صادرات چای ماسالا تولید ایرانی بسته ۱۰۰۰ گرمی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چای ماسالا تولید ایرانی در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی با برند بگتو به صورت اینترنتی در چند سال اخیر بسیار رشد داشته و این امر نشانه کیفیت عالی این محصولات می باشد.

چای ماسالا که از نوشیدنی های محبوب و سنتی هند به شمار می‌رود بیشتر از ۵۰۰۰ سال در این کشور سابقه دارد و با توجه به ذائقه مردم آن از ادویه جات تند و طبیعی به دست می آید.

در نگاه اول با دیدن تنوع ترکیبات این چای قطعاً شگفت زده خواهید شد و با چشیدن طعم دلنشین و رایحه دل انگیز آن که برگرفته از زنجبیل، دارچین، جوز هندی، میخک، فلفل سیاه، رازیانه، هل سبز و بادیان ختایی می باشد غرق لذت می شوید.

صادرات چای ماسالا مرغوب تولید ایرانی

صادرات چای ماسالا مرغوب تولید ایرانی به سایر کشورها بخشی از فعالیت‌های بازرگانی بزرگ آرشامین که در حوزه پخش و توزیع عمده این محصول در ایران در حال ارائه خدمات است می باشد.

با توجه به اینکه مواد اولیه چای ماسالا در بسیاری از کشورها تهیه و تولید می شوند از همین رو تولید این چای نیز با همان اصالت هندی در کشورهایی مثل ایران رونق پیدا کرده است.

همچنین برخی برندهای ایرانی که از نظر درجه کیفیت بسیار مرغوب هستند در بازار های بین المللی شهرت پیدا کرده و در صنعت صادرات کشور جایگاه ویژه ای به دست آورده اند.

تولید چای ماسالا ایرانی بسته ۱۰۰۰ گرمی

تولید چای ماسالا ایرانی بسته 1000 گرمی-min

خریداران چای ماسالا همواره به دنبال بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت برای تهیه این محصول هستند و تولیدکنندگان ایرانی با توجه به این مسئله در حال تولید محصولات ارزان قیمت با کیفیت مناسب هستند.

تولید چای ماسالا ایرانی با بسته بندی های جدید و استاندارد ۱۰۰۰ گرمی در کارخانه بگتو با بهترین ترکیبات اولیه و مجهزترین امکانات زیر نظر کارشناسان تغذیه انجام می شود.

نوع بسته بندی در حجم های پایین چای ماسالا در بازار بیشترین حجم سفارشات حضوری و غیرحضوری را به خود اختصاص داده اند زیرا متناسب با مصارف شخصی و خانگی می باشند.

فروش چای ماسالا صادراتی به صورت اینترنتی

فروش چای ماسالا صادراتی به صورت اینترنتی-min

شایسته است بدانید که چای ماسالا بگتو به دلیل کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی که دارد بهترین گزینه برای صادرات بوده زیرا در کشورهای غربی طرفداران بسیاری را جذب خود نموده است.

فروش چای ماسالا صادراتی به صورت اینترنتی به دلیل کاهش هزینه های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت و سایر هزینه های خرید بسیار رونق پیدا کرده و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت سفارش با مدیر فروش در ارتباط باشند.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی می توان به مواردی همچون: تضمین کیفیت محصول، دریافت مشاوره قبل از سفارش، تنوع بسیار بالای برند ها، بهره مندی از خدمات پس از فروش، تحویل در موعد مشخص و … اشاره نمود.

پخش عمده چای ماسالا تولید ایرانی

پخش عمده چای ماسالا تولید ایرانی-min

در این قسمت به بررسی خواص معجزه ‌آسا برخی از ترکیبات چای ماسالا پرداخته شده است.

  • زنجبیل: موثر در کاهش وزن و لاغری، درمان بیماری های گوارشی، کاهش درد مفاصل
  • هل سبز: از بین بردن بوی نامطبوع دهان، تقویت معده و روده ها، کمک به هضم غذا
  • دارچین: غنی از آنتی اکسیدان، محافظت از قلب، خاص ضد التهابی، جلوگیری از عفونت
  • فلفل سیاه: کاهش فشار خون، درمان سرما خوردگی، سلامت دهان و دندان، بهبود عملکرد مغز

پخش عمده چای ماسالا تولید ایرانی از نمایندگی فروش تهران با نازل ترین قیمت بازار و ارسال بار از طریق باربری به تمام مراکز فروش در شهر های:اصفهان، مشهد، کرمان، شیراز،کرج و… امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که مشتریان می‌توانند قبل از سفارش عمده به صورت تست آزمایشی محصولات را دریافت نماید و در صورت رضایت از درجه کیفیت خریدی امن و راحت را انجام دهند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید