صادرات چای ماسالا فله ایرانی با مارک بگتو

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چای ماسالا به صورت فله با مارک بگتو به سایر کشورهای همسایه در سال های اخیر رونق پیدا کرده و به دلیل داشتن کیفیت عالی کشورهای بسیار خواستار چای ماسالا ایرانی هستند.

چای ماسالا که از نوشیدنی های اصیل و بسیار قدیمی هندوستان محسوب می شود و قدمتی بیش از ۵۰۰۰ سال دارد در ایران در ۴ تا ۵ سال اخیر شناخته شده و توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین خانواده‌های ایرانی پیدا نماید.

چای ماسالا به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی همچون زنجبیل، دارچین، میخک و… از خواص دارویی و درمانی معجزه آسایی برخوردار است که افراد می‌توانند برای تضمین سلامتی خود از این چای بهره‌مند شوند.

صادرات چای ماسالا فله ایرانی با مارک بگتو

صادرات چای ماسالا فله ایرانی با مارک بگتو به صورت مستقیم از درب کارخانه از اولویت های اصلی این شرکت بازرگانی می باشد و توانسته با حذف واسطه ها بهترین شرایط خرید را در اختیار مشتریان قرار دهد.

به دلیل افزایش متقاضیان در ایران تولید کنندگان با هدف تامین نیاز بازار اقدام به تهیه و تولید این محصول با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب نمودند یکی از معتبر ترین آنها کارخانه بگتو می باشد.

کارخانه تولیدی بگتو چای ماسالا درجه یک و مرغوب را به دو شیوه بسته بندی و فله ای به بازار عرضه کرده است که نوع قله ای در کیسه‌های ۱۰ کیلویی مورد خرید و فروش قرار خواهد گرفت.

تولید چای ماسالا ایرانی با کیفیت صادراتی

تولید چای ماسالا ایرانی با کیفیت صادراتی

چای ماسالا یک نوشیدنی کاملاً سالم و مناسب برای تمام گروه های سنی می باشد و با بررسی های صورت گرفته میزان کالری چای ماسالا کمتر از ۱۰۰ و چربی آن صفر درصد خواهد بود اما لازم به ذکر است که مواد اولیه چای ماسالا در هر برند متفاوت خواهد بود از همین رو درصد چربی و کالری با توجه به میزان شیر و شکر استفاده شده دستخوش تغییر خواهد بود.

تولید چای ماسالا ایرانی با کیفیت صادراتی با بهره مندی از مواد اولیه درجه یک و دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا امکان پذیر است که این شرایط را کارخانه بگتو  فراهم نموده است.

مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید بدون واسطه چای ماسالا با کیفیت صادراتی را دارند می‌توانند از این مرکز به بخش اقدام نماینده و محصول را در کمترین زمان ممکن در شهر خود تحویل بگیرند.

پخش عمده چای ماسالا صادراتی در تهران

پخش عمده چای ماسالا صادراتی در تهران

همانگونه که میدانید همواره کیفیت های درجه یک و اصل برای صادرات انتخاب خواهند شد که خوشبختانه در ایران نیز موفق به تولید چای ماسالا درجه یک شده ایم.

قابل توجه علاقه مندان به چای ماسالا این نوشیدنی علاوه بر عطر و طعم  دل انگیز و خواص بیشمار طرز تهیه بسیار ساده ای نیز دارد و شما می توانید با مخلوط نمودن پودر چای ماسالا با شیر جوشیده در کمترین زمان این نوشیدنی را آماده و میل نمایید.

پخش عمده چای ماسالا صادراتی در تهران با بهترین قیمت بازار صورت می پذیرد زیرا کارخانه تولیدی بگتو در پایتخت در حال فعالیت می باشد و محصول را بدون واسطه به نمایندگی عرضه می نماید.

نمایندگی فروش چای ماسالا مارک بگتو

نمایندگی فروش چای ماسالا مارک بگتو

نمایندگی فروش چای ماسالا علاوه بر تهران در شهرهای دیگر نیز در حال فعالیت می باشد که شامل موارد زیر می شوند:

  1. کرمان
  2. اصفهان
  3. شیراز
  4. تبریز
  5. کیش
  6. بیرجند
  7. ارومیه

نمایندگی فروش چای ماسالا مارک بگتو در راستای فراهم نمودن شرایط خرید بهینه برای خریداران اقدام به فروش حضوری و اینترنتی این محصول نموده است.

چنانچه قصد سفارش غیر حضوری این محصول و بهره مندی از مزایای بیشماری همچون تخفیفات ویژه و خدمات پس از فروش را دارید فرصت را از دست نداده و هم اینک از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده با مدیر فروش تماس حاصل فرمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید