فروش چای ماسالا ارزان قیمت | ۱۰ مدل بسته بندی

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چای ماسالا ارزان ‌قیمت با کیفیت بالا از طریق نمایندگی های معتبر در ۱۰ مدل بسته بندی مختلف انجام خواهد شد برای دریافت کاتالوگ محصولات این وبسایت را به یاد بسپارید.

چای ماسالا از نوشیدنی های پرطرفدار در این سال ها محسوب می شود که به دلیل طعم متفاوتی که با دیگر چای ها از جمله چای سیاه و چای سبز دارد همه افراد حداقل یک بار آن را امتحان کردند.

جالب است بدانید که چای ماسالا یک نوشیدنی بسیار قدیمی می باشد که سابقه آن در هندوستان به بیش از پنج هزار سال پیش تعلق دارد و امروزه نیز در برخی از کشورهای غربی با نام چای هندی شناخته خواهد شد.

بزرگترین مرکز فروش چای ماسالا ارزان قیمت

بزرگترین مرکز فروش چای‏ ماسالا ارزان قیمت در تهران به دلیل کوتاه نمودن دست دلالان در واردات و دریافت بدون واسطه از کارخانجات داخلی موفق جلب رضایت خریداران گردیده و سفارشات زیادی را به خود اختصاص داده است.

چای ماسالا به دلیل داشتن منشاء گیاهی از خواص فوق العاده برخوردار بوده و از دید مشتریان به یک نوشیدنی کم‌نظیر تبدیل شده است.

یکی از مهم‌ترین مسائل در زمان خرید چای ماسالا قیمت آن است و متقاضیان همواره در تلاش هستند محصولات با کیفیت لازم را با قیمت ارزان تهیه نمایند برای دریافت فایل لیست قیمت می‌توانید با مدیر فروش در ارتباط باشید.

عرضه و پخش چای ماسالا ۱۰ مدل بسته بندی

عرضه و پخش چای ماسالا 10 مدل بسته بندی

عرضه و پخش چای ماسالا ۱۰ مدل بسته بندی مختلف که در ادامه به آنها اشاره شده است در حیطه فعالیت این مجموعه می باشد.

  1. چای ماسالا تاج محل کلاسیک ۱۵۰ گرمی
  2. چای ماسالا تاج محل کلاسیک ۵۰۰ گرمی
  3. چای ماسالا تاج محل اسپایسی ۱۵۰ گرمی
  4. چای ماسالا تاج محل اسپایسی ۵۰۰ گرمی
  5. چای ماسالا بگتو ۱۰۰۰ گرمی
  6. چای ماسالا بگتو ۲۵۰ گرمی
  7. چای ماسالا تشریفاتی ناول تی ۴۰۰ گرمی
  8. چای ماسالا شیر سویا ناول تی ۴۰۰ گرمی
  9. چای ماسالا آفرینش ۳۰۰ گرمی
  10. چای ماسالا ماساتی ۲۵۰ گرمی

جهت ثبت سفارش هر یک از محصولات و اطلاعات دقیق از تعداد آنها در کارتن ها می توانید با مشاور فروش وبسایت تماس حاصل فرمایید تا شما را در همه زمینه‌ها راهنمایی سازد.

خرید عمده چای ماسالا ارزان با قیمت کارخانه

خرید عمده چای ماسالا ارزان با قیمت کارخانه

خرید عمده چای ماسالا ارزان با قیمت کارخانه از طریق فروشگاه های اینترنتی یک راهکار فوق العاده برای کسب بیشترین حاشیه سود پیشرفت در کسب و کار خود می باشد.

از مهمترین مزایای خرید غیرحضوری می‌توانند به صرف زمان کمتر، کاهش هزینه ها، ارتباط مستقیم با تولید کننده، بهره مندی از تخفیفات و قیمت کف بازار، ثبت سفارش از سراسر کشور، تحویل سریع و به موقع، امکان دریافت لیست قیمت روز و … اشاره نمود.

سریع ترین شیوه آماده کردن چای ماسالا در منزل به این صورت می باشد که ابتدا آب را به جوش آورده سپس مقدار ۳۰ گرم از پودر ماسالا را به یک فنجان معادل ۲۰۰ سی سی اضافه کرده و بعد از حل شدن نوش جان نمایید.

قیمت چای ماسالا باکیفیت و مرغوب در ایران

قیمت چای ماسالا باکیفیت و مرغوب در ایران

سه عضو اصلی تشکیل دهنده چای ماسالا که در همه برند ها ثابت میباشد چای سیاه، دارچین و زنجبیل می باشد اما از سایر ادویه های معطر دیگر  مانند هل، میخک و رازیانه نیز استفاده می شود.

قیمت چای ماسالا باکیفیت و مرغوب در ایران در اتحادیه های مربوطه با در نظر گرفتن ملاک هایی همچون برند سازنده و هزینه‌های تولید تعیین خواهد شد و به اطلاع کارخانجات می رسد تا از افزایش قیمت ناگهانی این محصول جلوگیری شود.

در این مقاله سعی نمودیم شما را با چای ماسالا در مدل‌های ایرانی و هندی و همچنین نحوه سفارش آن آشنا نماییم لذا برای کسب آگاهی بیشتر می توانید با کارشناس  فروش تماس حاصل فرمایید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید