نمایندگی چای ماسالا تاج محل ۲ طعم کلاسیک و اسپایسی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران به خریداران در تشخیص چای ماسالا اصل در دو طعم کلاسیک و اسپایسی کمک کرده و بالاترین کیفیت را با پایین ترین قیمت به بازار ایران عرضه می نماید.

منشا نوشیدنی اعجاب انگیز از دربار هند بوده است و پادشاهان به دلیل داشتن هوشیاری کامل در زمان رسیدگی به امور این چای را میل می نمودند.

پس در نتیجه هر یک از ترکیبات آن از جمله ادویه هایی مانند: فلفل سیاه، دارچین، زنجبیل، میخک، رازیانه، جوزهندی، بادیان ختایی یا شیر و چای سیاه از خواص درمانی بیشماری برخوردار هستند.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در ایران

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در ایران در شهر های مختلف وجود دارد و نمایندگی در پایتخت به عنوان بزرگ ترین بازار فروش برای ارائه این چای با کیفیت اصل و درجه یک و قیمت مصوب در حال فعالیت می باشد.

چای ماسالا تاج محل از جمله چای های پرطرفدار وارداتی می باشد که توسط واردکنندگان وارد ایران و توسط نمایندگی‌ها به فروش می‌رسد این برند به دلیل ریشه و اصالت هندی چای ماسالا از محبوبیت خاصی  برخوردار است.

طعم و عطر واقعی این نوشیدنی دلچسب را در برند تاج محل می‌توانید تشخیص دهید و باقیمت بسیار عالی که در ایران اعلام شده به راحتی آن را در برنامه غذایی خود وخانواده قرار دهید تا ازخواص بینظیرش بهره مند شوید.

خرید چای ماسالا اصل تاج محل در ۲ طعم

خرید چای ماسالا اصل تاج محل در 2 طعم-min

مارک تاج محل توانسته با بسته‌بندی‌های بسیار جدید و مدرن در ۲ طعم مختلف طرفداران زیادی را جذب خود کند و هر فرد متناسب با علاقه اش نوع مورد نظر خود را تهیه می نماید.

مقدار ادویه های استفاده شده در دو خط تولید چای ماسالا برند تاج محل با هم متفاوت است و به نوعی می توان گفت مدل اسپایسی بدون شکر یا کم شکر بوده و عطر و طعم تند آن بیشتر است اما در مدل کلاسیک یک شیرینی ملایم به همراه تندی کم را حس خواهید کرد.

برای خرید چای ماسالا اصل تاج محل در ۲ طعم کلاسیک و اسپایسی فقط کافیست مشخصات خود را ثبت نموده تا نماینده فروش مجموعه خیلی سریع وقت با شما ارتباط برقرار کند.

قیمت چای ماسالا هندی کلاسیک و اسپایسی

قیمت چای ماسالا هندی کلاسیک و اسپایسی-min

طریقه مصرف چای تاج محل بسیار ساده می باشد و به گونه ای که با حل کردن آن در آب جوش آماده می‌شود و در مدل اسپایسی چون بدون شکر  و دارای کریمر ست در صورت تمایل می توان به آن کمی شکر یا شیر اضافه نمود.

نازلترین قیمت چای ماسالا هندی در هر یک از انواع اسپایسی یا کلاسیک در نمایندگی فروش تهران اعلام میشود این مجموعه آماده ارسال محصول به سراسر کشور می باشد.

بهتر است در زمان میل کردن این چای از خواص مثال زدنی آن نیز اطلاع داشته باشید برخی از آنها شامل موارد زیر می شود:

  • بهبود سرماخوردگی
  • رفع گرفتگی سینوس ها
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ضد التهابات پوستی
  • تقویت سلامت قلب
  • کمک به دستگاه گوارش
  • بهبود سردرد های در اثر سینوزیت

پخش عمده چای ماسالا تاج محل نیم کیلویی

پخش عمده چای ماسالا تاج محل نیم کیلویی-min

در ایران فروش بسته بندی های نیم کیلویی چای ماسالا بسیار بالا بوده است پس بهترین پیشنهاد برای فروشگاه ها و مراکز پخش در سطح شهر ها خرید به صورت عمده می باشد.

پخش عمده بسته بندی های نیم کیلویی چای ماسالا در برند تاج محل در این سایت به صورت اینترنتی امکان پذیر است و خریداران می‌توانند برای  مطمئن شدن از کیفیت قبل از سفارش عمده به صورت تست و آزمایشی خرید نمایند.

شرکت آرشامین در تهران به عنوان معتبر ترین مرکز فروش چای ماسالا در ایران شناخته می شود و توانسته انواع برند های داخلی وخارجی  را در بسته بندی های متفاوت در اختیار مشتریان خود درهمه نقاط کشور قرار دهد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید