قیمت پودر ماسالا ۱۰۰۰ گرم برای فروش عمده

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر ماسالا با بسته ۱۰۰۰ گرمی برای فروش عمده در این بازرگانی  شامل تخفیفات ویژه‌ای شده پس فرصت را از دست ندهید و جهت خرید انواع چای ماسالا خارجی و ایرانی اقدام نمایید.

چای ماسالا را می توان جز نوشیدنی های بسیار قدیمی دانست زیرا قدمت آن در هندوستان بیشتر از پنج هزار سال به زمان استعمار این کشور توسط انگلیسی ها باز می گردد.

در بین ترکیبات چای ماسالا زنجبیل جز اصلی ترین و مهمترین آنها محسوب خواهد شد و هل سبز به علت قیمت بالا طلای چای ماسالا و همچنین جوز هندی عطر دهنده این نوشیدنی شناخته می شود.

اعلام قیمت پودر ماسالا بسته ۱۰۰۰ گرم

اعلام قیمت پودر ماسالا بسته ۱۰۰۰ گرم در نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی صورت می پذیرد جهت مشاهده لیست کامل و به روز چای ماسالا در برند های  متنوع این مقاله را تا انتها دنبال کنید‌.

از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت چای ماسالا ابتدا کیفیت مد نظر می باشد و بعد از آن برند تولید کننده ایرانی یا هندی و نوع فروش بسته بندی یا فله ای اثر گذار خواهد بود.

طبیعتاً تولید کشور خودمان از نظر نرخ پایین تر از محصولات وارداتی می باشد و کارخانجات ایرانی با بهره‌گیری از امکانات مجهز و مواد اولیه مرغوب محصولی با کیفیت عالی تولید کرده اند.

فروش عمده پودر ماسالا با بهترین قیمت تولید

فروش عمده پودر ماسالا با بهترین قیمت تولید-min

از برند های تولید چای ماسالا به صورت بسته بندی در ایران می توان به مارک های بگتو، سانتوس،  نیوشا، آفرینش، نیتل و ویتاسیب اشاره نمود که هر کدام از نظر قیمت و کیفیت با هم در رقابت هستند.

فروش عمده پودر ماسالا با بهترین قیمت تولید در نمایندگی هایی انجام می شود که رابطه مستقیم و بدون واسطه با تولیدکنندگان داخلی دارند و بدون افزایش قیمت محصول را ارائه می دهند.

بازرگانی آرشامین که عنوان برترین مرکز پخش چای ماسالا به صورت عمده در ایران را به خود اختصاص داده این کالا را با درجه کیفیت های مختلف و در انواع متنوع به روش فروش آنلاین در دسترس تمام خریداران در هر کجای کشور قرار می دهد.

خرید پودر ماسالا بسته بندی ایرانی برند بگتو

خرید پودر ماسالا بسته بندی ایرانی برند بگتو-min

چای ماسالا را می توان به عنوان یک نوشیدنی دارویی و درمانی مصرف کرد و با نوشیدن آن و بهره مندی از خواص ادویه جات گیاهی به سلامت بدن خود کمک کنید در ضمن فراموش نکنید که به دلیل کافئینی که این چای دارد در مصرف آن نباید زیاده‌روی شود.

کارخانه تولیدی بگتو چای ماسالا را در بسته های ۲۵۰ و ۱۰۰۰ گرمی با کیفیت فوق العاده تولید و با قیمت باورنکردنی هر بسته یک کیلویی ۱۱۵ هزار تومان به بازار عرضه کرده است.

با خرید پودر ماسالا در بسته بندی ایرانی برند بگتو علاوه بر پرداخت هزینه مناسب یک نوشیدنی با طعم واقعی ماسالا را امتحان خواهید کرد و از نوشیدن آن قطعاً لذت خواهید برد.

تولید پودر ماسالا با مرغوب ترین مواد اولیه

تولید پودر ماسالا با مرغوب ترین مواد اولیه-min

چای ماسالا که به صورت فوری و پودر آماده دردسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد طرز تهیه بسیار راحتی دارد که شامل ۳ مورد زیر می شود:

  1. آماده کردن آب جوش به ازای هر لیوان
  2. حل کردن پودر ماسالا فوری در آب
  3. در صورت تمایل می توان شیر گرم را جایگزین آب کرد

تولید پودر ماسالا با مرغوب ترین مواد اولیه در کارخانه بگتو سبب ارائه محصولی با کیفیت درجه یک شده است که مورد استقبال مصرف کنندگان زیاد قرار گرفته از همین رو فروش آن بسیار بالا بوده است.

شایسته است بدانید با خرید چای ماسالا بگتو به صورت عمده از این مرکز فروش علاوه بر دریافت خدمات ویژه پس از فروش شاهد تخفیفات استثنایی خواهید بود که موجب کسب سود بیشتر برای شما خواهد شد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید