خرید عمده چای ماسالا خارجی اسپایسی ۵۰۰ گرمی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چای ماسالا خارجی اسپایسی با بسته بندی ۵۰۰ گرمی از مراکز فروش چای ماسالا در تهران به صورت اینترنتی بیشترین حجم سفارشات را به خود اختصاص داد است.

چای ماسالا یک نوشیدنی سنتی و محبوب هندی می باشد که قدمتی بیشتر از ۵ هزار سال پیش دارد و برای رفع خستگی و افزایش انرژی بدن یک پیشنهاد مناسب می باشد.

طعم و عطر این چای بسیار ویژه می باشد که به دلیل ترکیب ادویه های نظیر دارچین، زنجبیل، هل سبز و… با چای سیاه و شیر به دست آمده و معمولاً به دلیل ترکیبات طبیعی و گیاهی دارای طبعی گرم می باشد و برای سلامتی خواص بسیاری دارد‌.

مرکز خرید عمده چای ماسالا خارجی تاج محل

مرکز خرید عمده چای ماسالا خارجی تاج محل در تهران به عنوان بزرگترین عرضه کننده این محصول در ایران شناخته شده و مراکز پخش و فروشگاه ها در سراسر کشور برای تامین نیاز خود به صورت آنلاین به این مرکز مراجعه می نمایند.

مارک تاج محل هندی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات وارداتی محسوب می شود که معمولاً در دو طعم کلاسیک و اسپایسی در بازار ایران مورد خرید و فروش قرار گرفته است.

بدون تردید برای تهیه ماسالا خارجی با بهترین کیفیت و بدون ناخالصی باید به مجموعه های رسمی و تخصصی مراجعه کرد زیرا محصول را با تضمین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می‌دهند.

قیمت چای ماسالا خارجی اسپایسی به صورت عمده

قیمت چای ماسالا خارجی اسپایسی به صورت عمده-min

در تولید نوع اسپایسی که برخی آن را ماسالا رژیمی نیز می دانند از کریمر به جای شیر و از مقدار ناچیزی شکر استفاده شده از همین رو مزه ای تند با شیرینی بسیار کم دارد و همین طعم متفاوت و خاص طرفدارن بسیاری را در ایران و جهان به خود جذب نموده است.

قیمت چای ماسالا خارجی در مدل اسپایسی به صورت عمده با کیفیت درجه یک در این مرکز فروش ارزانترین قیمت بازار ایران می باشد و این کاهش قیمت به دلیل حذف واسطه ها و فروش مستقیم و بدون واسطه می باشد.

نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور واقع شده که چای ماسالا را در انواع مختلف برند ها و طعم های متفاوت به بازار عرضه می نمایند مهمترین آنها شامل: تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، شیراز، کرج و قم می شود.

بازرگانی فروش چای ماسالا خارجی ۵۰۰ گرمی

بازرگانی فروش چای ماسالا خارجی 500 گرمی-min

برند تاج محل برای فروش بیشتر محصولات خود را به صورت بسته بندی های مدرن با حجم های ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی تولید می نماید تا برای مصارف شخصی و خانگی مناسب باشد.

بازرگانی فروش آرشامین چای ماسالا خارجی ۵۰۰ گرمی را با کیفیت درجه یک، قیمت کف بازار با بهترین شرایط و تخفیفات استثنایی به صورت اینترنتی در اختیار خریداران عمده قرار می دهد بنابراین تا موجودی انبار به اتمام نرسیده جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.

لازم به ذکر است بدانید قبل از خرید به صورت عمده می توانید برای نمونه محصول را سفارش دهید و در صورت رضایت و اطمینان از کیفیت خریدی مقرون به صرفه داشته باشید لذا برای اطلاع از نحوه تهیه محصول و ارسال بار با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

پخش عمده چای ماسالا در بازار داخلی و خارجی

پخش عمده چای ماسالا در بازار داخلی و خارجی-min

زو اولین نفرات باشید که از راز تاثیر فوق العاده چای ماسالا در کاهش وزن بهره مند می شود زیرا این نوشیدنی ارزش غذایی بالایی داشته و کالری آن کمتر از ۱۰۰ است وبه دلیل استفاده از میخک و سایر ادویه های گیاهی به افزایش سوخت و ساز بدن و لاغری بسیار کمک خواهد کرد.

پخش عمده چای ماسالا در بازار داخلی و خارجی از فعالیت های اصلی نمایندگی فروش در تهران می باشد و از مهمترین برندهای ایرانی و هندی که در این مرکز به صورت بسته بندی مورد معامله قرار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تاج محل
  2. ماساتی
  3. بگتو
  4. آفرینش
  5. نیوشا
  6. سانتوس
  7. دماوند
  8. لترا
  9. شاهسوند
  10. نیتل

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید