مرغوب ترین کیفیت چای ماسالا کیلویی چند

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

چای ماسالا کیلویی چند؟ برای پاسخ به این سوال کافیست به این مرکز فروش مراجعه کرده تا از مرغوب ترین کیفیت و قیمت هر کیلو چای ماسالا اصل مطلع شوید.

از چای ماسالا می‌توان به عنوان یک چای ترکیبی نام برد که از ترکیب ادویه هایی همچون: دارچین،هل، میخک، رازیانه، زنجبیل، فلفل سیاه، جوزهندی، بادیان ختایی با چای سیاه و شیر به دست می آید.

معنی ماسالا در زبان هندی ادویه های مخلوط می باشد که به درستی برای این چای انتخاب شده است مواد تشکیل دهنده این چای ۱۰۰% گیاهی بوده به همین دلیل مصرف آن در روز زیاد توصیه می شود.

مرغوب ترین کیفیت چای ماسالا کیلویی چند

مرغوب ترین کیفیت چای ماسالا کیلویی چند اولین سوال است که برای خرید این چای برایتان پیش خواهد آمد شما می توانید در این سایت به راحتی عضو کانال تلگرام شده ولیست قیمت انواع برندها را مشاهده فرمایید.

متقاضیان این چای خوش عطر و طعم در تمام دنیا افزایش چشمگیری داشته و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از کشورها شروع به تولید و  فروش چای ماسالا نمایند. اما فراموش نشود که چای ماسالا اصل تولید کشور هند می باشد.

برند تاج محل هندی این محصول را به صورت بسته بندی های متفاوت و در۲  طعم مختلف تولید می نماید و برند میس ایندیا هندی در زمینه فروش فله چای ماسالا در حال فعالیت است.

مراکز خرید چای ماسالا اصل در ایران

مراکز خرید چای ماسالا اصل در ایران-min

همانطور که در بالا گفته شد منظور از اصل یعنی برند هندی چای ماسالا که در ایران توسط واردکنندگان تهیه وتوسط نمایندگی های فروش رسمی در سراسر کشور به عرضه در می آید.

شرکت آرشامین  به عنوان مرکز خرید چای ماسالا اصل در ایران به صورت رسمی در حال فعالیت بوده و توانسته نیاز فروشگاه ها و پخش کنندگان سراسر کشور را از  این محصول با تولیدات داخلی یا هندی در انواع مختلف بسته بندی تامین نماید.

برای خرید  اینترنتی از این شرکت کافیست مشخصات و شماره تماس خود را  در فرم های مشاوره تکمیل نمایید تا مشاور فروش با شما تماس برقرار کنند.

اعلام قیمت چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی

اعلام قیمت چای ماسالا فله 25 کیلویی-min

در این قسمت برخی از ویژگی ها و خواص بسیار مهم این نوشیدنی خاص و دلچسب را برای آگاهی خریداران آماده کرده ایم:

  • کمک به بهبود سرماخوردگی
  • رفع سردرد
  • کمک به کاهش وزن
  • کاهش کلسترول خون
  • خواص ضد سرطانی
  • ضد التهاب
  • موثر در رفع جوش صورت
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

برای اعلام قیمت چای ماسالا فله به صورت ۲۵ کیلویی به نوع تولید شده هندی و ایرانی آن توجه می‌کند که  میس ایندیا هندی گرانتر است برند سانتوس ایرانی خواهد بود.

کافی شاپ ها، فروشگاه ها، مراکز پخش و توزیع چای ماسالا در سراسر کشور می توانند با تهیه این محصول در بسته های ۲۵ کیلویی علاوه بذ دریافت یک چای با کیفیت از حاشیه سود بسیار بالایی نیز  بهره مند شوند.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل بهترین مارک بسته بندی

نمایندگی چای ماسالا تاج محل بهترین مارک بسته بندی-min

طریقه مصرف چای ماسالا تاج محل بدون احتیاج به وسایل خاصی  بسیار راحت و فوری  فقط با حل کردن پودر چای  در آب جوش آماده میشود و به دلیل موجود ادویه ها در ترکیب ماسالا می توان آنرا صافی کرده و بعد میل نمایید.

تولیدات چای تاج محل به گونه ای است که در دو خط تولید کلاسیک و اسپایسی با  بسته بندی های ۱۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی تهیه و به بازار جهانی عرضه شده است.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران توانسته این برند را که بهترین مارک بسته بندی در دنیا شناخته شده است به صورت مستقیم و بدون واسطه با پایین ترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار دهد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید