خرید چای ماسالا اسپایسی تاج محل بسته نیم کیلویی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا اسپایسی تاج محل در بسته های نیم کیلویی به راحتی از نمایندگی فروش این چای در تهران  با قیمت مناسب انجام می شود.

همانگونه که چای سیاه چای سنتی مردم ایران است چای ماسالا نیز همین اهمیت را در هندوستان دارد و هر خانواده ای این چای را مناسب با ذائقه خود تهیه می‌کند.

این چای نوعی نوشیدنی ترکیبی است که از ادویه هایی همچون: زنجبیل، هل سبز، چوب دارچین، فلفل سیاه، میخک، رازیانه و انیسون ستاره ای با چای و شیر به دست می آید.

مرکز خرید چای ماسالا اسپایسی تاج محل

مرکز خرید چای ماسالا اسپاسی تاج محل توانسته این نوشیدنی دلچسب را با کیفیت اصل و پایین ترین قیمت بازار در اختیار خریداران قرار دهد و رضایتشان را جلب نماید.

برند تاج محل را که در دنیا به عنوان باکیفیت ترین تولید کننده چای ماسالا می‌شناسند این چای را در ۲ لاین مختلف به نام کلاسیک و اسپایسی به تولید رسانده است.

مقدار ادویه های به کار رفته در هر یک از این طعم ها فرق می کند مثلا در مدل  اسپایسی از ادویه‌های تند بیشتری استفاده شده  وطعم شیرین آن کمتر حس میشود.

بهترین قیمت چای ماسالا اسپایسی نیم کیلویی

بهترین قیمت چای ماسالا اسپایسی نیم کیلویی-min

چای ماسالا اسپایسی یک نوشیدنی بدون شکر یا کم شکر می باشد زیرا در تهیه آن از شکر و میت گیاهی استفاده نشده به همین دلیل طعمی بسیار خاص و ویژه به خود اختصاص داده است.

شرکت های معتبر زیادی  این چای هندی را بدون شکر و افزودنی تولید می نماید و هر یک از آنها از نظر قیمت با دیگر محصولات متفاوت هستند علاوه بر این طرز تهیه این مدل نیز با چای ماسالا فوری فرق دارد.

در این سایت فروش می توانید بهترین قیمت چای ماسالا اسپایسی را با بسته بندی های نیم کیلویی دریافت نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوره سایت تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی فروش چای ماسالا تاج محل در ایران

نمایندگی فروش چای ماسالا تاج محل در ایران-min

ایرانیان همواره طرفدار محصولات وارداتی و با کیفیت اصل بوده اند این موضوع در مورد چای ماسالا نیز صدق می کند و مصرف کنندگان این چای معتقدند بهترین کیفیت متعلق به برند تاج محل هندی می باشد.

از همین‌رو در چند سال گذشته نمایندگی فروش چای ماسالا تاج محل در استان تهران تاسیس شده و درتلاش بوده تا بهترین محصولات این برند را با قیمت مناسب در کشور عرضه نماید.

چای ماسالا اصل تاج محل به دلیل استفاده از ترکیبات گیاهی مرغوب و خالص از مزیت های بی شماری برخوردار است که برخی از آنها عبارتند از:

  • رفع سردردهای میگرنی
  • برطرف کننده گرفتگی سینوس ها
  • ضد سرطان
  • تقویت قوای جسمانی
  • رفع خستگی
  • کاهش التهاب بدن

عرضه مستقیم و بدون واسطه چای ماسالا تاج محل

عرضه مستقیم و بدون واسطه چای ماسالا تاج محل-min

کارخانه های تولیدی بسیاری با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اقدام به تهیه و تولید چای ماسالا نمودند  و امروزه می توان نام این چای را  در منوی کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و همچنین مصرف خانگی بسیار مشاهده نمود.

عرضه مستقیم و بدون واسطه چای ماسالا تاج محل از طریق نمایندگی فروش چای تاج محل در تهران امکان خریدی راحت و کم هزینه را برای مشتریان فراهم کرده است.

شرکت آرشامین  چای ماسالا تاج محل در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی و۱۵۰گرمی بدون واسطه و به طور مستقیم از کشور هند تهیه و با قیمت کف بازار توزیع می نماید برای خرید با مدیر فروش ارتباط برقرار کنید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید