فروش چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی با قیمت استثنایی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چای ماسالا فله با کیفیت درجه یک و قیمت استثنایی در کیسه های ۲۵ کیلویی هندی و ایرانی از فعالیت های اصلی این وبسایت به شمار می رود.

یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها در چهار و پنج سال اخیر در ایران چای ماسالا می باشد که یک نوشیدنی ترکیبی بوده و از مخلوط کردن ادویه جات گیاهی با چای سیاه و شیر به دست آمده است.

چای ماسالا در هندوستان بسیار سنتی و قدیمی می باشد و قدمت آن بین ۵ یا ۹ هزار سال پیش تخمین زده شده است و به دلیل طعم و رایحه دل انگیزی که دارد جهان در محبوبیت یافته است.

فروش چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی با قیمت استثنایی

فروش چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی با قیمت استثنایی در نمایندگی تهران با بهترین امکانات و شرایط انجام خواهد شد و متقاضیان از اقسام نقاط کشور می توانند جهت سفارش اقدام فرمایند.

چای ماسالا با توجه به خواص منحصر به فردی که برای سلامتی انسان به همراه دارد مورد استقبال ویژه مصرف‌کنندگان ایرانی قرار گرفته و به صورت بسته بندی های ساشه ای، حجمی و فله مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

شایان ذکر است که در این مرکز فروش نازلترین قیمت بازار در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت و تنها علت آن حذف دلالان و واسطه ها می باشد زیرا محصول به صورت مستقیم وارد کشور شده و برای خریدار ارسال میگردد.

خرید چای ماسالا فله اصل هندی

خرید چای ماسالا فله اصل هندی

از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده چای ماسالا هندی که به صورت فله به بازارهای جهانی عرضه شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چای سیاه
  • شیر
  • هل
  • زنجبیل
  • میخک
  • دارچین
  • شکر
  • دیگر ادویه های هندی

خرید چای ماسالا فله اصل هندی با برند میس ایندیا در چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده زیرا از قیمت مناسبی نسبت به کیفیت درجه یک محصول برخوردار است.

روش مصرف چای ماسالا به صورت گرم و سرد می باشد لذا افراد با توجه به ذائقه خود می تواند مقدار ۲۰ گرم از پودر ماسالا را در ۲۰۰ سی‌سی شیر یا آب جوشیده حل نموده و مصرف نمایند.

نحوه فروش اینترنتی چای ماسالا فله

نحوه فروش اینترنتی چای ماسالا فله

از مزیت های چشمگیر خرید غیر حضوری می توان به دریافت محصول با قیمت و کیفیت تضمین شده، حذف واسطه ها، بهره مندی از تخفیفات فوق العاده، دریافت مشاوره تخصصی، تنوع بالا برند های با کیفیت، امکان خرید به صورت عمده و فله ای و… اشاره نمود.

نحوه فروش اینترنتی چای ماسالا فله در این سایت فروش بسیار ساده و راحت می‌باشد از همین رو متقاضیان می‌توانند با ثبت مشخصات خود در فرم های فروش با مدیر مجموعه ارتباط برقرار نموده و سفارشات خود را به ثبت رسانند.

در فروشگاه ها چای ماسالا فله در برندهای ایرانی و هندی مورد خرید و فروش قرار گرفته که پرطرفدارترین آنها که در سبد خرید ایرانیان جایگاه ویژه ای پیدا نموده برند بگتو ایرانی و میس ایندیا هندی می باشد.

پخش چای ماسالا فله به سراسر کشور

پخش چای ماسالا فله به سراسر کشور

چای ماسالا فله هندی در مدل کلاسیک به تولید رسیده در نتیجه دارای طعمی شیرین همراه با تندی دلنشین است و عمدتاً در بسته بندی های استاندارد به مقدار ۲۵ کیلویی به بازارهای فروش تزریق شده است.

پخش چای ماسالا فله به سراسر کشور در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین شرایط از فعالیت‌های اصلی شرکت آرشامین به شمار می‌رود و توانسته با جلب رضایت خریداران سفارشات زیادی را به سمت خود معطوف نماید‌.

برای تکمیل اطلاعات خود از نحوه ثبت سفارشات و همچنین شیوه ارسال بار کافیست از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده با مشاوره فروش تماس حاصل فرمایید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید