صادرات چای ماسالا فله ایرانی با قیمت کارخانه

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چای ماسالا فله به سایر کشورها در چند سال اخیر بسیار رونق پیدا کرده لذا متقاضیان برای سفارش برند ایرانی این محصول با قیمت کارخانه می توانند به این مجموعه مراجعه نمایند.

چای ماسالا یک نوشیدنی ترکیبی می باشد که ۳ جزء اصلی تشکیل دهنده آن شامل چای سیاه، شیر و زنجبیل می‌باشند لذا از ادویه جات معطر دیگر نیز در تولید آن استفاده خواهد شد.

با اینکه چای ماسالا نوشیدنی اصیل هندی محسوب می‌شوند به دلیل طعم بسیار خاص و متفاوتی که نسبت به دیگر چای ها دارد در تمام دنیا طرفدار جذب نموده است.

صادرات چای ماسالا فله ایرانی با قیمت کارخانه

صادرات چای ماسالا فله ایرانی با قیمت کارخانه از اولویت های اصلی شرکت آرشامین می باشد که به دلیل همکاری مستقیم با واحد تولیدی محصول را با بهترین شرایط از درب کارخانه برای خریدار ارسال می نماید.

به طور کلی در کشور چای ماسالا به دو صورت بسته بندی و فله ای تولید و به بازار عرضه گشته است که پرفروش ترین نوع فله متعلق به برند بگتو و سانتوس می باشد.

یکی از مزیت های اصلی خرید چای ماسالا به‌صورت ‏فله دریافت قیمت مناسب تر می باشد زیرا در این شیوه هزینه های بسته بندی کاهش یافته و محصول با قیمت به صرفه تر عرضه شده است.

برترین تولید کننده چای ماسالا ایرانی در کشور

برترین تولید کننده چای ماسالا ایرانی در کشور

برترین تولید کننده چای ماسالا ایرانی در کشور کارخانه بگتو در تهران می باشد که با هدف رضایتمندی خریداران این محصول را با کیفیت ممتاز و بهترین مواد اولیه در بسته های ۱۰ کیلویی تولید و به صورت مستقیم بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است.

ترکیبات اصلی تشکیل دهنده چای ماسالا بگتو شامل چای، شیر، زنجبیل، میخک، دارچین، رازیانه، جوز هندی، بادیان ستاره ای، پودر خامه ای کننده غیر لبنی می شوند این محصول مدل کلاسیک بوده و دارای طعم شیرین با تندی دلنشین خواهد بود.

متقاضیان گرامی جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت روز می‌توانند از طریق فضای مجازی ( واتساپ، تلگرام یا اینستاگرام ) با کارشناس فروش وب سایت ارتباط برقرار نمایند.

مرکز فروش چای ماسالا به صورت عمده

مرکز فروش چای ماسالا به صورت عمده

روش های مصرف چای ماسالا متنوع می باشند که می‌توان آنها را به سه دسته تقسیم کرد: ( ۲۰۰ سی سی شیر ، ۳۰ گرم پودر چای ماسالا)

  1. شیر سرد و پودر ماسالا را ترکیب نموده با استفاده از دستگاه قهوه ساز که استیر بخار دارد بخار دهی را انجام دهید تا شیر به نقطه جوش برسد.
  2. شیر سرد و پودر ماسالا را در قهوه جوش یا شیر جوش ریخته و روی گاز قرار دهید تا به نقطه جوش برسد.
  3. سریع ترین روش ترکیب پودر ماسالا با آب جوش می باشد این شیوه برای افرادی که به شیر آلرژی دارند مناسب است.

مرکز فروش چای ماسالا به صورت عمده در شهرهای بزرگ از جمله تهران، اصفهان، مشهد، کرمان و… در حال فعالیت می باشند و برای برطرف نمودن نیاز متقاضیان در سراسر کشور که دسترسی حضوری ندارند فروشگاه های آنلاین در نظر گرفته شده اند.

تولید چای ماسالا با مرغوب ترین مواد اولیه

تولید چای ماسالا با مرغوب ترین مواد اولیه

تولید چای ماسالا با مرغوب ترین مواد اولیه در این مجموعه موجب شده تا این محصول از کیفیت صادراتی برخوردار باشد و به کشورهای متقاضی با  قیمت مناسب ارسال گردد.

چند مورد از مهمترین خواص چای ماسالا شامل پیشگیری از سرطان به ویژه سرطان روده بزرگ، بهبود آسم، تقویت سیستم ایمنی بدن، خواص ضد عفونی کننده، نشاط آور و… می شوند.

شایان ذکر است که این گروه صنعتی در دو زمینه تولید و توزیع فعالیت داشته از همین رو با حذف واسطه ها بهترین شرایط خرید را در دسترس متقاضیان قرار داده و توانسته هر سال سفارشات زیادی را سمت خود معطوف نماید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید