فروش چای ماسالا نیوشا ۱۰۰ گرمی برای صادرات

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چای ماسالا نیوشا در بسته بندی های ۱۰۰ گرمی در بازار ایران و هم برای صادرات بسیار بالا است برای استعلام قیمت چای ماسالا نیوشا نیک به این مجموعه مراجعه فرمایید.

چای ماسالا یک نوشیدنی با ارزش غذایی بسیار بالا و میزان کالری پایین می باشد و دارای طعم تند ورایحه ای خاص و دلنشین  است که برگرفته از ادویه های استفاده شده در آن می باشد.

این چای  رطرفدار که منشاء هندی دارد از ترکیب چای سیاه و شیر با ادویه هایی مثل زنجبیل، دارچین، میخک، فلفل سیاه، هل سبز، رازیانه، جوز هندی و بادیان ختایی به دست می آید.

مرکز فروش چای ماسالا نیوشا ۱۰۰ گرمی

مرکز فروش چای ماسالا نیوشا ۱۰۰ گرمی  در تهران این محصول را در بسته بندی مناسب مصرف شخصی ارایه می دهد و به دلیل قیمت مناسب مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

برند نیوشا از جمله محبوب ترین مارک‌های تولید چای ماسالا در ایران محسوب می‌شود که توانسته این چای را در کیفیت عالی با استفاده از ترکیبات اولیه مرغوب به دست آورد.

مراکز پخش چای ماسالا در سراسر کشور از جمله تهران، کرج، شیراز، اصفهان و کرمان در حال ارائه این محصول به صورت عمده  به مشتریان می باشند.

صادرات چای ماسالا نیوشا مدل دوی پک

صادرات چای ماسالا نیوشا مدل دوی پک-min

از جدیدترین مدل های بسته بندی چای ماسالا توسط شرکت نیوشا نیک به صورت دوی پک می باشد که از فروش بسیار بالایی نیز بهره‌مند بوده است.

از مهم ترین قابلیت های بسته بندی پک می توان به جلوگیری از نفوذ رطوبت، قابلیت زیپ کیپ بودن، حفظ طعم واقعی ماسالا و افزایش ماندگاری عطر چای اشاره نمود.

در ۲ سال اخیر صادرات چای ماسالا نیوشا با بسته بندی های  جدید مدل دوی پک به دلیل قیمت استثنایی و مرغوبیت بالا یی که دارد بسیار پر رونق بوده است.

بهترین قیمت چای ماسالا برای صادرات

بهترین قیمت چای ماسالا برای صادرات-min

از دیگر عوامل محبوبیت چای ماسالا نیوشا می توان روی رژیمی و بدون شکر بودن این چای تاکید کرد ترکیبات اصلی به کار رفته در این چای عبارتنداز:

  • چای سیاه
  • چوب دارچین
  • پودر زنجبیل
  • هل رسمی
  • گل میخک
  • زعفران
  • نعناع

بهترین قیمت چای ماسالا را در ایران برای صادرات به کشورهای همسایه کارخانه نیوشا نیک ارائه داده است  برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش سایت ارتباط برقرار کنید.

این مجموعه  برای فروش چای ماسالا نیوشا لیست قیمت ها را اعلام می نماید به این ترتیب مشتریان علاوه بر بهترین انتخاب از تخفیف ویژه خرید عمده  و خدمات پس از فروش نیز بهره مند خواهند شد.

فروش اینترنتی چای ماسالا نیوشا آسیاب نشده

فروش اینترنتی چای ماسالا نیوشا آسیاب نشده-min

بسته بندی های چای ماسالا نیوشا بدون شیر و شکر به صورت آسیاب نشده هستند و برای تهیه آنها در منزل ابتدا باید ۱ قاشق غذاخوری اذان را در قوری آب جوش ریخته و به مدت ۱۵ دقیقه اجازه دهید دم آورد سپس در صورت تمایل به آن شیر یا شکر اضافه نموده و بعد از صافی کردن آن را میل نمایید.

بهترین و مناسب ترین زمان برای صرف چای ماسالا نیوشا یک ساعت بعد از خوردن غذاهای پرچرب و سنگین و بعد از یک فعالیت ورزشی یا هنگام خستگی می باشد.

فروش اینترنتی چای ماسالا نیوشا آسیاب نشده با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت بازار از این مرکز فروش انجام می شود و تحویل بار در اسرع وقت از طریق شرکت های حمل و نقل صورت می پذیرد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید