قیمت عمده فروشی چای ماسالا در بازرگانی آرشامین

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده فروشی چای ماسالا بدون تردید به صرفه تر از قیمت خرده آن خواهد بود البته برای کسب اطلاعات بیشتر از تعرفه ها میتوانید به بازرگانی آشامین مراجعه نمایید

از جمله نوشیدنی های محبوب و دوست داشتنی در دنیا می‌توان به چای ماسالا اشاره نمود که به صورت سرد و گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم  هندوستان در روز ۳ تا ۴ استکان کوچک از آن را نوش جان می کنند.

علاوه بر طعم و عطر منحصر به فرد چای ماسالا از مهمترین دلایل علاقه افراد به این چای خواص شگفت انگیز آن می باشد لذا هر یک از ادویه جات به کار رفته در چای ماسالا از مزیت های بیشماری برای سلامتی برخوردار هستند.

قیمت عمده فروشی چای ماسالا در بازرگانی آرشامین

قیمت عمده فروشی چای ماسالا در بازرگانی آرشامین بهترین تعرفه بازار می باشد که موجب کسب سود قابل توجهی برای خریداران خواهد شد برای دریافت کاتالوگ محصولات و لیست قیمت می توان به مدیر فروش سایت مراجعه نمایید.

در قیمت‌گذاری چای ماسالا در بازار ایران فاکتورهای بسیاری دخیل هستند که مهمترین آنها سطح کیفیت، برند سازنده و نوع فروش عمده یا جزئی محصول می باشند.

این شرکت بازرگانی در زمینه واردات چای ماسالا اصل از کشور هند به صورت کاملاً تخصصی در حال فعالیت می باشد و توانسته با کوتاه نمودن دست دلالان این محصول را بعد از دریافت از گمرک مستقیماً در دسترس خریداران قرار دهد.

خرید عمده چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی هندی

خرید عمده چای ماسالا فله 25 کیلویی هندی

چای ماسالا ‏میس ایندیا ساخت کشور هند بوده و دارای طعم شیرین با تندی ملایم است زیرا از نوع کلاسیک می باشد و بهترین ترکیبات این چای شامل چای سیاه، زنجبیل، شیر، هل، دارچین، میخک و چند ادویه هندی دیگر می شوند.

برای تهیه چای ماسالا در منزل اگر دستگاه قهوه ساز در دسترس ندارید کافیست مقدار ۲۰۰cc شیر سرد را با ۲۰ گرم پودر چای ماسالا را در داخل شیر جوش یا قهوه جوش ریخته و مخلوط نمایید سپس و روی گاز قرار داده و تا زمانی که شیر به نقطه جوش یعنی سر رفتن می رسد آن را حرارت دهید.

برای خرید عمده چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی هندی در برند محبوب میس ایندیا بتواند به مجرا های گوناگون مراجعه فرمایید البته بهترین پیشنهاد برای سهولت و راحتی در کارتان سر زدن به فروشگاه های اینترنتی می باشد.

نمایندگی فروش چای ماسالا هندی اصل و مرغوب

نمایندگی فروش چای ماسالا هندی اصل و مرغوب

نمایندگی فروش چای ماسالا هندی اصل و مرغوب در پایتخت  این محصول را در برند تاج محل به صورت بسته بندی و میس ایندیا به صورت فله در اختیار خریداران قرار داده است.

نمایندگی های فروش چای ماسالا هندی و ایرانی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در شهر های مختلف در حال فعالیت می باشند که برخی از آنها عبارتند از:

  • تهران
  • ارومیه
  • نیریز
  • کرمان
  • بجنورد
  • کیش
  • نائین
  • نجف آباد
  • قم
  • تبریز
  • ساری
  • بروجرد

اگر تمایل به سفارش از نمایندگی تهران را دارید کافیست مشخصات خود را در فرم فروش ارائه شده ارسال نمایید تا پس از بررسی با شما تماس گرفته شود.

عرضه بهترین قیمت چای ماسالا وارداتی هندی

عرضه بهترین قیمت چای ماسالا وارداتی هندی

یکی دیگر از مهمترین ملاک ها در قیمت گذاری چای های وارداتی نرخ ارز می باشد و در سال های اخیر به دلیل تحولات بازار ارز شاهد قیمت ثابت از این محصول نبوده ایم به همین دلیل بهترین راهکار استعلام قیمت روز قبل از خرید می باشد.

عرضه بهترین قیمت چای ماسالا وارداتی هندی در این مجموعه تنها به دلیل کوتاه نمودن دست دلالان از این معامله می باشد و تاثیری در سطح کیفیت نخواهد داشت زیرا محصولات خود را با قیمت و کیفیت ضمانتی عرضه می نماییم البته می‌توان قبل از سفارش عمده برای دریافت نمونه نیز اقدام فرمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید