قیمت چای ماسالا سامتوز مقدار ۱۰۰۰ گرم | کارتن ۱۲ تایی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا سامتوز مقدار  ۱۰۰۰ گرم در خرید عمده و کارتن های ۱۲ تایی به صورت اینترنتی بسیار مناسب خواهد بود به همین دلیل خرید وفروش آنلاین این محصول رواج پیدا کرده است.

چای ماسالا به یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها تبدیل شده که در کنار طعم و عطر فوق العاده از خاص دارویی و درمانی بیشماری برخوردار است و افراد با نوشیدن یک فنجان از آن سلامتی خود را تضمین خواهند کرد.

این نوشیدنی ترکیبی که از مخلوط کردن ادویه جات معطر و مفید با چای سیاه و شیر به دست آمده اصالت هندی داشته بنابراین در کشور های غربی چای ماسالا را با نام چای هندی میشناسند.

استعلام قیمت چای ماسالا سامتوز مقدار ۱۰۰۰ گرم

استعلام قیمت چای ماسالا سامتوز مقدار ۱۰۰۰ گرم  را می توانید از دفاتر فروش مرکزی، فروشگاه های اینترنتی، نمایندگی ها و شبکه های اجتماعی انجام دهید تا با اطلاع از قیمت روز خریدی به صرفه داشته باشید.

فاکتورهای زیادی در قیمت گذاری این محصول دخیل هستند که مهمترین آنها شامل سطح کیفیت، برند تولید کننده، شیوه تولید، نوع بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا، ترکیبات اولیه و .‌.. می شوند از این رو قیمت چای ماسالا همواره دچار نوسان خواهد بود و بهترین راهکار استعلام قیمت از مراکز معتبر می باشد.

متقاضیان گرامی برای مشاهده آخرین لیست قیمت ها کافیست از طریق راه های ارتباطی شده در سایت با کارشناس فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

خرید چای ماسالا سامتوز کارتن ۱۲ تایی

خرید چای ماسالا سامتوز کارتن 12 تایی

کارخانه تولیدی سامتوز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با بهره مندی از بهترین ترکیبات اولیه و دستگاه‌ های مجهز و تمام اتوماتیک این محصول را با کیفیت درجه یک تولید و در بسته بندی های پاکتی استاندارد به بازار عرضه نموده است.

خرید چای ماسالا سامتوز کارتن ۱۲ تایی را می توان با بهره مندی از تخفیفات ویژه و خدمات عالی پس از فروش از سایت پیش رو انجام بدهید و با کسب بیشترین حاشیه سود از خرید خود رضایتمند باشید.

قابل توجه خریداران عمده هر کارتن ها حاوی ۱۲ بسته ۱۰۰۰ گرمی می باشد که به دلیل مناسب بودن برای مصرف شخصی بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص داده

مرکز پخش چای ماسالا سامتوز در تهران

مرکز پخش چای ماسالا سامتوز در تهران

از ترکیبات اصلی چای ماسالا سامتوز که عطر و طعم دلنشین آن را فراهم کرده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پودر عصاره چای سیاه
  • پودر شیر
  • شکر
  • دارچین
  • جنسینگ
  • میخک
  • یازده ادویه هندی

یکی از روش های دم آوری چای ماسالا در منزل به این صورت می باشد که مقدار ۲۰۰ سی سی شیر سرد و ۳۰ گرم پودر ماسالا را در شیر جوش ریخته و مخلوط کرده و بر روی شعله قرار داده تا زمانی که به دمای جوش ۹۰ درجه برسد نوشیدن شما آماده است.

مرکز پخش چای ماسالا سامتوز در تهران با هدف جلب اعتماد و رضایت خریداران و همچنین تامین نیاز بازار این محصول را با بهترین قیمت و به دو صورت حضوری و اینترنتی در دسترس خریداران قرار داده است برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیر نمایندگی کافیست مشخصات خود را در فرم های ارائه شده تکمیل و ارسال فرمایید.

فروش ویژه چای ماسالا سامتوز تولید ایران

فروش ویژه چای ماسالا سامتوز تولید ایران

فروش ویژه چای ماسالا سامتوز تولید ایران به صورت عمده از فعالیت های اصلی این مرکز فروش به شمار میرود و این امکان را فراهم نمود تا مشتریان که قادر به مراجعه حضوری نیستند بدون دغدغه از طریق این وب سایت اقدام به ثبت سفارش نموده و محصول را در کمترین زمان ممکن در شهر خود تحویل بگیرد.

جهت کسب اطلاعات دقیق از قیمت و نحوه ارسال بار می توانید از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید