خرید چای ماسالا بسته بندی مختلف ایرانی و هندی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا بسته بندی در برندهای مختلف ایرانی و هندی از طریق مراکز فروش امکان پذیر است برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوره سایت تماس حاصل فرمایید.

چای ماسالا در هند بسیار محبوب و پرطرفدار است و این به دلیل علاقه مردم این کشور به غذاها و نوشیدنی های تند و پر ادویه می باشد علت نامگذاری این چای نیز به معنای ماسالا که در زبان هندی ادویه مخلوط می باشد باز می گردد.

برای تهیه این چای ابتدا باید ادویه هایی همچون: زنجبیل، رازیانه، دارچین، میخک، فلفل سیاه، هل و بادیان ختایی را به صورت پودر در آورده و با چای سیاه و شیر ترکیب نمایند.

مرکز خرید چای ماسالا بسته بندی

مرکز خرید چای ماسالا بسته بندی سبب تا خریداران بتوانند انواع برند های ایرانی و هندی را مشاهده و این محصولی بابهترین ترکیبات و مواد اولیه درجه یک انتخاب نمایند.

از مهمترین برندهای این چای به صورت بسته بندی مارک تاج محل می‌باشد که وارداتی بوده از کشور هند توسط واردکنندگان تهیه و به بازار ایران عرضه شده است.

اما اگر به دنبال برند های ایرانی این محصول می باشید می توان به برند های ذیل اشاره نمود:

  • برند بگتو
  • برند سانتوس
  • برند نیوشا
  • برند آفرینش
  • برندبگتا
  • برند لترا
  • برند شاهسوند

قیمت چای ماسالا در بسته بندی مختلف

قیمت چای ماسالا در بسته بندی مختلف-min

اگر در هنگام خرید با نوع کلاسیک این چای آشنا شدید بهتر است بدانید که طعمی شیرین دارد و در مدل اسپایسی مزه آن رو به تندی است و میزان ادویه های بیشتر به خود اختصاص داده هر یک از این مدل ها از نظر قیمت با هم تفاوت دارند.

برای مشاهده لیست قیمت چای ماسالا در بسته بندی های مختلف با برند های متنوع در کانال تلگرام  این سایت عضو شوید و کلمه چای ماسالا را سرچ نمایید.

به دلیل تقاضای متفاوت مصرف کننده این چای در بسته بندی هایی همچون: ۱۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، ۱۰۰۰ گرمی و ۲۰۰۰ گرمی تولید شده و خریداران می‌توانند بسته مورد نظر خود را از این مجموعه تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

فروش عمده چای ماسالا ایرانی و هندی

فروش عمده چای ماسالا ایرانی و هندی-min

این نوشیدنی  منحصر به فرد را می‌توانید در جمع‌های دوستانه خود میل نمایید و از خواص بی نظیر آن مانند: افزایش چربی سوزی و کاهش وزن، کنترل دیابت، کاهش قند خون و فشار خون، کاهش کلسترول خون، تقویت  سیستم ایمنی بدن،جوانسازی پوست و رفع سردرد بهره کافی ببرید.

فروشگاه ها، مراکز پخش و توزیع در سطح شهر، کافی شاپ ها، رستوران ها وهتل ها می‌تواند با خرید عمده چای ماسالا در مارک های مختلف از حاشیه سود بسیار بالایی بهره مند شوند.

فروش عمده چای ماسالا ایرانی و هندی از طریق نمایندگی در تهران با مناسب ترین قیمت بازار به صورت حضوری و غیر حضوری با ارسال به سراسر کشور انجام می شود.

نحوه خرید اینترنتی چای ماسالا از سراسر کشور

نحوه خرید اینترنتی چای ماسالا از سراسر کشور-min

این نوشیدنی به دلیل ادویه های استفاده شده در آن دارای طبعی گرم می باشد از همین رو طرفداران بسیار زیادی دارد و در سال های اخیر شرکت های زیادی برای رفع نیاز بازار شروع به تهیه و تولید چای ماسالا نموده اند‌.

بهترین گزینه تهیه این محصول در سراسر کشور خرید اینترنتی چای ماسالا می باشد که توسط فروشگاه های آنلاین به راحتی انجام می شود و خریداران زیادی از آن استقبال کرده اند.

بازرگانی آرشامين یکی از مراکز فروش معتبر چای ماسالا در ایران می باشد و مشتریان می‌توانند انواع چای ماسالا را با نازلترین قیمت بازار و کیفیت بالا به صورت عمده و خرده تهیه نمایند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید