاد این چای در طعم و طرز تهیه آن هستیم که در همه آنها ۳ عنصر اصلی که چای سیاه، شیر و زنجبیل هستند قرار داده شده است.

تولید چای ماسالا درجه ۱ و مرغوب ایرانی

تولید چای ماسالا درجه ۱ و مرغوب ایرانی به دلیل گرایش روز افزون مردم به سمت این چای بسیار رونق پیدا کرده و کارخانه جاتی همچون بگتو در تولید این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب خوش درخشیده اند.

بعد از آب چای به عنوان دومین نوشیدنی پرطرفدار در میان مردم دنیا شناخته می شود که انواع متنوع داشته که شامل: چای سیاه، چای سبز، چای سفید، چای ترش و چای ماسالا می شوند.

در میان موارد نان برده شده چای ماسالا از همه متفاوت تر و خاص تر می باشد زیرا در مزرعه کشت و برداشت نمی‌شود و در کارخانجات تولیدی از ترکیب ادویه هایی متنوع با چای سیاه و شیر به دست می آید.

قیمت چای ماسالا در بسته بندی قوطی

قیمت چای ماسالا در بسته بندی قوطی 1000 گرم-min

برند بگتو برای کاهش هزینه های بسته بندی و افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان این چای را به صورت قوطی های استوانه ای ۲۵۰ و ۱۰۰۰ گرمی با نرخ عالی به بازار تزریق کرده است.

قیمت چای ماسالا در بسته بندی قوطی در سایت مقابل قرار داده شده برای مشاهده لیست کامل انواع محصولات می توانید با ثبت مشخصات خود با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

با نوشیدن این چای از خواص فوق‌العاده‌ای نظیر: کاهش بیماری های قلبی، تقویت سیستم ایمنی، رفع سر درد، لاغری و کاهش وزن، پیشگیری از آلزایمر، بهبود تهوع در دوران بارداری و جلوگیری از آسیب dna برخوردار شوید.

چای ماسالا ایرانی بسته بندی قوطی از کجا بخرم

چای ماسالا ایرانی بسته بندی قوطی از کجا بخرم-min

در تولید ماسالا بگتو کریمر را جایگزین شیر کرده تا به صورت ارگانیک و طبیعی باشد از همین رو طرفداران این چای چند برابر شده اند برای خرید بسته های ۱۰۰۰ گرمی این برند به قیمت ۱۱۵۰۰۰ تومان میتوانید همین حالا اقدام نمایید.

چای ماسالا ایرانی بسته بندی قوطی از کجا بخرم؟ بهترین پاسخ برای این سوال مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر و رسمی می باشد که به ۲ روش حضوری و غیر حضوری در حال ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

بدون تردید قیمت تولیدات ایرانی در انواع برندهای مختلف با درجه کیفیت های متفاوت نسبت به مارک های وارداتی درجه یک پایین تر خواهد بود از همین رو فروش بسیار بالایی را در بازار به خود اختصاص دادند.

نمایندگی فروش چای ماسالا ایرانی در کشور

نمایندگی فروش چای ماسالا ایرانی در کشور

انواع برندهای ایرانی با کیفیت که در بین خانواده های ایرانی محبوبیت دارند و در این سایت به فروش گذاشته شده شامل موارد زیر می شوند:

  • بگتو
  • نیوشا
  • آفرینش
  • سانتوس
  • نیتل
  • ویتاسیب

فروشگاه ها، عطاری ها، کافی شاپ ها و سایر مراکز پخش در سطح کشور با تهیه این محصول به صورت عمده و به روش اینترنتی از حاشیه سود بسیار بالایی بهره مند خواهند شد.

نمایندگی فروش چای ماسالا ایرانی در کشور واقع در تهران سایت آرشامین را در دسترس خریداران قرار داده تا سفارشات خود را به صورت عمده و جزئی با بهره مندی از تخفیفات ویژه دریافت نمایند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مشاور فروش سایت مراجعه فرمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید