قیمت چای ماسالا سانتوس بسته ۱ کیلویی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا سانتوس به عنوان بهترین مارک چای ماسالا ایرانی با   بسته ۱ کیلویی در این مرکز فروش قرار داده شده است برای مشاهده لیست از طریق فضای مجازی ما را دنبال کنید.

جای ماسالا به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در جهان دارد از پرفروش ترین نوشیدنی ها به حساب می آیدو قدمت آن حدودا به ۹ هزار سال پیش باز می گردد.

طعم چای ماسالا به دلیل ادویه های بکار رفته در آن شیرین و تند به نظر می رسد و همین تناقض مزه ای منحصر به فرد ایجاد کرده است و متقاضیان بسیاری پیدا کرده است.

بهترین قیمت چای ماسالا سانتوس

بهترین قیمت چای ماسالا سانتوس را نمایندگی های فروش این محصول در تهران و سایر استان ها ارائه می دهند. برای مشاهده لیست قیمت ها کافیست از طریق فضای مجازی با این مجموعه در ارتباط باشید.

از نظر قیمت برند سانتوس توانسته با واردات چای ماسالا از کشور هند و بسته بندی آن در داخل کشور قیمت این محصول را نسبت به برندهای وارداتی بسیار کاهش دهد.

در نتیجه قدرت خرید مشتریان بالاتر رفته و می‌توانند چای ماسالا را با کیفیتی در حد تولیدات هندی با قیمتی بسیار پایین تر در حجم های متفاوت بسته بندی تهیه نمایند.

خرید چای ماسالا سانتوس بسته ۱ کیلویی

خرید چای ماسالا سانتوس بسته 1 کیلویی-min

این چای پرطرفدار در کارخانه تولیدی آقای اسماعیلی با برند سانتوس در ایران تولید و به کمک نمایندگی ها سایت های فروش رسمی در سراسر کشور عرضه می شود.

خرید چای ماسالا سانتوس در بسته بندی های ۱ کیلویی بسیار زیاد بوده است و این امر نشانه کیفیت بسیار بالای برند سانتوس می باشد که در ایران از محبوب ترین ها بشمار می رود.

اگر قصد تهیه این برند از چای ماسالا را دارید نگران کیفیت نباشید زیرا می توان در این سایت قبل از خرید به صورت آزمایشی سفارش دهید و در صورت رضایت کامل خرید خود را انجام دهید.

جدیدترین مدل چای ماسالا سانتوس بسته ۲۵۰ گرمی

جدیدترین مدل چای ماسالا سانتوس بسته 250 گرمی-min

ممکن است وقتی برای اولین بار نام چای ماسالا را می شنوید فکر کنید این چای مانند چای سیاه از مزرعه کشت شده و باید در قوری دم آورده شود  در صورتی که اصلا چنین نیست و تنها شباهت آن ها در اسم چای است نه در طعم و نحوه تولید.

در بین تولید کنندگان چای ماسالا در ایران برند سانتوس به ذائقه ایرانی ها بیشتر توجه داشته و از ترکیب ۱۲ نوع ادویه هندی مختلف  نوشیدنی با عطر و طعمی ویژه به تولید رسانده است.

از آن جدیدترین مدل های بسته بندی چای ماسالا سانتوس که بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته بسته های ۲۵۰ گرمی آن می باشد که علاوه بر کیفیت بالا قیمت بسیار عالی دارد.

صادرات چای ماسالا سانتوس بهترین برند ایرانی

صادرات چای ماسالا سانتوس بهترین برند ایرانی-min

از مهمترین ادویه های به کار رفته چای ماسالا سانتوس که در زمان گذشته در طب سنتی از آنها استفاده می شد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هل سبز
  • گل میخک
  • چای سیاه
  • چوب دارچین
  • دانه فلفل سیاه
  • زنجبیل

صادرات چای ماسالای سانتوس به عنوان بهترین برند ایرانی بسیار پر رونق  بوده و مصرف کنندگان خارجی  از کیفیت و قیمت این برند رضایت کامل داشته اند.

این چای را می توان به صورت اینترنتی سفارش داده و در سراسر کشور تحویل بگیرید اگه محصول زمانی که به دست شما میرسد از نظر تاریخ انقضا و بسته بندی دچار مشکل بود بدون نگرانی با هماهنگی واحد پشتیبانی آن را مرجوع کرده تا برایتان تعویض و باز ارسال گردد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید