فروش اینترنتی چای ماسالا خارجی به صورت عمده

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش اینترنتی چای ماسالا خارجی به صورت عمده با بهترین قیمت بازار توسط نمایندگی آن در تهران برای رفاه حال مشتریان صورت می پذیرد.

چای ماسالا از محبوب ترین نوشیدنی ها است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و برای درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها موثر واقع شده است.

منشاء این چای هندوستان می باشد در حقیقت در حدود پنج هزار سال پیش مردم هند از ترکیب چای سیاه و شیر با ادویه های پرخاصیت همچون: زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه، میخک و… این دمنوش فوق العاده را به دست آورده اند.

فروش اینترنتی چای ماسالا خارجی در کشور

فروش اینترنتی چای ماسالا خارجی در کشور بالاترین حجم سفارشات را به خود اختصاص داده است و از فعالیت های اصلی این سایت به شمار می رود.

معمولاً محصولات وارداتی در ایران به دلیل کیفیت بالایی که دارند نظر مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده اند مشتریان می‌توانند جهت اطلاع از روش ثبت سفارش و دریافت محصول با مشاورین مجموعه در ارتباط باشند.

خریداران گرامی می‌توانند با این روش از مزایایی همچون: دسترسی مستقیم، دریافت پایین ترین قیمت،کیفیت اصل، ارسال به سراسر کشور، و تنوع بسیار زیاد طعم ها و برند ها بهره مند شوند.

قیمت چای ماسالا خارجی اصل کشور هندوستان

قیمت چای ماسالا خارجی اصل کشور هندوستان-min

از پرفروش ترین ماسالا های هندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برند تاج محل
  2. برند ماساتی
  3. برند جیوراج
  4. برند میس ایندیا فله ای

همانگونه که در بالا ذکر شد محصولات هندی به دلیل کیفیت اصل پرفروش می باشند و طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به تولیدات داخلی دارند پس بهترین پیشنهاد برای صرفه جویی در هزینه ها تهیه مستقیم و بدون واسطه آنها از شرکت های بازرگانی می باشد.

ارائه لیست قیمت چای ماسالا خارجی اصل کشور هندوستان توسط نمایندگی‌های معتبر سبب دسترسی راحت تر خریداران شده است برای مشاهده آن کافیست از طریق فضای مجازی ما را دنبال کنید.

خرید چای ماسالا اصل مارک هندی تاج محلخرید چای ماسالا اصل مارک هندی تاج محل-min

کارخانه تولیدی تاج محل این محصول را در دو لاین کلاسیک و اسپایسی به تولید رسانده که از نظر طعم با هم متفاوت می باشند در واقع میزان ادویه های تند به کار رفته در مدل کلاسیک کمتر بوده و طعم و عطر آن به دلیل استفاده از شکر شیرین تر می باشد اما مدل اسپایسی بدون افزودنی بوده و درصد ادویه های تند به کار رفته در آن زیادتر می باشد.

خرید چای ماسالا اصل مارک هندی تاج محل با بسته بندی های ۱۵۰ گرمی و ۵۰۰ گرمی به دلیل اراِیه نازل ترین قیمت بازار از این سایت بسیار بالا بوده بنابراین این فرصت استثنایی را از دست ندهید و تا موجودی تمام شده جهت سفارش اقدام نمایید و با خرید به صورت عمده از تخفیفات باور نکردنی نیز بهره مند شوید.

طرز تهیه چای ماسالا گرم و مقوی هندی

طرز تهیه چای ماسالا گرم و مقوی هندی-min

برای تهیه چای ماسالا از ادویه های معروفی همچون: دارچین، زنجبیل، فلفل سیاه، میخک، رازیانه و جوز هندی استفاده شده که هر یک از آنها ازخواص و مزایای بیشماری برخوردار هستند به عنوان مثال دارچین: از بروز سلول های سرطانی در بدن جلوگیری خواهد کرد.

در این بخش از مقاله طرز تهیه چای ماسالا گرم و مقوی هندی را آموزش داده ایم: اگر پودر ماسالا فوری دارید کافیست به آسانی فقط با حل شدن آن در آب جوش یا شیرگرم بدون نیاز به دم کردن نوشیدنی خود را سرو نمایید.

این نوشیدنی فوق العاده را هم می توان به صورت گرم در روزهای سرد زمستان و هم به صورت سرد در تابستان تهیه و جمع دوستان و خانواده  مصرف نمایید و از نوشیدن آن لذت ببردید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید