خرید اینترنتی چای ماسالا هندی در ۲ طعم کلاسیک و اسپایسی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی چای ماسالا هندی در ۲ طعم کلاسیک و اسپایسی به صورت عمده از طریق فروشگاه های معتبر این امکان را فراهم نموده تا متقاضیانی که دسترسی حضوری به نمایندگی ها ندارند به راحتی به جهت سفارش اقدام نمایند.

چای ماسالا به دلیل خواص درمانی منحصر به فرد و همچنین ترکیبات گیاهی در طب سنتی بسیار پرکاربرد بوده است و امروزه یکی از نوشیدنی های محبوب در دنیا محسوب می شود.

همانگونه که چای سیاه محبوبترین نوشیدنی ایرانیان محسوب می‌شود چای ماسالا نیز در هندوستان از همین جایگاه برخوردار بوده و به عنوان نوشیدنی سنتی و قدیمی هندی شناخته می شود.

خرید اینترنتی چای ماسالا هندی به صورت عمده

خرید اینترنتی چای ماسالا هندی به صورت عمده از راحت ترین و سریع ترین روش های تهیه این محصول محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر بسیار رونق پیدا کرده است.

از مهمترین مزایای خرید غیر حضوری می توان به مواردی همچون امکان دریافت بار در سراسر کشور، خرید به صورت عمده و جزئی، تهیه محصول با قیمت و کیفیت تضمین شده حذف هزینه‌های بیهوده حمل و نقل و … اشاره نمود.

این مرکز فروش یکی از پربازدیدترین سایت های فروش چای ماسالا محسوب می شود که با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان این محصول را با بهترین برندها و همچنین نازلترین قیمت بازار عرضه نموده است جهت ثبت سفارش میتوان با کارشناس مجموعه در ارتباط باشید.

ترکیبات چای ماسالا خارجی مارک تاج محل

ترکیبات چای ماسالا خارجی مارک تاج محل

ترکیبات چای ماسالا خارجی مارک تاج محل با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود لذا ادویه جات اصلی تشکیل دهنده این چای شامل زنجبیل، دارچین، میخک، هل و ادویه های هندی می شوند.

چای ماسالا به دلیل وجود ادویه های مفید گیاهی دارای ارزش غذای بالایی می باشد به عنوان مثال مواد مغذی موجود در چای ماسالا اسپایسی عبارتند از:

  • ویتامین B ۶
  • ویتامین B ۱۲
  • ویتامین D
  • ویتامین A
  • ویتامینE
  • کلسیم
  • منیزیم
  • پتاسیم
  • سدیم
  • کالری

چای ماسالا تاج محل که به دلیل وارداتی بودن از قیمت بالاتری قسمت به تولیدات داخلی برخوردار است اما همواره بیشترین سطح سفارش را سمت خود معطوف داشته است و تنها دلیل آن کیفیت اصل و درجه یک این برند می باشد.

فروش عمده چای ماسالا هندی به صورت اینترنتی

فروش عمده چای ماسالا هندی به صورت اینترنتی

طرز تهیه چای ماسالا در منزل بسیار ساده و راحت می باشد که یکی از مزایای این نوشیدنی به شمار می‌رود لذا برای تهیه آن کافیست تقریبا ۲۰ گرم از پودر ماسالا را در مقدار ۲۰۰ سی سی آب جوش حل نمایید و بعد از چند دقیقه جوشیدن آن را از صافی عبور داده و مصرف کنید البته در صورت تمایل می توان به جای آب از شیر استفاده کنید.

فروش عمده چای ماسالا هندی به صورت اینترنتی از اولویت های اصلی این شرکت بازرگانی به شمار می رود لازم به ذکر است که درصد تخفیفات ویژه را در نظر گرفته که موجب کاهش قیمت نهایی و کسب سود بیشتر برای خریدار خواهد شد پس فرصت را از دست ندهید و اکنون آ برای ثبت سفارش با مدیر فروش تماس حاصل فرمایید.

واردات چای ماسالا هندی ۲ طعم کلاسیک و اسپایسی

واردات چای ماسالا هندی 2 طعم کلاسیک و اسپایسی

کارخانه تولیدی تاج محل در هندوستان این محصول را در دو طعم مختلف به تولید رساند تا افراد با ذائقه های مختلف بتوانند آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند به عنوان مثال چای ماسالا کلاسیک را افرادی مصرف میکنند که به طعم های تند علاقه بیشتری داشته باشند زیرا در تهیه این محصول از شکر استفاده نشده است.

واردات چای ماسالا هندی ۲ طعم کلاسیک و اسپایسی به صورت مستقیم از فعالیت‌های اصلی نمایندگی تهران می باشد که محصولات علاوه بر فروش حضوری از طریق این وب سایت نیز در دسترس متقاضیان قرار داده است.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید