قیمت چای ماسالا با شیر | مارک هندی | کیسه ۲۵ کیلویی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا با شیر مارک میس ایندیا هندی را از دفاتر فروش مرکزی و فروشگاه های اینترنتی می توانید جویا شوید، البته برای تهیه کیسه های ۲۵ کیلویی این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب شما را به این مرکز فروش دعوت می نماییم.

از تفاوت های بارز چای ماسالا نسبت به سایر چای ها این است که از گیاه مخصوصی برداشت و تهیه نشده و به صورت ترکیبی می باشد یعنی از مخلوط کردن برخی ادویه ها با چای سیاه با شیر بدست می آید. چای ماسالا که نوشیدنی محبوب هندی ها محسوب می شود به دلیل وجود ادویجات گیاهی مفید در آن از خواص شگفت انگیزی برخوردار است  به همین دلیل در سراسر جهان طرفدار جذب نموده است.

هند، سرچشمهٔ اصلی چای ماسالا با شیر است و به‌طور طبیعی، در این کشور قیمت آن پایین و قابل قبول است. در یک کافهٔ معمولی در هند، شما می‌توانید یک لیوان چای ماسالا با شیر مدل هندی را با هزینه‌ای حدوداً ۸۰ تا ۱۰۰ روپیه تهیه کنید. البته باید یادآور شویم که این قیمت تخمینی است و ممکن است در برخی از مناطق به علت عوامل مختلف نیز تغییر کند.

استعلام قیمت چای ماسالا با شیر مدل هندی

در ایران، نوشیدنی چای ماسالا با شیر مدل هندی در صنایع تولید تاج محل، میس ایندیا و … به عنوان محصولی معمولی و پرکاربرد مدنظر است. در بازار ایران، میزان قیمت چای ماسالا با شیر بستگی به کیفیت محصول، نام تجاری و جغرافیای مکان مورد نظر دارد. به طور کلی، هزینهٔ چای ماسالا با شیر در ایران بین ۱۰,۰۰۰ تا ۳۰,۰۰۰ تومان می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال، در کافه‌ها یا رستوران‌های معروف و با کیفیت، قیمت این نوشیدنی ممکن است بیشتر باشد.

بسیاری از عوامل می‌توانند قیمت چای ماسالا با شیر را تحت تاثیر قرار دهند. عواملی مانند سطح کیفیت، نوع چای استفاده شده، شیر مورد استفاده، تجهیزات و مازاد تزئینات ممکن است بر روی قیمت این نوشیدنی تأثیرگذار باشند. همچنین، جغرافیای مکان مورد نظر نیز می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد، با توجه به هزینهٔ تأمین مواد اولیه و هزینه‌های تولید محصول.

قیمت چای ماسالا با شیر مدل هندی در سراسر جهان ممکن است متفاوت باشد و با توجه به شرایط هر منطقه تغییر کند. در هند، بومی چای ماسالا با شیر، قیمتی اقتصادی و پایین دارد. در ایران، به ازای هزینه‌های خرید مواد اولیه و کیفیت محصول، قیمت متفاوتی برای آن در نظر گرفته می‌شود. با توجه به تأمین مواد اولیه و هزینه‌های تولید، همچنین رقابت و نیاز بازار، قیمت چای ماسالا با شیر در سراسر جهان ممکن است تفاوت داشته باشد.

بهترین مارک چای ماسالا با شیر در بازار داخلی

بهترین مارک چای ماسالا با شیر در بازار داخلی

۱۰ مورد از مهمترین ترکیبات اولیه چای ماسالا که این نوشیدنی لذیذ را به وجود آورده اند شامل موارد زیر می شوند:

  1. چای سیاه
  2. شیر
  3. زنجبیل
  4. میخک
  5. دارچین
  6. رازیانه
  7. هل سبز
  8. بادیان ختایی
  9. فلفل سیاه
  10. جوز هندی

معمولاً در فروشگاه ها شاهد انواع برندهای چای ماسالا هستیم که هر کدام محصولات خود را به سه صورت ساشه ای، کیلویی و فله ای به بازار عرضه کرده اند برای دریافت محصول با کیفیت اصل باید به مراکز فروش معتبر اعتماد نمایید.

بهترین مارک چای ماسالا با شیر در بازار داخلی را می توانید از این مرکز فروش دریافت کنید زیرا با کارشناسان مجرب این محصول را مستقیماً از کشور هند وارد و بدون واسطه در دسترس خریداران قرار داده است جهت دریافت محصول می توان از قسمت مشاوره و فروش به مدیر مجموعه مراجعه فرمایید.

خرید چای ماسالا اصل مارک میس ایندیا

هر چند در بازارهای مختلف قیمت‌های مختلف، به تناسب توان خرید مردم، برای خرید چای ماسالا موجود است، اما خریدارانی که در نخستین خریدشان به دنبال کیفیت و اصالت محصول می‌باشند، باید به انتخاب محصول خود نهایت دقت را بکنند.

محصولات مارک میس ایندیا، تولید شده در هند و صدها سال سابقه تولید محصولات قهوه و چای را به خود اختصاص داده است. این برند با استفاده از بهترین چای هند، به ترکیبی منحصر به فرد از مواد دیگر مانند دمنوش‌ها و ادویه‌ها، چای ماسالا با شیری را ارائه می‌دهد. قیمت چای ماسالا مارک میس ایندیا، با توجه به کیفیت بالا و اصالت محصول، مطابق با استانداردهای بین‌المللی می‌باشد.

توصیه می‌کنیم قبل از خرید چای ماسالا با شیر، قیمت را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید و به بازخوردهای مشتریان و تجربیات افرادی که قبلاً این محصول را خریداری کرده‌اند، توجه کنید. بررسی تاریخ انقضای محصول و اصالت نمادها و برچسب‌های محصول نیز از جمله نکاتی است که حتماً باید در نظر گرفته شود. در نهایت، در هر قیمتی که اعلام می‌شود، تلاش کنید تا از محصولی با کیفیت برخوردار شوید که طعم و عطری خاص و غیر قابل توصیف را به شما هدیه دهد. این نوشیدنی محبوب، بلافاصله بعد از استمرار مصرف آن می‌تواند به حس و نیاز شما به یک لحظه آرامش و لذت خاص، پاسخ دهد.

تشخیص چای ماسالا اصل هندی کارتن ۲۵ کیلویی

تشخیص چای ماسالا اصل هندی کارتن 25 کیلویی

برخی از خواص عالی چای ماسالا که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند شامل درمان سرماخوردگی و سرفه، کمک به هضم غذا، افزایش متابولیسم بدن، کاهش وزن سریع، ضد التهاب، کم شدن درد های قاعدگی و خواص ضد سرطانی می شوند.

تشخیص چای ماسالا اصل هندی راه بهتر است به کارشناسان متخصص در این زمینه بسپارید تا کارتن ۲۵ کیلویی برند ‏میس ایندیا را که دارای کیفیت عالی میباشد دریافت کنید.

متقاضیان گرامی جهت خرید عمده این محصول با بهترین شرایط و بهر مندی از تخفیفات فوق العاده فرصت را از دست ندهید و هم اینک برای سفارش با کارشناس فروش مجموعه تماس فرمایید.

مرکز فروش چای ماسالا هندی در تهران بزرگ

در دهه‌های اخیر، چای ماسالا هندی به عنوان یک نوشیدنی پرطرفدار در سرتاسر جهان شناخته شده است. این نوع چای مخصوص بومیان هند است و با طعم و مزه‌ای منحصر به فرد، دست‌خوش استقبالی گسترده شده است. در ایران نیز، سازمان‌ها و فروشگاه‌های زیادی وجود دارد که چای ماسالا هندی را قیمت مناسب و با کیفیت برای مشتریان خود عرضه می‌کنند. یکی از بهترین مراکز فروش چای ماسالا هندی در تهران بزرگ، تلاش می‌کند تا بهترین تجربه را به مشتریان ارائه دهد.

در دنیای همیشه در حال تغییر بازار، قیمت چای ماسالا با شیر ممکن است متغیر باشد. عواملی مانند بازارهای اقتصادی، قابلیت واردات و توزیع چای و قیمت دلار می‌توانند این قیمت را تحت تاثیر قرار دهند. به همین دلیل، مشتریان هوشمندانه‌تری باید به دنبال مکان‌هایی باشند که قیمت مناسب و عالی را برای چای ماسالا با شیر ارائه می‌دهند. مرکز فروش چای ماسالا هندی در تهران بزرگ به عنوان یکی از بهترین مراکز، تلاش می‌کند تا با قیمت مناسب و کیفیت بالا این چای را در اختیار مشتریان قرار دهد.

توجه به جزئیاتی مانند به تاریخ مصرف و تهیه مواد اولیه با کیفیت، می‌تواند صحت تجربه چای ماسالا هندی با شیر را تضمین کند. انتخاب مراکز خرید از قبیل مرکز فروش چای ماسالا هندی در تهران بزرگ، فرصتی را برای کسب اطلاعات توسط مشتریان فراهم می‌کند. با کسب اطلاعات درست و انتخاب صحیح، شما می‌توانید تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌نظیر را با چای ماسالا هندی با شیر در دست داشته باشید.

نحوه خرید اینترنتی چای ماسالا با شیر کیسه ۲۵ کیلویی

قیمت چای ماسالا با شیر بستگی به عوامل زیادی دارد از جمله: نوع چای، کیفیت، تولید کننده و مکان خرید. در بازار، قیمت این نوع چای در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در یک بسته کیسه‌ای حدود ۲۵ کیلویی قرار دارد. البته در برخی موارد، نوع و برند چای ماسالا با شیر می‌تواند قیمت‌های بالاتری داشته باشد.

خرید اینترنتی چای ماسالا با شیر نسبت به خرید حضوری، راحت‌تر و سریع‌تر است. برخی از وبسایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین به شما این امکان را می‌دهند تا چای ماسالا با شیر را به صورت آنلاین سفارش دهید. بهتر است قبل از خرید از یک وبسایت قابل اعتماد و معتبر خرید کنید و نظرات و بازخوردهای قبلی مشتریان را بررسی کنید تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.

خرید اینترنتی چای ماسالا با شیر دارای مزایای بسیاری است. نخستین مزیت این روش، سهولت و راحتی است. شما می‌توانید در هر زمانی که مایلید، سفارش خود را ثبت کنید و در مدت زمان کمی محصول را درب منزل خود دریافت نمایید. علاوه بر این، با خرید اینترنتی از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه یک وبسایت بهره‌مند خواهید شد و قیمت نسبت به فروشگاه‌های حضوری، پایین‌تر خواهد بود.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید