خرید چای ماسالا مرغوب با بهترین قیمت تهران

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا مرغوب ایرانی و خارجی در برند بگتو و تاج محل با بهترین قیمت نمایندگی تهران از این سایت امکان پذیر است.

چای ماسالا به عنوان یک دمنوش گیاهی از ترکیب چای سیاه با چندین نوع ادویه معروف به دست می آید که قدمت آن حدود به ۵ الی ۹ هزار سال پیش میرسد .

این چای معطر و خوش طعم به عنوان مهم ترین و محبوب ترین نوشیدنی مناسب فصل سرما و زمستان برای مردم هندوستان می باشد و به دلیل مزایای پزشکی فوق العاده ای که دارد در تمام دنیا شناخته شده است.

مرکز خرید چای ماسالا مرغوب و خالص

مرکز خرید چای ماسالا مرغوب و خالص در استان تهران این محصول را با بهترین کیفیت و انواع برندهای مختلف با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است.

اگر به دنبال چای ماسالا مرغوبی هستید که کیفیت بالایی داشته باشد بهترین پیشنهاد ها برند هندی تاج محل و از تولیدات داخل ایران برند بگتو می باشد که می توانید از مراکز خرید معتبر تهیه نمایید.

چای به عنوان یکی از قدیمی ترین و پر طرفدار ترین نوشیدنی ها در ایران شناخته می شود و در انواع مختلفی مانند: چای سیاه، چای سبز، چای ماسالا، چای سفید و چای ترش وجود دارد که هر یک از آنها از خواص زیادی برخوردار می باشند.

بهترین قیمت چای ماسالا مرغوب در تهران

بهترین قیمت چای ماسالا مرغوب در تهران-min

از جمله برندهای ایرانی که چای ماسالا را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند عبارتند از:

  • مارک بگتو
  • مارک سانتوس
  • مارک آفرینش
  • مارک نیوشا
  • مارک شاهسوند
  • مارک دماوند
  • مارک نیتل

شرکت آرشامین در تهران توانسته بهترین قیمت چای ماسالا مرغوب را  به بازار ارائه دهد و این امر سبب رضایت خریداران از کیفیت و نرخ این محصول شده است.

جهت خرید و ثبت سفارش از این مجموعه کافیست مشخصات خود را در فرم های مشاوره در ابتدا یا انتهای سایت تکمیل نمایید تا مدیر فروش با شما تماس برقرار کند.

مراکز فروش چای ماسالا در سراسر کشور

مراکز فروش چای ماسالا در سراسر کشور-min

مصرف کنندگان چای ماسالا  در برخی شهر ها مثل تهران،کرمان، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، زنجان و ارومیه بسیار زیاد هستند به همین دلیل  فروش چای ماسالا در این مناطق بسیار پر رونق بودند است.

برای خرید چای ماسالا تاج محل در ۲ طعم کلاسیک و اسپایسی با بسته  بندی های ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی باید از طریق مراکز فروش چای ماسالا در سراسر کشور اقدام نمایید.

علاوه بر مدل بسته بندی چای ماسالا به صورت فله ای با کیفیت بسیار بالایی توسط کارخانه میس ایندیا هندی و بگتو ایرانی در بسته هایی با حجم ۲۵ و ۱۰ کیلویی تولید و در بازار ایران فروخته می شود.

نمایندگی خرید و فروش چای ماسالا مرغوب

نمایندگی خرید و فروش چای ماسالا مرغوب-min

ریشه و اصالت چای ماسالا هندی بوده و آنها با توجه به ذائقه ای که دارند به چای سیاه ادویه های تند مانند فلفل سیاه، زنجبیل، دارچین و میخک اضافه کردن و با شیر ترکیب و میل می نماید.

نمایندگی خرید و فروش چای ماسالا بگتو  این محصول با کیفیت را در بسته های ۱۰۰۰ گرمی  به قیمت ۱۱۵۰۰۰ تومان در اختیار مصرف کننده قرار می دهد جهت استعلام قیمت دیگر محصولات از طریق این سایت اقدام نمایید.

همچنین این نمایندگی در زمینه فروش عمده چای ماسالا در حال فعالیت است و نیاز بسیاری از مراکز پخش  را در سراسر کشور با ارسال سریع و به موقع این محصول تامین می نماید .

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید