قیمت یک کیلو چای ماسالا فله هندی مارک میس ایندیا

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت یک کیلو چای ماسالا فله هندی با مارک میس ایندیا در نمایندگی های فروش در تهران بسیار به صرفه تر از سایر مراکز پخش می باشد.

چای ماسالا یک نوشیدنی خوش عطر با طعم شیرین و تند چای محبوب مردم هند می باشد اما امروزه به دلیل خواص  بیشمار ش در تمام دنیا طرفدار جذب کرده است.

دلیل طعم و عطر متفاوت این چای وجود ادویه هایی معروف منجمله زنجبیل، دارچین، هل سبز، فلفل سیاه، میخک و انیسون ستاره ای در آن می باشد که با چای سیاه و شیر ترکیب شده است.

استعلام قیمت یک کیلو چای ماسالا فله

استعلام قیمت یک کیلو چای ماسالا فله از طریق این سایت به راحتی انجام می‌شود و خریداران می‌توانند با ارتباط با مدیر فروش لیست به روز قیمت ها را مشاهده نمایند.

نرخ چای ماسالا فله با برندهای هندی به دلیل وارداتی بودن از تولیدات داخلی بالاتر است اما با کیفیت عالی که دارند از فروش بالایی برخوردار هستند.

قیمت هر کیلو چای ماسالا با برندهای مختلف در این مجموعه که بزرگترین مرکز پخش این محصول به صورت فله و کیلویی است مقطوع و ارزان می باشد و از نظر اقتصادی برای مشتریان بسیار به صرفه تر خواهد بود.

مرکز فروش چای ماسالا هندی مارک میس ایندیا

مرکز فروش چای ماسالا هندی مارک میس ایندیا-min

چای ماسالا علاوه بر عطر و طعم خارق العاده خواص داروی بسیاری نیز دارد از همین رو در بین ایرانیان بسیار شهرت پیدا کرده و روز به روز متقاضیان این محصول افزایش پیدا میکند.

مرکز فروش چای ماسالا هندی  در کرمان توانسته بهترین و با کیفیت ترین  محصولات وارداتی از جمله مارک تاج محل و میس ایندیا را با قیمت کف بازار  در اختیار مشتریان قرار دهد.

مارک تاج محل چای ماسالا را به صورت بسته بندی های شیک و مدرن در حجم های متفاوت تولید می کند اما کارخانه میس ایندیا  این محصول را به صورت فله ای در بسته هایی با حجم بالا تهیه  و به بازارهای جهانی عرضه کرده اند.

خرید چای ماسالا فله ایرانی و هندی ۲۵ کیلویی

خرید چای ماسالا فله ایرانی و هندی 25 کیلویی-min

از مهمترین خواص ترکیبات این چای معجزه آسا می توان به رفع سردردهای میگرنی، کاهش کلسترول، تناسب اندام، جوانسازی پوست، کمک به سلامت قلب، کنترل دیابت،  کاهش فشار خون، پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا اشاره کرد.

در ایران برند سانتوس چای ماسالا را  به صورت فله ای در بسته بندی های ۲۵ کیلویی با کیفیت عالی تولید کرده و به بازار عرضه نمود است و به دلیل قیمت مناسب فروش بسیار خوبی نیز داشته اند.

اگر قصد خرید چای ماسالا فله را با بسته بندی های ۲۵ کیلویی در برندهای سانتوس ایرانی و مس ایندیا هندی دارید جهت ثبت سفارش به کارشناس فروش سایت مراجعه فرمایید.

عرضه مستقیم و بدون واسطه چای ماسالا فله

عرضه مستقیم و بدون واسطه چای ماسالا فله-min

 

از مهمترین مزایای خرید اینترنتی و بدون واسطه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. صرف کمترین زمان
  2. حذف هزینه های اضافه
  3. کسب سود بیشتر
  4. خرید راحت
  5. تنوع بسیار بالای محصولات
  6. تضمین کیفیت محصول

برای افرادی که قصد دارم چای ماسالا  را در بسته بندی هایی با برند خود به بازار تزریق نمایند  بهترین پیشنهاد خرید به صورت فله ای می باشد تا از حاشیه سود بالاتری بهره مند شوند.

نمایندگی های فروش چای ماسالا در تهران آماده عرضه مستقیم و بدون واسطه چای ماسالا به صورت فله ای به مراکز پخش و فروشگاه های سراسر کشور با قیمت استثنایی می باشد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید