نمایندگی فروش چای ماسالا ایرانی در تهران

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش چای ماسالا ایرانی در شهرهای بزرگ همچون تهران، مشهد، اصفهان، کرمان، تبریز و… در حال ارائه خدمات می باشند تا نیاز بازار را از این محصول برطرف نمایند.

یکی از نوشیدنی های محبوب و پرطرفدار این روزها چای ماسالا می باشد که علت محبوبیت آن عطر و طعم خاص این چای نسبت به دیگر نوشیدنی ها می باشد.

نکته بسیار مهم در مورد چای ماسالا این است که همه مواد تشکیل دهنده آن برای سلامتی بسیار مفید خواهد بود لذا قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر موجب ایجاد یک ترکیب خارق العاده از نظر خواص شده است.

نمایندگی فروش چای ماسالا ایرانی در تهران

نمایندگی فروش چای ماسالا ایرانی در تهران یکی از معتبرترین مراکز عرضه این محصول در کشور می باشد که به دلیل موقعیت اقتصادی بسیار عالی پایتخت بیشترین سفارش را نیز به خود اختصاص داده است.

با توجه به اینکه اصالت چای ماسالا به کشور هند باز می‌گردد اما به دلیل وجود داشتن ترکیبات اولیه این چای در سایر کشورها نیز تولید آن رواج پیدا کرده به عنوان مثال در ایران یکی از بهترین کیفیت های این نوشیدنی به تولید می‌رسد.

برخی از کارخانجات فعال در زمینه تولید چای ماسالا در کشور شامل بگتو، سانتوس، نیوشا، آفرینش، لترا و… می شوند که این محصول را در طعم های مختلف و بسته بندی هایی با حجم های متنوع تولید و به بازار عرضه نموده اند.

عرضه بهترین قیمت چای ماسالا در بازار داخلی

عرضه بهترین قیمت چای ماسالا در بازار داخلی

عرضه بهترین قیمت چای ماسالا در بازار داخلی را شرکت بازرگانی پیشرو انجام میدهد زیرا در زمینه تولید این محصول فعال بوده و با سایر کارخانجات تولیدکننده نیز همکاری مستقیم دارد یعنی محصول را از درب کارخانه و با قیمت پایه برای خریدار ارسال می نماید.

چای ماسالا در طعم های مختلف به تولید رسیده که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود که هر کدام مناسب یک فصل می باشد :

  • طعم کاداک مناسب برای فصل زمستان
  • طعم اسپرینگ مناسب برای فصل بهار
  • طعم کلاسیک
  • طعم اسپایسی
  • طعم شیر بادام

قیمت و کیفیت در زمان سفارش محصول بسیار حائز اهمیت خواهد بود لذا خریدار چه مصرف کننده و چه پخش کننده همواره به دنبال کیفیت درجه یک و نازلترین قیمت می باشد برای بهره مندی از این دو ویژگی فرصت را از دست ندهید و برای سفارش با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایید.

پخش عمده چای ماسالا ایرانی در سراسر کشور

پخش عمده چای ماسالا ایرانی در سراسر کشور

پخش عمده چای ماسالا ایرانی در سراسر کشوراز طریق فروشگاه های آنلاین با بهترین شرایط انجام خواهد شد لذا کافیست متقاضیان سفارشات خود را ثبت نمایند تا محصول از طریق شرکت‌های حمل و نقل در سریعترین زمان ممکن ارسال گردد.

چای ماسالا ایرانی در برند های متنوع به صورت بسته بندی و فله به بازار عرضه شده است و در این قسمت از مقاله به بررسی پرفروش ترین مدل‌های بسته‌بندی پرداخته ایم:

  • چای ماسالا بگتو در بسته بندی قوطی ۲۵۰ گرمی هر کارتن حاوی ۲۴ عدد، بسته بندی قوطی ۱۰۰۰ گرمی هر کارتن حاوی ۱۲ عدد
  • چای ماسالا آفرینش در بسته بندی پاکتی ۳۰۰ گرمی هر کارتن حاوی ۱۲ عدد
  • چای ماسالا ناول تی در بسته بندی قوطی ۴۰۰ گرمی هر کارتن حاوی ۱۰ عدد

ارزان ترین قیمت چای ماسالا ایرانی مرغوب

ارزان ترین قیمت چای ماسالا ایرانی مرغوب

ارزان ترین قیمت چای ماسالا ایرانی مرغوب را از مرکز فروش مقابل جویا شوید تا با پرداخت قیمت کف بازار از بیشترین حاشیه سود بهره مند شوید و در کسب و کار خود پیشرفت نمایید.

قابل توجه متقاضیان عمده با توجه به حجم سفارش تخفیفات فوق العاده ای در نظر گرفته شده لذا برای دریافت فایل لیست قیمت و اطلاع دقیق از میزان تخفیف ها می توانید به مدیر فروش مراجعه نمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید