خرید چای ماسالا ۱۰۰۰ گرم تولید ایران

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا ۱۰۰۰ گرم در برندهای متنوع تولید ایران را می توانید از فروشگاه آنلاین که به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند با صرف زمان و هزینه کمتر با بهترین شرایط انجام دهید.

چای ماسالا یکی از نوشیدنی های محبوب فصل زمستان می باشد که به دلیل خواص درمانی فوق العاده افراد می‌توانند با مصرف  یک فنجان در روز از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کنند.

چای ماسالا که دارای رایحه ای خاص و طعم تند با شیرینی ملایم است چای محبوب مردم هندوستان می باشد و خاستگاه آن نیز به کشور هند تعلق دارد و در زمان گذشته فقط توسط پادشاه به عنوان دمنوش گیاهی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

خرید چای ماسالا ۱۰۰۰ گرم تولید ایران

خرید چای ماسالا ۱۰۰۰ گرم تولید ایران را با قیمت و کیفیت ضمانتی از نمایندگی فروش تهران انجام دهید تا بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

در ایران به دلیل افزایش روز افزون متقاضیان چای ماسالا کارخانجات زیادی اقدام به تهیه و تولید این محصول با کیفیت عالی و در بسته بندی های مدرن و استاندارد نموده‌اند یکی از محبوب‌ترین آنها کارخانه بگتو در تهران می باشد.

از مهمترین ترکیبات چای ماسالا که موجب ایجاد طعم فوق العاده آن شده است می‌توان به چای، زنجبیل، هل سبز، دارچین، میخک، انیسون ستاره ای، جوز هندی و … اشاره نمود.

بهترین مارک چای ماسالا ۱۰۰۰ گرم در بازار

بهترین مارک چای ماسالا 1000 گرم در بازار

بهترین مارک چای ماسالا ۱۰۰۰ گرم در بازار را می‌توانید از مرکز فروش مقابل دریافت نمایید زیرا با کارخانه جات تولیدکننده در همکاری مستقیم بوده و توانسته با حذف واسطه ها بهترین شرایط خرید را در دسترس متقاضیان قرار دهد.

نکته حائز اهمیت در مورد چای ماسالا بگتو جایگزین نمودن پودر خامه ای کننده غیر لبنی به جای شکر در فرآیند تولید آن می باشد در این صورت نوشیدنی ماسالا کمترین میزان کالری و چربی را خواهد داشت و به نوعی رژیمی محسوب می‌شود.

چنانچه قصد سفارش این محصول ارگانیک و طبیعی را دارید فرصت را از دست نداده و هم اینک از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده در انتهای سایت با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایید.

قیمت چای ماسالا ۱۰۰۰ گرم به صورت عمده

بهترین مارک چای ماسالا 1000 گرم در بازار

قیمت چای ماسالا ۱۰۰۰ گرم به صورت عمده قطعاً بهتر و به صرفه تر از خرید جزئی این محصول خواهد بود به عنوان مثال در این مجموعه با توجه به حجم سفارش تخفیفات فوق‌العاده‌ای در نظر گرفته شده که موجب کسب بیشترین حاشیه سود برای مشتریان خواهد شد.

در این قسمت به بررسی برخی از خواص شگفت انگیز چای ماسالا پرداخته ایم که شامل موارد زیر می شود:

  • به دلیل داشتن زنجبیل موجب کاهش التهاب در بدن و پیشگیری از سرماخوردگی و گرفتگی بینی خواهد شد
  • میخک باعث تقویت سیستم ایمنی شده و از ورود عفونت ها ب بدن جلوگیری خواهد کرد
  • میخک و هل سرشار از خواص آنتی اکسیدان خواهند بود، کمک به هضم غذا و در کاهش سطح کلسترول موثر می باشد
  • کافئین موجود در چای سیاه به ایجاد انرژی و نشاط کمک می کند
  • زنجبیل، دارچین و هل از بروز علائم سرطان جلوگیری خواهند کرد

کارخانه تولید چای ماسالا ایرانی

کارخانه تولید چای ماسالا ایرانی

معتبرترین کارخانه تولید چای ماسالا ایرانی برند بگتو می باشد که محصولات خود را با بهره مندی از ادویه جات تازه و مرغوب تحت نظر کارشناسان تغذیه با کیفیت عالی تولید و به بازارهای فروش عرضه نموده است.

قابل توجه خریداران گرامی این محصول بعد از باز شدن بسته بندی اولیه تا یک ماه تاریخ انقضاء خواهد داشت.

این مجموعه که با واحد تولیدی همکاری مستقیم داشته این محصول را با قیمت خط تولید و به صورت عمده در بسته بندی های قوطی  ۱۰۰۰ گرمی و کارتن های حاوی ۱۲ عدد عرضه می نماید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید