فروش عمده چای ماسالا فله ایرانی و هندی با قیمت استثنایی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده چای ماسالا فله ایرانی و هندی در نمایندگی ها با قیمت استثنایی صورت می پذیرد جهت خرید و استعلام قیمت چای ماسالا اصل این سایت را به خاطر بسپارید.

چای ماسالا یک نوشیدنی با طعمی تند و شیرین و رایحه ای خاص است که در هر کجای دنیا می توانید به راحتی این چای هندی را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

از مواد تشکیل دهنده چای ماسالا می‌توان به چای سیاه، شیر و ادویه های معطر مانند: دارچین، زنجبیل، هل سبز، فلفل سیاه، میخک، رازیانه و بادیان ختایی اشاره کرد که هر کدام از خواص دارویی بسیاری برخوردارند.

مراکز فروش عمده چای ماسالا فله در کشور

مراکز فروش عمده چای ماسالا فله در کشور در استان های زیادی همچون تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، کرمان، قم، تبریز و… در حال ارائه این محصول در انواع مختلف با بهترین قیمت به صورت اینترنتی هستند.

بهترین راهکار برای کاهش هزینه ها و کسب سود بیشتر برای کافی شاپ ها و فروشگاه ها که چای ماسالا را عرضه می‌کنند تهیه محصول به صورت فله ای از نمایندگی معتبر در تهران می باشد زیرا این چای را با کیفیت تضمین شده و زیر قیمت بازار در دسترس مشتریان قرار می دهد.

اگر برای خرید چای ماسالا فله همین حالا از طریق سایت پیش رو اقدام نمایید از تخفیفات بسیار ویژه فروش عمده بهره مند خواهید شد برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاور فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت عمده چای ماسالا ایرانی و هندی

قیمت عمده چای ماسالا ایرانی و هندی-min

لیست قیمت انواع چای ماسالا را می توانید از فروشگاه های آنلاین مشاهده نمایید و همانطور که می دانید نرخ محصولات خارجی به علت وارداتی بودن قطعاً بالاتر از تولیدات ایرانی خواهد بود اما از نظر کیفیت همیشه در رتبه اول قرار دارند.

قیمت عمده چای ماسالا ایرانی و هندی در این سایت بسیار ارزان تر از فروشگاه های دیگر است زیرا به روش مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان و وارد کنندگان این محصول را دریافت و بدون افزایش قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد.

انواع مختلف برندهای ایرانی و هندی که به صورت بسته بندی و فله ای این محصول را به بازار ارائه می دهند شامل موارد زیر می شوند:

بسته بندی

  • تاج محل هندی
  • ماساتی هندی
  • بگتو
  • سانتوس
  • نیوشا
  • آفرینش
  • نیتل
  • فله ای
  • میس ایندیا هندی
  • بگتو
  • سانتوس

تولید چای ماسالا فله ایرانی با قیمت استثنایی

تولید چای ماسالا فله ایرانی با قیمت استثنایی-min

با توجه به خواص بیشمار این نوشیدنی مصرف کنندگان آن به طور روزافزون در حال افزایش هستند بنابراین تولیدکنندگان کشور در چند سال اخیر شروع به تولید انواع طعم ماسالا به صورت بسته بندی ساشه ای، حجمی و فله ای کرده اند.

تولید چای ماسالا فله ایرانی با قیمت استثنایی توسط برند بگتو صورت گرفته است و این محصول در کیسه های ۱۰ کیلویی با بهترین کیفیت تولید و به بازار ارائه کرده و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

از دیگر کارخانه‌های تولیدی فعال در ایران می‌توان به برند سانتوس اشاره کرد زیرا محصولاتش با درجه کیفی بالا و بسته های ۲۵ کیلویی در مراکز فروش به چشم میخورند.

خرید چای ماسالا اصل خارجی کشور هندوستان

خرید چای ماسالا اصل خارجی کشور هندوستان-min

بدون شک هر گاه نام چای ماسالا اصل را شنیدید به دنبال برند های هندی باشید با توجه به خاستگاه چای ماسالا که به کشور هند تعلق دارد همواره مرغوب ترین چای ماسالا که طعم سنتی و واقعی دارد در این کشور تولید می شود.

معروف ترین مارک هندی چای ماسالا به صورت فله که در جهان شهرت بسیاری دارد میس ایندیا می باشد که با کیسه های ۲۵ کیلویی و کیفیت درجه یک محصول خود را به بازارهای جهانی عرضه نموده است.

برای خرید چای ماسالا اصل خارجی کشور هندوستان می توانید از طریق مجموعه آرشامین اقدام نمایید تا ضمن دریافت خدمات ارزنده پس از فروش کالا را در اسرع وقت از شرکت‌های حمل و نقل در شهر خود تحویل بگیرید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید