قیمت هر کیلو چای ماسالا فله هندی مارک miss india

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت هر کیلو چای ماسالا فله هندی با مارک میس ایندیا در این سایت بسیار ارزان و به صرفه خواهد بود و دلیل آن حذف واسطه ها و خرید مستقیم می باشد.

چای ماسالا نوشیدنی پرطرفدار است که از مخلوط کردن چندین ادویه پرخاصیت با چای سیاه و شیر به دست می آید و با مصرف یک فنجان از آن می توان از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرد.

منشا چای ماسالا در کشور هندوستان است و نام آن نیز برگرفته از معنای کلمه ماسالا در زبان هندی می باشد که به مفهوم ادویه های مخلوط است از همین رو امروزه بهترین تولیدات ماسالا متعلق به کشور هند می باشد.

قیمت هر کیلو چای ماسالا فله هندی در کشور

قیمت هر کیلو چای ماسالا فله هندی در کشور را می توانید در این مجموعه استعلام بگیرید همچنین حجم سفارشات در این سایت در تعیین قیمت فروش اثرگذار است لذا هر چه حجم سفارش بیشتر باشد از تخفیفات بیشتری بهره مند خواهید شد.

معمولا نرخ محصولات هندی به دلیل وارداتی بود از تولیدات ایرانی بالاتر است اما چون کیفیت درجه یک دارند همیشه پرفروش بوده اند خریداران می توانند جهت ثبت سفارش همین حالا اقدام نمایند.

بهترین پیشنهاد برای صرفه جویی در هزینه ها خرید محصولات به صورت عمده و از طریق سایت های اینترنتی نمایندگی های رسمی می باشد با حذف واسطه ها از حاشیه سود بالاتری بهره مند شوید.

مرکز فروش عمده چای ماسالا فله مارک miss india

مرکز فروش عمده چای ماسالا فله مارک miss india-min

برند میس ایندیا هندی این نوشیدنی پر طرفدار را با مواد اولیه مرغوب ، کیفیت درجه یک و رعایت تمام استانداردها به صورت فله ای تولید  و به بازار های بین المللی تزریق کرده است.

مرکز فروش عمده چای ماسالا فله با مارک miss india در کرمان و سایر استان های کشور در تلاش هستند این محصول را با قیمت مناسب از واردکننده تهیه و با شرایط عالی به بازار عرضه نمایند.

مرکز فروش سایت مشتریان را اولویت اصلی کارها قرار داده بنابراین اگر در زمان دریافت محصول از هر نظر دچار عیب و نقص بود کافیست بدون نگرانی با هماهنگی واحد پشتیبانی سایت محصول را مرجوع کنید تا برایتان تعویض گردد.

مشخصات و خرید چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی

مشخصات و خرید چای ماسالا فله 25 کیلویی-min

به طور کلی چای ماسالا به ۳ مدل بسته بندی که در ادامه امده است در کارخانه ها به تولید می رسد در کدام متقاضیان ویژه خود را دارند:

  1. بسته بندی ساشه ای
  2. بسته بندی حجمی
  3. بسته بندی کیلویی یا فله ای

چای ماسالا فوری ‏میس ایندیا معمولاً در کیسه های ۲۵ کیلویی تولید شده است که برای افرادی که قصد دارند با بسته‌بندی های برند خود این محصول را به بازارهای داخلی و جهانی عرضه کنند یک پیشنهاد بی نظیر است.

برای اطلاع از مشخصات و خرید چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی کافیست از طریق فضای مجازی واتساپ، تلگرام و اینستاگرام یا تماس تلفنی با مدیر فروش سایت ارتباط برقرار کنید.

خرید اینترنتی چای ماسالا فله میس ایندیا

خرید اینترنتی چای ماسالا فله میس ایندیا-min

از مهمترین خواصی که موجب می شود چای ماسالا را در برنامه غذایی خود قرار دهید و از نوشیدن آن لذت ببرید می‌توان به : خواص ضد التهابی، کمک به هضم غذا، کاهش افسردگی و اضطراب، کنترل فشار خون، پیشگیری از بروز سلول های سرطانی، درمان سرماخوردگی، رفع سردرد و پیشگیری از دیابت اشاره کرد.

برای سرو این چای در منزل و در جمع دوستان کافیست برای هر لیوان بیست گرم پودر ماسالا را آب جوش حل نمایید و در صورت تمایل می توانید از شیر گرم نیز استفاده کنید.

خرید اینترنتی چای ماسالا فله میس ایندیا از سایت‌های فروش که به صورت تخصصی در این زمینه فعال هستند بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده و این امر نشان از استقبال مشتریان از این شیوه فروش می باشد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید