قیمت چای ماسالا بسته بندی مقدار ۱۰۰۰ تولید ایران

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا بسته بندی والیبال ایران با در نظر گرفتن معیارهای بسیاری تحقیق خواهد شد برای خرید مقدار ۱۰۰۰ گرم این محصول به صورت عمده با قیمت مناسب شما را به وبسایت پیشرو دعوت می نماییم.

چای ماسالا نوشیدنی خوش عطر و طعم است که از مخلوط کردن چای، شیر و ادویه جات به دست آمده و به دلیل داشتن منشا گیاهی سرشار از خواص مهم برای سلامتی می باشد.

چای ماسالا یک نوشیدنی اصیل هندی می باشد با توجه به ذائقه آنها از ادویه جات تند همچون زنجبیل و فلفل سیاه در ترکیب آن استفاده شده که موجب ایجاد طعم با تندی دلنشین شده است.

قیمت چای ماسالا بسته بندی مقدار ۱۰۰۰ گرم

قیمت چای ماسالا بسته بندی مقدار ۱۰۰۰ گرم با توجه به برند تولیدکننده متفاوت خواهد بود لذا مشتریان برای استعلام قیمت روزانه محصولات می‌توانند از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشند.

از مهمترین ملاک های دخیل در قیمت گذاری چای ماسالا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کارخانه تولید کننده
  2. سطح کیفیت نهایی محصول
  3. نوع ادویه جات استفاده شده
  4. قیمت خرید مواد اولیه
  5. سایر هزینه های تولید
  6. مدل بسته بندی شده یا فله ای
  7. نوسانات اخیر بازار

با توجه به موارد نامبرده این محصول در بازارهای فروش از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد و متقاضیان باید قبل از خرید جهت اطلاع از قیمت روز اقدام نمایند.

تولید چای ماسالا مرغوب و درجه یک در ایران

تولید چای ماسالا مرغوب و درجه یک در ایران

در زمان خرید چای ماسالا مهمترین موضوع قیمت و کیفیت محصول می باشد که امروزه به دلیل تنوع بسیار زیاد برندهای ایرانی خریداران در زمان سفارش دچار تردید خواهند شد لذا بهترین توصیه مراجعه به فروشگاه های می باشد که محصولات را با قیمت و کیفیت ضمانتی عرضه می نمایند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته استفاده از یک فنجان چای ماسالا در روز موجب میشود که از تکثیر و بروز سلول های سرطانی در بدن جلوگیری شود همچنین به تقویت سیستم ایمنی در برابر انواع بیماری ها  کمک میکند.

معتبرترین مرکز تولید چای ماسالا مرغوب و درجه یک در ایران شرکت تولیدی بگتو می باشد که با بهره مندی از تازه ترین مواد اولیه این محصول را در نوع کلاسیک تهیه نموده و به صورت مستقیم از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی به بازار عرضه داشته است.

بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا بسته بندی

بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا بسته بندی

بزرگترین مرکز خرید چای ماسالا بسته بندی در پایتخت انواع محصولات و برندهای ایرانی و هندی را به صورت عمده در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا نیاز بازار را به بهترین نحو تامین نماید.

یکی از پر فروش ترین مدل های بسته بندی قوطی چای ماسالا ۱۰۰۰ گرمی بگتو می‌باشد که عمدتاً در کارتن های حاوی ۱۲ عدد عرضه می‌شود برای سفارش غیرحضوری این محصولات می توانید هم اینک با کارشناس فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

فروش عمده چای ماسالا بسته بندی

فروش عمده چای ماسالا بسته بندی

قابل توجه خریداران چای ماسالا بسته بندی باید در محیطی خشک و خنک به دور از رطوبت نگه داشته شود و فراموش نشود که محصول بعد از باز شدن بسته بندی اولیه تا یک ماه تاریخ مصرف خواهد داشت.

برای سرو چای ماسالا در منزل با استفاده از شیر جوش لازم است ابتدا یک فنجان (۲۰۰cc)  شیر سرد را با ۳۰ گرم پودر چای ماسالا در شیر جوش مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا شیر به نقطه جوش برسد.

فروش عمده چای ماسالا بسته بندی از طریق فروشگاه های آنلاین بسیار رواج پیدا کرده زیرا در سال های اخیر با پیشرفت های تکنولوژی افراد به دنبال سریع ترین و راحت ترین روش خرید هستند از همین رو به سایت های فروش معتبر و رسمی مراجعه می نمایند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید