فروش چای ماسالا اصل تولید کشور هندوستان

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چای ماسالا اصل در نمایندگی های رسمی در استان های تهران، اصفهان، کرمان و… با بهترین قیمت بازار و معتبر ترین برند تولید کشور هندوستان انجام خواهد شد.

چای ماسالا که یک نوشیدنی ترکیبی می باشد منشا و اصالت هندی داشته و به دلیل فواید دارویی معجزه آسایی که دارد در سراسر دنیا طرفدار جذب نموده است.

چای ماسالا مانند دیگر چای ها از مزرعه برداشت نخواهد شد و امروزه در کارخانجات مجهز از آسیاب و مخلوط کردن ادویه جات گیاهی نظیر دارچین، زنجبیل، میخک، رازیانه و… با چای سیاه و پودر شیر این چای به دست خواهد آمد.

فروش چای ماسالا اصل تولید کشور هندوستان

فروش چای ماسالا اصل تولید کشور هندوستان از فعالیت های اصلی شرکت بازرگانی آرشامین می باشد که به دلیل واردات مستقیم این محصول همواره بهترین قیمت بازار ایران را در اختیار متقاضیان قرار داده است.

همانگونه که چای ماچا در ژاپن، چای سفید در چین و چای سیاه در ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند چای ماسالا نیز در هندوستان بسیار محبوب بوده است و بهترین کیفیت آن نیز در آن کشور به تولید می‌رسد.

کیفیت اصل و درجه یک چای ماسالا در برند تاج محل هندی در بسته بندی های استاندارد و دو طعم متفاوت کلاسیک و اسپایسی تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است.

خواص چای ماسالا اصل و ترکیبات آن

خواص چای ماسالا اصل و ترکیبات آن

برخی از خواص چای ماسالا اصل و ترکیبات آن را در این مقاله بررسی نموده ایم که شامل موارد زیر می شوند:

  • دارچین (پیشگیری از بروز آلزایمر، سرشار از آنتی اکسیدان، کاهش خطر بیماری های قلبی و…)
  • زنجبیل (موثر در کاهش وزن، درمان بیماری های گوارشی و رفع درد مفاصل و…)
  • میخک (رفع بوی بد دهان، درمان دندان درد، کمک به سلامت کبد، موثر در تنظیم قند خون و…)
  • هل (سلامت قلب و عروق، کنترل کلسترول، درمان اختلال ادراری، درمان بیماری آسم و مشکلات تنفسی و…)
  • رازیانه( زیبایی پوست صورت، کمک به دفع سنگ کلیه، ورم روده و ورم معده را از بین خواهد برد و…)

بر اساس موارد نامبرده در بالا چای ماسالا نوشیدنی دارویی و درمانی محسوب می شود که علاوه بر عطر و طعم دلنشین به سلامتی انسان نیز کمک خواهد کرد.

خرید چای ماسالا اصل کم شکر

خرید چای ماسالا اصل کم شکر

صاحبان فروشگاه ها و کافی شاپ داران می‌توانند خرید چای ماسالا اصل کم شکر در برند اسپایسی تاج محل را در بسته بندی های ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی به صورت عمده انجام دهند.

چای ماسالا اسپایسی دارای کمترین میزان کالری و چربی باید در نتیجه بیشترین تاثیر را در کاهش وزن و لاغری افراد خواهد داشت علاقمندان برای تهیه چای ماسالا در منزل با استفاده از قهوه جوش ابتدا باید یک فنجان شیر سرد را با ۲۰ گرم پودر ماسالا ترکیب نموده و قهوه جوش را روی حرارت قرار دهند تا شیر به نقطه جوش برسد چنانچه ب شیر آلرژی داشته باشید می‌توان از آب جوش نیز استفاده کنید.

برای ثبت سفارشات کافیست از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا با بهره‌مندی از مشاوره‌ تخصصی خرید مطمئن و پر سود را تجربه نمایید.

سفارش اینترنتی چای ماسالا اصل هندی

سفارش اینترنتی چای ماسالا اصل هندی

چای ماسالا هندی به دلیل وارداتی بودن قطعاً از قیمت بالاتری نسبت به تولیدات داخلی برخوردار است اما همواره به دلیل کیفیت اصل و درجه یک مورد استقبال مصرف کنندگان واقع شده و توانسته بیشترین سطح سفارش را به خود اختصاص دهد.

سفارش اینترنتی چای ماسالا اصل هندی از رایج‌ترین روش‌های تهیه این محصول می باشد که افراد می‌توانند با کاهش هزینه های گزاف و بیهوده و همچنین صرف زمان کمتر از سراسر کشور نسبت به سفارش اقدام نمایند و محصول مورد نظر را در شهر خود دریافت کنند.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید