نمایندگی چای ماسالا در کیش عرضه بهترین برند | ماسالا تاج محل

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی چای ماسالا در کیش با عرضه بهترین برند ماسالا تاج محل بیشترین حجم سفارشات را به خود اختصاص داده جهت برقراری ارتباط مستقیم با نمایندگی کیش این وب سایت را دنبال فرمایید.

محبوبترین نوشیدنی در کافه و رستوران های هندوستان چای ماسالا میباشد که به دلیل عطر و طعم بسیار خاص ویژه ای که دارد در سراسر دنیا طرفدار جذب نموده است.

در زبان هندی کلمه ماسالا به مفهوم ادویه های مخلوط می باشد که به درستی برای این چای انتخاب شده زیرا از ترکیب کردن ادویه هایی همچون هل سبز، دارچین، میخک، زنجبیل و … با چای سیاه و شیر چای ماسالا به دست خواهد آمد.

بهترین نمایندگی چای ماسالا در کیش

بهترین نمایندگی چای ماسالا در کیش توانسته با ارائه بهترین برند های خارجی با نازلترین قیمت بازار به صورت عمده نظر مثبت بسیاری از مشتریان را به خود جذب نماید جهت کسب اطلاع از نحوه مراجعه به این مجموعه کافیست این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

چای ماسالا که در بازار مورد معامله قرار گرفته به دو صورت فله و بسته بندی می باشد که نوع بسته بندی دارای برندهای متفاوت ایرانی و هندی است و برخی از آنها شامل موارد زیر می شود:

  • مارک تاج محل هندی
  • مارک ماساتی هندی
  • مارک بگتو ایرانی
  • مارک سانتوس ایرانی
  • مارک ناول تی ایرانی

هر یک از برند های نامبرده از نظر قیمت و کیفیت متفاوت خواهند بود بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از سفارش جهت استعلام قیمت روز انواع محصولات داخلی و خارجی اقدام نمایید.

عرضه بهترین برند چای ماسالا اصل هندی

عرضه بهترین برند چای ماسالا اصل هندی

جالب است بدانید مراحل تولید چای ماسالا در گذشته از ابتدا تا انتها در رم منازل و به صورت شخصی صورت می پذیرفت اما با گذشت زمان و افزایش طرفداران این چای امروزه در کارخانجات مجهز به تولید خواهد رسید.

در دنیا معتبر ترین برند چای ماسالا هندی تاج محل می باشد که محصولات خود را در ۴ مدل مختلف به بازار عرضه داشته است که در ادامه انواع آن ها ذکر شده است:

  1. چای ماسالا اسپایسی ۱۵۰ گرمی
  2. چای ماسالا کلاسیک ۱۵۰ گرمی
  3. چای ماسالا اسپایسی ۵۰۰ گرمی
  4. چای ماسالا کلاسیک ۵۰۰ گرمی

عرضه بهترین برند چای ماسالا اصل هندی در مرکز فروش مقابل صورت می پذیرد شایان ذکر است متقاضیان عمده می توانند قبل از دریافت محصول جهت دریافت نمونه اقدام نمایند و در صورت رضایت از کیفیت سفارشات خود را ثبت کنند.

شرکت فروش چای ماسالا تاج محل بسته ۵۰۰ گرمی

شرکت فروش چای ماسالا تاج محل بسته 500 گرمی

همانگونه که در بالا اشاره شد این محصول در دو حجم بسته بندی متفاوت به بازار عرضه شده که مدل نیم کیلویی آن مورد استقبال ویژه خریداران قرار گرفته است زیرا برای مصارف خانگی مناسب است.

از تفاوت های بارز دو طعم کلاسیک و اسپایسی می‌توان به ترکیبات اولیه بکار برده در آنها اشاره نمود زیرا در فرآیند تولید ماسالا اسپایسی از درصد ناچیز شکر استفاده شده بنابراین به آن چای ماسالا رژیمی نیز گفته می شود که مزه ای تند با شیرینی ملایم خواهد داشت.

شرکت فروش چای ماسالا تاج محل  بسته ۵۰۰ گرمی بهترین شرایط خرید را برای متقاضیان فراهم نموده تا حاشیه سود قابل توجهی از آنها گردد و در تجارت خود پیشرفت نمایند.

خرید چای ماسالا اصل هندی در جزیره کیش

خرید چای ماسالا اصل هندی در جزیره کیش

قابل توجه خریداران گرامی این مجموعه برای مشتریانی که به صورت عمده خریداری می کند تخفیفات فوق العاده را در نظر گرفته که موجب کاهش چشمگیر قیمت نهایی گردیده است.

خرید چای ماسالا اصل هندی در جزیره کیش از طریق وب سایت آرشامین صورت می پذیرد متقاضیان می توانند جهت تکمیل اطلاعات تخصصی خود از نحوه سفارش و ارسال با مشاور فروش مجموعه در ارتباط باشند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید