خرید چای ماسالا ۲۵۰ گرمی با قیمت شرکت آرشامین

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا ۲۵۰ گرمی را می توانید با کیفیت تضمین شده و مناسب ترین قیمت شرکت آرشامین دریافت نمایید تا با کسب حاشیه سود بالا بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

چای ماسالا در چند سال اخیر یکی از نوشیدنی های محبوب ایرانی ها به شمار می رود که به دلیل عطر و طعم دلنشین و همچنین خواص دارویی مورد استقبال واقع شده است.

با توجه به اینکه چای ماسالا از مزرعه برداشت نشده و یک نوشیدنی ترکیبی بوده که از مخلوط کردن چای سیاه با ادویه جات به دست می آید علاوه بر هند در سایر کشورها نیز تهیه و تولید می شود.

خرید چای ماسالا ۲۵۰ گرمی با قیمت شرکت آرشامین

خرید چای ماسالا ۲۵۰ گرمی با قیمت شرکت آرشامین به صورت عمده یک پیشنهکاد فوق العاده برای فروشندگان جزئی این محصول در سطح کشور می باشد.

کارخانجات تولیدی در ایران با هدف رفع نیاز مشتریان این محصول را در بسته بندی های متنوع از ۱۰۰ گرمی تا ۲ کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه کرده‌اند یکی از پر فروش ترین آنها بسته بندی های ۲۵۰ گرمی در برندهای محبوب بگتو و سانتوس می باشد.

بازرگانی آرشامین معتبر ترین مجموعه در زمینه عرضه و فروش انواع چای، قهوه، دمنوش و به ویژه چای ماسالا می باشد که توانسته با وجود پرسنل فروش قوی و تخصصی این محصول را با بهترین شرایط به بازار تزریق نمایند.

شرکت فروش چای ماسالا ایرانی

شرکت فروش چای ماسالا ایرانی

از جذابیت های چای ماسالا علاوه بر خواص دارویی طعم متفاوت آن نسبت به دیگر چای ها می باشد زیرا طعم آن شیرین با تندی ملایم است که توانسته تمامی ذائقه ها را پوشش دهد و به صورت گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت فروش چای ماسالا ایرانی در تهران به دلیل موقعیت اقتصادی و اجتماعی بسیار عالی که دارد مورد استقبال مشتریان واقع شده و سفارشات زیادی را سمت خود معطوف نموده است.

برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولیدی می‌توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید و با کارشناس فروش تماس فرمایید تا با کوتاه کردن دست دلالان خریدی مطمئن و پر سود داشته باشید.

بهترین قیمت چای ماسالا ۲۵۰ گرمی

بهترین قیمت چای ماسالا 250 گرمی

روش های مصرف چای ماسالا در منزل شامل موارد زیر می شود:( ۲۰۰ سی سی شیر و ۳۰ گرم پودر چای ماسالا)

  1. با استفاده از قهوه ساز شیر سرد و پودر را مخلوط و بخار دهی کنید تا به نقطه جوش برسد.
  2. با استفاده از قهوه جوش شیر سرد و پودر را روی گاز حرارت داده تا شیر به دمای سر رفتن برسد
  3. راحت ترین روش برای افرادی که دوست ندارند از شیر استفاده کنند مخلوط کردن پودر ماسالا در آب جوش می باشد

بهترین قیمت چای ماسالا ۲۵۰ گرمی را کارخانه تولیدی بگتو اعلام نموده است لذا مشتریان برای سفارش عمده این محصول در کارتن های ۲۴ عددی می توانند مشخصات خود را در فرم های فروش ارسال نمایند.

کارخانه تولید چای ماسالا ایرانی

کارخانه تولید چای ماسالا ایرانی

از مهمترین ادویه های استفاده شده در چای ماسالا میتوان به زنجبیل، میخک، دارچین، هل، انیسون ستاره ای، رازیانه، میخک و جوز هندی اشاره کرد که هر کدام از خواص دارویی ویژه ای برخوردار هستند.

از اهداف اصلی واحد تولیدی بگتو جلب رضایت خریدار می باشد از همین رو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با بهره مندی از ترکیبات اولیه با کیفیت و مرغوب این محصول را مطابق استانداردهای جهانی به صورت کاملا ارگانیک به تولید انبوه برساند.

کارخانه تولید چای ماسالا ایرانی محصولات خود را به صورت غیر حضوری از طریق این وبسایت در دسترس مشتریان قرار داده تا بدون دغدغه جهت سفارش و تهیه محصول اقدام نمایند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید