قیمت چای ماسالا ایرانی بهترین برند تولیدکننده در ایران

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا ایرانی در برند بگتو به عنوان بهترین تولیدکننده در کشور بسیار پایین تر از قیمت چای ماسالا اصل و وارداتی می باشد.

چای ماسالا به عنوان یک نوشیدنی با طبیعت گرم از ترکیب چای سیاه و شیر  با ادویه های معروف و پر فایده به دست می آید و برای افرادی با مزاج سرد بسیار مناسب است.

اصالت چای ماسالا به کشور هندوستان باز می گردد و مربوط به زمان استعماری این کشور توسط انگلیسی ها می باشد، در آن زمان به دلیل بالا بودن قیمت چای سیاه مردم هند به آن ادویه های مختلف  اضافه کردند واین چای با طعم و طعم خاص را به دست آوردند.

اعلام لیست قیمت چای ماسالا ایرانی

اعلام لیست قیمت چای ماسالا ایرانی سبب شده تا مشتریان در سراسر کشور به راحتی این محصول را با برند دلخواه و وزن مشخص به صورت بسته بندی یا فله ای سفارش دهند. مجموعه آرشامین  از جمله عرضه کنندگان معتبر چای ماسالا ایرانی و هندی می باشد که در شهرهای مختلف دارای نمایندگی بوده و این محصول را با قیمت مصوب به بازار ارائه می نماید. برای خرید یا استعلام قیمت و موجودی انبار می توان مشخصات خود را  در فرم های مشاوره تکمیل نمایید تا مدیر فروش سایت  در اسرع وقت با شما تماس برقرار کند.

بهترین برند تولیدکننده چای ماسالا در ایران

بهترین برند تولیدکننده چای ماسالا در ایران-min

به دلیل فروش پر رونق چای ماسالا کارخانه‌های تولید چای ماسالا در ایران در چند سال اخیر افزایش پیدا کرده اند تا نیاز بازار را از این محصول برطرف نمایند.

چای ماسالا به دلیل طعم و عطر بسیار متفاوتی که نسبت به دیگر چای ها دارد مخاطبان زیادی را در ایران و جهان به خود جذب کرده از جمله تولیدکنندگان ایرانی که این نوشیدنی را با مزه ها ورایحه های متفاوت به تولید می رساند عبارتند از:

  • مارک بگتو
  • مارک سانتوس
  • مارک آفرینش
  • مارک نیوشا
  • مارک نیتل
  • مارک ویتاسیب
  • مارک دماوند

کارخانه بگتو در تهران به عنوان بهترین تولید کننده چای ماسالا در ایران شناخته می‌شود و این محصول را با بالاترین استانداردها و کیفیت درجه ۱ تولید و بازار عرضه کرده است.

خرید چای ماسالا ایرانی مدل قوطی

خرید چای ماسالا ایرانی مدل قوطی-min

برای تهیه چای ماسالا در منزل ابتدا به ازای هر نفر یک فنجان آب جوش آماده  کرده سپس یک قاشق غذاخوری از پودر چای ماسالا را در هر فنجان ریخته و هم بزنید بعد از یک دقیقه می توان چای ماسالا را میل نمود.

تولید چای ماسالا با بسته های ۱ کیلویی در قوطی های استوانه ای شکل به دلیل کاهش هزینه های بسته بندی صورت گرفته است  این موضوع در کم شدن قیمت فروش محصول نیز اثرگذار است.

هنگام خرید چای ماسالا ایرانی مدل قوطی مهمترین شاخصه قیمت مناسب می باشد که برای مصرف کننده و پخش کننده بسیار حائز اهمیت است به شما پیشنهاد می کنیم که این مدل بسته بندی را با برند بگتو تهیه نمایید تا پایین ترین قیمت بازار را پرداخت کنید‌.

مرکز پخش چای ماسالا ایرانی ۲۵۰ و ۱۰۰۰ گرمی

مرکز پخش چای ماسالا ایرانی 250 و 1000 گرمی-min

از مهمترین خواص ادویه های این چای معجزه آسا می توان به: بهبود سرفه زدن ، جلوگیری از گرفتگی بینی، خواص ضد التهابی، افزایش انرژی بدن، کمک به هضم غذا، تقویت ریه ها، کنترل فشار خون و کاهش دردهای قاعدگی اشاره نمود.

مرکز پخش چای ماسالا ایرانی در تهران آماده ارسال سریع این محصول در بسته بندی های ۲۵۰ و ۱۰۰۰ گرمی با برند بگتو و به سراسر کشور می باشد.

این سایت کیفیت و قیمت محصولات خود را تضمین نموده و خریداران می توانند بدون نگرانی از این مجموعه چای ماسالا را تهیه و مورد استفاده قرار دهند جهت ثبت سفارش کافیست با مشاوران فروش ارتباط برقرار کنید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید