قیمت چای ماسالا کلاسیک تاج محل ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا کلاسیک تاج محل با بسته بندی های ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی با هم متفاوت می باشد برای استعلام قیمت و خرید چای ماسالا اصل با این سایت فروش در ارتباط باشید.

چای ماسالا به عنوان نوشیدنی سنتی مردم هند شناخته می شود در کشورهای اروپایی نیز  این چای طرفداران بسیاری دارد که آن را به نام چای هندی می‌شناسند.

این نوشیدنی با عطر و طعم بسیار خاص و دل انگیز از ترکیب ادویه هایی همچون دارچین، زنجبیل، میخک، هل سبز، رازیانه، جوز هندی، فلفل سیاه و انیسون ستاره ای با چای سیاه و شیر به دست می آید.

دریافت فایل لیست قیمت چای ماسالا کلاسیک

دریافت فایل لیست قیمت چای ماسالا کلاسیک از طریق فضای مجازی واتساپ، تلگرام،اینستاگرام و… بازرگانی آرشامین به راحتی با برقراری ارتباط با مشاوران فروش امکان پذیر است.

چای ماسالا کلاسیک به دلیل کم بودن میزان ادویه های تند در تولید آن دارای یک طعم شیرین و ملایم با عطر خاص می باشد و طرفداران زیادی جذب این طعم شده‌اند.

از دیگر مدل های چای ماسالا اسپایسی می‌باشد که در روش تولید آن از میزان شکر بسیار کمی استفاده شده و طعم تندی ادویه ها بیشتر در آن احساس می شود.

نمایندگی چای ماسالا کلاسیک تاج محل در ایران

نمایندگی چای ماسالا کلاسیک تاج محل در ایران-min

در هنگام خرید هر محصول قیمت مهمترین فاکتور می باشد در زمینه چای ماسالا نیز کیفیت اصل وارداتی آن از قیمت بالاتری نسبت به دیگر تولیدات برخوردار است پس بهترین راه کم کردن هزینه ها خرید از مراکز معتبر و رسمی باشد.

نمایندگی چای ماسالا کلاسیک تاج محل در ایران توانسته این محصول را با کیفیت درجه یک از کشور هند وارد و با بهترین قیمت در اختیار تمامی مشتریان در سراسر کشور قرار دهد.

از مهم ترین ویژگی های چای ماسالا تاج محل که سبب محبوبیت بالای آن در دنیا شده توان به استفاده از از ادویه های مرغوب و اصل، تولید به روش طبیعی،غلظت بالا،ماندگاری بالا،قیمت مناسب و حفظ کیفیت ترکیبات اولیه اشاره کرد.

نحوه خرید چای ماسالا کلاسیک ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی

نحوه خرید چای ماسالا کلاسیک 150 و 500 گرمی-min

در تهیه چای ماسالا کلاسیک از ادویه های تازه و مرغوب استفاده شده از همین رو این چای از خواص دارویی و درمانی بسیاری برخوردار است مانند:

  • کاهش استرس و اضطراب
  • پیشگیری از سرطان
  • ضد افسردگی
  • رفع خستگی بدن
  • بهبود سرفه
  • پیشگیری از آنفولانزا
  • کاهش کلسترول
  • کنترل فشار خون
  • تنظیم ضربان قلب

خرید چای ماسالا کلاسیک در بسته های ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی به صورت اینترنتی  بسیار به صرفه تر بوده و در صرف زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد.

این حجم از بسته بندی برند تاج محل به دلیل مناسب بودن برای مصارف شخصی و خانگی بسیار مورد استقبال قرار گرفته و از پرفروش ترین بسته بندی ها به حساب می آیند.

پخش عمده چای ماسالا اصل هندی

پخش عمده چای ماسالا اصل هندی-min

به دلیل افزایش مصرف کنندگان چای ماسالا در بسیاری از کشورهای دنیا در حال تولید است اما چای ماسالا اصل و با کیفیت درجه ۱ مختص کشور هند می باشد.

پخش عمده چای ماسالا اصل هندی در برند تاج محل از طریق نمایندگی فروش این چای در تهران انجام می‌شود که به  بسیاری از فروشگاه ها، مراکز پخش، رستوران ها و کافی شاپ ها در سراسر کشور ارسال می شود.

برای خرید کافیست مشخصات خود را در فرم های مشاوره تکمیل نمایید تا مشاوران فروش سایت در اسرع وقت با شما تماس بگیرد و روش ثبت سفارش و نحوه ارسال بار را برای شما توضیح نماید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید