فروش چای ماسالا میس ایندیا با قیمت وارداتی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چای ماسالا میس ایندیا با کیفیت تضمین شده و بهترین قیمت وارداتی از اولویت های اصلی این مجموعه می باشد که در راستای جلب رضایت خریداران اقدام به عرضه مستقیم این محصول نموده است.

یکی از محبوب ترین نوشیدنی های کشور هندوستان چای ماسالا می باشد که سابقه آن بیشتر از ۵۰۰۰ سال است و به دلیل وجود ادویه جات گیاهی معطر دارای طعم و رایحه ای دل انگیز می باشد.

از مهمترین اجزای تشکیل دهنده چای ماسالا می‌توان به چای سیاه، شیر، میخک، زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه، جوز هندی، بادیان ختایی و… اشاره نمود که هر کدام از خواص درمانی شگفت‌انگیزی برخوردار هستند.

فروش چای ماسالا میس ایندیا در کارتن ۲۵ کیلویی

فروش چای ماسالا میس ایندیا در کارتن ۲۵ کیلویی در نمایندگی پایتخت به دو روش حضوری و اینترنتی انجام خواهد شد لذا مشتریان از سراسر ایران می توانند جهت سفارش به این مجموعه مراجعه نمایند.

یکی از پرفروش ترین چای های وارداتی در کشور چای ماسالا می باشد زیرا کیفیت اصل و درجه یک این نوشیدنی متعلق به کشور هندوستان بوده و به صورت عمده به سایر کشور ها نظیر ایران صادر شده است.

همانگونه که شاهد هستیم چای ماسالا در بازار به صورت فله و بسته بندی مورد خرید و فروش قرار می گیرد که محبوب ترین برند هندی بسته بندی تاج محل و به صورت فله ای میس ایندیا می باشد.

قیمت واردات چای ماسالا میس ایندیا فله

قیمت واردات چای ماسالا میس ایندیا فله

از ملاک های دخیل در قیمت گذاری این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. درجه کیفیت
  2. کارخانه تولید کننده
  3. نوع بسته بندی
  4. قیمت خرید و کیفیت مواد اولیه
  5. روش تولید
  6. خرید عمده یا جزئی
  7. نوسانات ارزی
  8. تورم بازار

قیمت واردات چای ماسالا میس ایندیا فله به دلیل نوسانات بازار ارز ثابت نمی باشد از همین رو توصیه می شود متقاضیان ابتدا جهت استعلام قیمت روز محصول اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که قیمت چای ماسالا میس ایندیا در این مجموعه مقطوع و ارزان می باشد زیرا در حوزه واردات محصول فعالیت داشته و بعد از دریافت بار از گمرک آن را مستقیماً برای خریدار ارسال خواهد نمود.

خرید و فروش چای ماسالا میس ایندیا کیلویی

خرید و فروش چای ماسالا میس ایندیا کیلویی

برای دم آوری چای ماسالا میس ایندیا در منزل چنانچه قهوه ساز در دسترس ندارید کافیست به ازای هر ۲۰۰ سی سی شیر سرد ۲۰ گرم پودر ماسالا را به آن اضافه نموده و در قهوه جوش روی گاز قرار دهید تا زمانی که شیر  به نقطه جوش یعنی ۹۰ درجه برسد.

قابل توجه افرادی که به شیر آلرژی دارند می توانند از آب جوش نیز استفاده نمایند.

خرید و فروش چای ماسالا میس ایندیا کیلویی از فعالیت های اصلی مجموعه آرشامین می‌باشد که در این حوزه سالها تجربه درخشان داشته و توانسته با داشتن پرسنل قوی و متخصص بهترین شرایط را در اختیار متقاضیان قرار دهد و سفارشات زیادی را  به سمت خود معطوف نماید.

پخش عمده چای ماسالا میس ایندیا هندی

پخش عمده چای ماسالا میس ایندیا هندی

از دلایل اصلی خرید به صورت عمده و قله ای کسب سود بیشتر برای خریدار می باشد زیرا این محصول نسبت به نوع بسته بندی شده از قیمت به صرفه تری برخوردار می باشد.

پخش عمده چای ماسالا میس ایندیا هندی به صورت اینترنتی این امکان را فراهم نموده تا متقاضیان این محصول که عمدتاً صاحبان فروشگاه ها و کافی شاپ ها هستند با صرف زمان و هزینه کمتر محصول مورد نظر را سفارش و در شهر خود دریافت نمایند.

مشتریان گرامی جهت استعلام قیمت روز و ثبت سفارش این چای بدون واسطه و دلال می توانید از طریق راه های ارتباطی اعلام شده با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید