همکاری در فروش چای ماسالا خارجی | ۲ مدل بسته بندی و فله ای

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

همکاری در فروش چای ماسالا خارجی به صورت مستقیم و بدون واسطه در این مرکز فروش صورت می پذیرد لذا جهت تهیه چای ماسالا در ۲ مدل بسته بندی و فله ای شما را به این مجموعه دعوت می نماییم.

چای ماسالا را میتوان به عنوان یکی از خوش طعم ترین و پرخاصیت ترین دمنوش هایی شناخت که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار برای فصل سرما مناسب می باشد‌.

چای ماسالا که نوشیدنی محبوب و سنتی کشور هندوستان به شمار می رود از ترکیب نمودن ادویه جات مختلف با چای سیاه و شیر به دست خواهد آمد که دارای عطر و طعمی خاص و دلچسب می باشد.

همکاری در فروش چای ماسالا در بازار داخلی

همکاری در فروش چای ماسالا در بازار داخلی با تولیدکنندگانی که امکان فروش گسترده محصولات خود را ندارند از فعالیت های اساسی این مجموعه به شمار می رود.

فروش چای ماسالا در بازار به دو صورت بسته بندی و فله ای صورت می پذیرد که هر کدام از این مدل ها طرفداران خاص خود را دارا هستند به عنوان مثال متقاضیان اصلی چای ماسالا فله ای صاحبان رستوران ها، هتل ها و کافی شاپ ها می باشد.

متقاضیان گرامی جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و همچنین استعلام قیمت می‌توانند از قسمت مشاوره و فروش با کارشناس مجموعه تماس حاصل فرمایند.

واردات چای ماسالا خارجی ۲ مارک تاج محل و میس ایندیا

واردات چای ماسالا خارجی 2 مارک تاج محل و میس ایندیا

از پرفروش ترین برند های وارداتی چای ماسالا در کشور می توان به برند تاج محل اشاره نمود که این محصول را با کیفیت اصل در دو طعم کلاسیک و اسپایسی تولید و در بسته بندی های ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی به سایر کشورها صادر نموده است.

کارخانه میس ایندیا هندی با بهره‌مندی از ادویه جات تازه و مرغوب زیر نظر افراد متخصص این محصول را با کیفیت مطلوب تولید و به صورت فله ای در کیسه های ۲۵ کیلویی به بازارهای جهانی عرضه داشته است.

واردات چای ماسالا خارجی ۲ مارک تاج محل و میس ایندیا به صورت مستقیم و بدون واسطه در حیطه فعالیت شرکت آرشامین میباشد خریداران می توانند جهت سفارش عمده این محصول با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایند.

بزرگترین مرجع خرید و فروش چای ماسالا خارجی

بزرگترین مرجع خرید و فروش چای ماسالا خارجی

همانگونه که در بالا اشاره شد چای ماسالا به صورت ترکیبی بوده و از ادویه جات معطر همچون زنجبیل، دارچین، میخک، رازیانه، هل سبز و… به دست آمده که هر کدام از خواص دارویی و درمانی بیشماری برخوردار هستند از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خواص ضد التهابی
  • موثر در سلامت قلب
  • خاصیت های ضد باکتریایی
  • پیشگیری از عفونت در دستگاه گوارش
  • سرعت بخشیدن به فرایند هضم غذا
  • موثر در کنترل قند خون
  • تاثیر در کاهش وزن
  • کمک به آرامش اعصاب

بزرگترین مرجع خرید و فروش چای ماسالا خارجی در تهران به منظور برقرار ساختن شرایط خرید فوق العاده برای مشتریان امکان سفارش غیرحضوری را فراهم نموده تا افراد از اقسام نقاط کشور به راحتی جهت تهیه محصول اقدام نمایند.

از خدمات ویژه پس از فروش این سایت می توان به قابلیت برگشت زدن محصول اشاره نمود چنانچه پس از تحویل بار نقصی را در بسته بندی و تاریخ انقضاء احساس نمودید با هماهنگی واحد پشتیبانی محصول را مرجوع نموده تا پس از تعویض ارسال گردد.

اخذ نمایندگی فروش چای ماسالا در سراسر کشور

اخذ نمایندگی فروش چای ماسالا در سراسر کشور

از دلایل اصلی مراجعه افراد به نمایندگی های رسمی می توان به دریافت محصول با قیمت و کیفیت تضمین شده اشاره نمود.

اخذ نمایندگی فروش چای ماسالا در سراسر کشور در مجموع صورت می پذیرد زیرا از اهداف اصلی ما امکان دسترسی مستقیم خریداران به تامین کنندگان بدون واسطه و با قیمت های واقعی می باشد جهت کسب آگاهی بیشتر از طریق اطلاعات تماس ارائه شده با مشاور مجموعه در ارتباط باشید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید