خرید چای ماسالا کیلویی ۲ مدل ایرانی و هندی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا کیلویی را می توان در ۲ مدل ایرانی و هندی از نمایندگی ها با پرداخت قیمت مناسب انجام دهید تا بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

به نوعی چای ماسالا را میتوان کامل شده چای سیاه دانست زیرا از اضافه کردن ادویه جات گیاهی و شیر به چای سیاه این نوشیدنی منحصر به فرد به دست خواهد آمد.

چای ماسالا از دمنوش های هندی می باشد که قدمت آن در هندوستان از ۵ هزار سال بیشتر است و در عصر حاضر در تمام کشورها به صورت گرم یا سرد مورد استفاده قرار میگیرد.

بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا کیلویی

بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا کیلویی در تهران با هدف جلب رضایتمندی خریداران اقدام به عرضه بهترین کیفیت این محصول در برندهای ایرانی و هندی نموده است.

ویژگی برجسته چای ماسالا که همه توجه ها را به خود جذب نموده عطر و طعم بسیار خارق العاده و متفاوت آن نسبت به دیگر چای ها از جمله چای سیاه، چای سبز، چای سفید و… می باشد.

چای ماسالا به طور کلی در کارخانجات تولیدی داخلی و خارجی به دو صورت بسته بندی های گرمی و کیلویی فله به بازار ارائه شده است که در کدام طرفداران خاص خود را دارا هستند.

تولید چای ماسالا کیلویی ایرانی با قیمت ویژه

تولید چای ماسالا کیلویی ایرانی با قیمت ویژه

هر یک از ترکیبات چای ماسالا از خواص منحصر به فردی برخوردار هستند به عنوان مثال دارچین از بروز سرطان پیشگیری می نماید، زنجبیل باعث تقویت سیستم ایمنی و درمان بیماری آسم خواهد شد، هل خواص ضد عفونی کننده و نشاط آور دارد، میخک تاثیرات بسیار مثبتی در سیستم گوارش انسان خواهد داشت.

تولید چای ماسالا کیلویی ایرانی با قیمت ویژه و بهترین درجه کیفیت در واحد صنعتی بگتو صورت می پذیرد و این محصول با بسته بندی های ۱۰ کیلویی استاندارد  به دو شیوه حضوری و اینترنتی در نمایندگی ها به فروش می‌رسد.

چنانچه قصد سفارش مستقیم از درب کارخانه را دارید فرصت را از دست نداده و از طریق اطلاعات تماس ذکر شده با مدیر فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را در همه زمینه ها راهنمایی سازد.

چای ماسالا کیلویی هندی با قیمت وارداتی

چای ماسالا کیلویی هندی با قیمت وارداتی

پرفروش ترین چای ماسالا کیلویی هندی در ایران برند ‏میس ایندیا می باشد که به صورت کاملا ارگانیک و در مدل کلاسیک تولید و عمدتاً در بسته بندی های ۲۵ کیلویی به بازار عرضه شده است

چای ماسالا کیلویی هندی با قیمت وارداتی نسبت به تولید داخلی گران تر می باشد اما به دلیل کیفیت درجه یک همواره متقاضیان بسیاری داشته و سفارشات زیادی را سمت خود معطوف نموده است.

در این قسمت به دو روش مصرف این محصول اشاره شده است که شامل موارد زیر می شود:

  1. برای آماده کردن چای ماسالا در دستگاه قهوه ساز ابتدا باید مقدار یک فنجان شیر سرد و ۲۰ گرم از این پودر ماسالا را مخلوط و با دستگاه بخار دهی کنید تا به نقطه جوش برسد
  2. قیمت دستگاه قهوه ساز در دسترس نبود میتوانید در شیر جوش این مقدار را ترکیب نموده و بر روی حرارت قرار دهید تا شیر به نقطه جوش یعنی سر رفتن برسد.

بازار فروش چای ماسالا ۲ مدل ایرانی و هندی

بازار فروش چای ماسالا 2 مدل ایرانی و هندی

از مهم ترین ترکیبات چای ماسالا هندی میس ایندیا می توان به چای سیاه، شیر، زنجبیل، میخک، دارچین، هل سبز، شکر و سایر ادویه جات هندی اشاره نمود.

قابل توجه خریداران این محصول باید در محیط خشک و خنک به دور از رطوبت نگهداری شود.

بازار فروش چای ماسالا ۲ مدل ایرانی و هندی در تهران محصولات خود را با قیمت و کیفیت ضمانتی عرضه می نماید لازم به ذکر است که مشتریان برای اطمینان خاطر از کیفیت می توانند قبل از سفارش جهت دریافت نمونه اقدام نمایند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید