قیمت دمنوش چای ماسالا نیوشا مدل دوی پک مقدار ۱۰۰ گرم

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دمنوش چای ماسالا نیوشا مدل دوی پک مقدار ۱۰۰ گرم به صورت مستقیم از مجموعه هایی که با تولیدکننده همکاری دارند بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

دمنوش چای ماسالا به دلیل تهیه شدن از ادویه های گیاهی دارای ارزش غذایی بالایی بودند و با مصرف آن افراد علاوه بر تضمین سلامتی از بروز بسیاری از بیماری‌ها نیز جلوگیری خواهند کرد.

چای ماسالا برای نخستین بار توسط هندی ها در چند هزار سال پیش به تولید رسیده و از نوشیدنی های سنتی به شمار می رود که امروزه در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

قیمت دمنوش چای ماسالا نیوشا مقدار ۱۰۰ گرم

قیمت دمنوش چای ماسالا نیوشا مقدار ۱۰۰ گرم در این وب سایت ارائه شده تا متقاضیان به سادگی با مقایسه دقیق قیمت ها بر اساس نیاز خود انتخابی مناسب داشته باشند.

قیمت چای ماسالا نیوشا با توجه به مدل بسته بندی پاکتی و همچنین حجم پایین آن بسیار مناسب می باشد به همین دلیل طرفداران زیادی را در کشور جذب نموده است.

ساده ترین و سریع ترین روش اطلاع از آخرین قیمت این محصول ارتباط با مشاور فروش این مجموعه از طریق تماس تلفنی می باشد که هم اکنون می توانید انجام دهید.

طریقه مصرف چای ماسالا نیوشا

طریقه مصرف چای ماسالا نیوشا

قابل توجه علاقمندان به چای ماسالا بهترین زمان برای مصرف این نوشیدنی که بتوان از خواص بی نظیر آن بهره مند شد یک ساعت بعد از صرف غذا می باشد.

طریقه مصرف چای ماسالا نیوشا در منزل بسیار ساده خواهد بود و کافیست به ترتیب موارد زیر آنها را انجام دهید تا این نوشیدنی را با عطر و طعم خوش تهیه نمایید:

  1. آماده کردن آب جوش
  2. به ازای هر فرد یک قاشق پودر چای ماسالا را به آن اضافه نمایید
  3. در صورت تمایل می توان شیر و شکر را اضافه نمایید
  4. ده دقیقه دهید تا چایی به خوبی دم بکشد

این نوشیدنی از خواص شگفت انگیزی برخوردار است که مهمترین آنها کاهش وزن خواهد بود و از دلایل اصلی آن می‌توان به استفاده نکردن از شکر در فرایند تولید این محصول می باشد.

خرید دمنوش چای ماسالا نیوشا مدل دوی پک

خرید دمنوش چای ماسالا نیوشا مدل دوی پک

کارخانه تولیدی نیوشا که محصولات خود را در بسته بندی های دوی پک عرضه کرده است به دلیل قابلیت زیپ کیپ بودن پاکت از نفوذ رطوبت جلوگیری خواهد کرد همچنین تاثیر بسزایی در حفظ عطر و طعم و افزایش ماندگاری چای ماسالا خواهد داشت.

خرید دمنوش چای ماسالا نیوشا مدل دوی پک به صورت عمده از این مرکز فروش بهترین راهکار برای کسب سود بیشتر می باشد زیرا این مجموعه با کارخانه تولیدی همکاری مستقیم داشته و بدون واسطه محصول را از درب کارخانه برای خریدار ارسال خواهد نمود.

یکی از ترکیبات اصلی و جدا نشدنی تولید چای ماسالا دارچین می‌باشد که به تنهایی از خواص فوق‌العاده‌ای برخوردار است و مهمترین آنها شامل موارد زیر می شوند:

  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • خواص ضد التهابی
  • کاهش خطر بیماری های قلبی
  • بهبود حساسیت به هورمون انسولین
  • موثر در کاهش قند خون
  • خواص ضد سرطانی

فروش ویژه دمنوش چای ماسالا نیوشا با بهترین قیمت

فروش ویژه دمنوش چای ماسالا نیوشا با بهترین قیمت

فروش ویژه دمنوش چای ماسالا نیوشا با بهترین قیمت بازار در این مرکز فروش صورت می پذیرد پس متقاضیان این فرصت را از دست ندهند و جهت سفارش با مدیر فروش در ارتباط باشند.

قابل توجه خریداران عمده این مجموعه با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان علاوه بر اینکه تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته امکان مرجوع کردن محصول را نیز فراهم کرده تا خریدار با اطمینان خاطر جهت سفارش اقدام نماید شایان ذکر است که کارشناسان فروش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش های شما هستند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید