قیمت چای ماسالا کیلویی ایرانی بسته ۱۰ کیلوگرمی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا کیلویی ایرانی در بسته های ۱۰ کیلوگرمی در این مرکز فروش به دلیل حذف واسطه ها بسیار ارزان و به صرفه خواهد بود جهت خرید چای ماسالا اصل ایرانی و هندی با این سایت در ارتباط باشید.

چای که بعد از آب دوم نوشیدنی پرطرفدار در تمام دنیا محسوب می‌شود انواع مختلف و متنوعی دارد که ماسالا یک چای منحصر به فرد و خاص به شمار می رود.

قدمت این چای به درستی تشخیص داده نشده و تقریباً بین ۵ الی ۹ هزار سال پیش پیش بینی می شود که برای اولین بار در کشور هندوستان از ترکیب ادویه ها با چای سیاه و شیر این نوشیدنی فوق العاده به دست آمده است.

لیست قیمت چای ماسالا کیلویی ایرانی

لیست قیمت چای ماسالا کیلویی ایرانی در سایت پیش رو قرار داده شده برای مشاهده آن کافیست این سایت را دنبال کنید یا با عضویت در کانال تلگرام از دیگر انواع برند ها مطلع شوید.

در واقع افرادی که قصد دارند این محصول را با برند خود به بازار عرضه نمایند به دنبال محصولات با کیفیت که به صورت فله بسته بندی شده باشد هستند زیرا در این صورت قیمت مناسب تری دریافت خواهند کرد.

بهترین برند چای ماسالا فله ایرانی در این مرکز با پایین ترین نرخ بازار عرضه می شود در صورت تمایل به کسب سود بیشتر در فروش این محصول فرصت ویژه را از دست ندهید و برای ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.

تولید چای ماسالا ایرانی با مرغوب ترین مواد اولیه

تولید چای ماسالا ایرانی با مرغوب ترین مواد اولیه-min

علاوه بر طعم و عطر بی‌نظیر این چای می توان به خواص شگفت‌انگیز آن نیز اشاره کرد که موجب تضمین سلامتی انسان میشود برخی از مزایای پزشکی ماسالا شامل موارد زیر می شود:

  • برطرف کننده گرفتگی عضلانی
  • رفع خستگی و کسلی
  • موثر در کاهش وزن
  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود سرفه
  • درمان سردرد
  • کاهش دیابت

کارخانه بگتو در تولید چای ماسالا ایرانی با مرغوب ترین مواد اولیه شهرت پیدا کرده و روز به روز به طرفداران این برند افزوده می شود زیرا از نظر کیفیت در بین سایر تولیدات ایرانی حرف اول را میزند.

معمولاً چای ماسالا اصل در بین برندهای خارجی هندی مارک تاج محل بوده و در بین تولیدات ایران مارک بگتو به عنوان ماسالا اصل و ارگانیک شناخته می شود.

نمایندگی فروش چای ماسالا کیلویی ارزان قیمت

نمایندگی فروش چای ماسالا کیلویی ارزان قیمت-min

برند میس ایندیا پرفروش‌ترین مارک خارجی چای ماسالا فله در ایران می باشد و در میان محصولات ایران برند بگتو و سانتوس در زمینه ارائه محصول به صورت فله ای و بسته بندی شده خوش درخشیده اند.

در نمایندگی فروش چای ماسالا کیلویی ارزان قیمت در تهران می توان این محصول باکیفیت را به صورت عمده سفارش دهید و در کمتر از ۲ الی ۳ روز کاری محصول را در شهر خود از طریق باربری دریافت نمایید.

تنها دلیل قیمت ارزان در این نمایندگی رابطه مستقیم با تولید کنندگان و حذف واسطه ها و دلالان می باشد و شما با خرید از این مرکز قیمت پایه و درب کارخانه چای ماسالا را دریافت خواهید کرد و در این صورت از حاشیه سود بسیار بالای نیز بهره مند می شوید.

صادرات چای ماسالا کیلویی با برند ایرانی بگتو

صادرات چای ماسالا کیلویی با برند ایرانی بگتو-min

برندهای ایرانی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند در بازارهای بین المللی مشتریان زیادی پیدا کرده اند و همچنین جایگاه ویژه ای در صنعت صادرات ایران به دست آورده اند.

کارخانه بگتو چای ماسالا با کیفیت درجه یک را در کیسه های ۱۰ کیلو گرمی به صورت بهداشتی و با رعایت تمام استانداردها بسته بندی و با شرایط عالی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کرده است.

صادرات چای ماسالا کیلویی با برند ایرانی بگتو از فعالیت های این بازرگانی به شمار می رود متقاضیان می تواند جهت کسب آشنایی بیشتر با مشاورین فروش سایت ارتباط برقرار نمایند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید