فروش چای ماسالا هندوستان بسته بندی ۵۰۰ گرمی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چای ماسالا هندوستان در بازار ایران بسیار را رونق پیدا کرده و مصرف کنندگان به دلیل کیفیت عالی همواره به دنبال بسته بندی های ۵۰۰ گرمی این چای با قیمت مناسب هستند.

چای ماسالا که نوشیدنی اصیل هندوستان می باشد به صورت ترکیبی بوده و مخلوط نمودن ادویه های معطر و با طبع گرم با چای سیاه و شیر به دست خواهد آمد.

چای ماسالا به دلیل خواص درمانی شگفت انگیز در سراسر دنیا به ویژه آسیا و اروپا محبوب بوده و در کشورهای غربی با نام چای هندی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش چای ماسالا هندوستان بسته بندی ۵۰۰ گرمی

فروش چای ماسالا هندوستان بسته بندی ۵۰۰ گرمی از اولویت های اصلی این مرکز پخش می باشد و به دلیل حذف واسطه ها و واردات مستقیم این محصول بهترین شرایط خرید را در دسترس متقاضیان قرار داده است.

نمایندگی فروش تهران این محصول را به صورت عمده در اختیار متقاضیان اقسام نقاط کشور قرار می دهد و هر کارتن ها حاوی ۲۰ عدد بسته بندی ۵۰۰ گرمی برند تاج محل می باشد.

کشور هندوستان که خاستگاه چای ماسالا می باشد توانسته با بهره مندی از ادویه جات تازه و مرغوب و همچنین دستگاه های مجهز این محصول را با کیفیت ممتاز تولید و در بسته بندی های شیک و استاندارد به بازار های جهانی تزریق نماید.

خرید چای ماسالا هندوستان اصل و درجه یک

خرید چای ماسالا هندوستان اصل و درجه یک

خرید چای ماسالا هندوستان اصل و درجه یک را می توانید از نمایندگی های رسمی در شهرهای بزرگ از جمله  تهران، مشهد، اصفهان، کرمان، شیراز، تبریز و… با بهترین شرایط انجام دهید.

قیمت چای ماسالا هندوستان به دلیل هزینه‌های واردات و تحولات بازار ارز در چند سال اخیر بسیار افزایش داشته اما همواره بسیار پر طرفدار می باشد و تنها دلیل آن کیفیت اصل این محصول بوده زیرا چای ماسالا تاج محل کاملا ارگانیک و استاندارد می باشد.

هر یک از ادویه جات به کار رفته در تهیه چای ماسالا از خواص درمانی بی نظیری برخوردار هستند به عنوان مثال خواص زنجبیل که ترکیب اصلی و جدا نشدنی چای ماسالا می باشد عبارتند از:

  • انرژی بخش
  • ضد التهاب
  • موثر در درمان آرتروز
  • درمان بیماری های تنفسی مانند آسم
  • درمان اگزما
  • درمان حالت تهوع
  • کاهش درد معده
  • پیشگیری از بروز علائم سرطان

دریافت قیمت چای ماسالا هندوستان در ۲ طعم مختلف

دریافت قیمت چای ماسالا هندوستان در 2 طعم مختلف

تفاوت اصلی و بارز دو مدل کلاسیک و اسپایسی در استفاده از میزان شکر می باشد زیرا در تولید چای ماسالا اسپایسی که دارای طعم تند با شیرینی کم است از حداقل شکر استفاده شده است.

دریافت قیمت چای ماسالا هندوستان در ۲ طعم مختلف کلاسیک و اسپایسی از طریق این وبسایت به راحتی امکان پذیر است متقاضیان می‌توانند برای مشاهده فایل قیمت ها از طریق فضای مجازی با مدیر مجموعه در ارتباط باشند.

روش مصرف چای ماسالا برند تاج محل هندی با استفاده از شیر به ترتیب موارد زیر خواهد بود:

  1. مقدار ۲۰۰ سی سی شیر سرد در قهوه جوش یا شیر جوش ریخته
  2. ۲۰ گرم پودر ماسالا به آن اضافه نمایید
  3. شیر جوش را روی حرارت قرار داده
  4. آن را هم زده تا شیر به دمای ۹۰ درجه و نقطه جوش برسد

مرجع خرید و فروش چای ماسالا هندوستان

مرجع خرید و فروش چای ماسالا هندوستان

تخصصی ترین مرجع خرید و فروش چای ماسالا هندوستان بازرگانی آرشامین میباشد که با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا اقدام به عرضه این محصول با قیمت و کیفیت  ضمانتی نموده است.

این مجموعه با داشتن تیم فروش مجرب توانسته چای ماسالا اصل را بدون واسطه از کشور هند وارد و مستقیماً در دسترس متقاضیان عمده در ایران قرار دهد برای کسب آگاهی بیشتر با مشاوره فروش تماس حاصل فرمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید