خرید عمده چای ماسالا اصل در مراکز فروش تهران

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چای ماسالا اصل را از مجموعه های گوناگون به ویژه مراکز فروش تهران می توانید انجام دهید جهت ثبت سفارش شما را به این وب سایت دعوت می نماییم.

ریشه پیدایش چای ماسالا به کشورهای آسیای جنوبی به ویژه هند باز می‌گردد درگذشت پادشاهان از آن به عنوان دارو استفاده می‌کردند زیرا تأثیرات فوق‌العاده ای در درمان و پیشگیری از بیماری ها داشت.

ایرانیان که به دمنوش های گیاهی اهمیت بسیار زیادی می دهند چای ماسالا را نیز به عنوان یک دمنوش درمانی مورد استفاده قرار می‌دهند که علاوه بر طعم و عطر دل انگیز از خواص آن نیز بهره مند می شوند.

خرید عمده چای ماسالا اصل ۲ مدل ایرانی و هندی

خرید عمده چای ماسالا اصل ۲ مدل ایرانی و هندی را میتوانید با بهترین قیمت بازار از طریق مرکز پخش مقابل انجام دهید وبا بهره مندی از شرایط خرید فوق العاده بهترین تجربه خرید خود را شاهد باشید.

قابل توجه متقاضیانی که به دلیل تنوع بسیار زیاد برندها در زمان خرید دچار تردید خواهند شد چای ماسالا اصل هندی با برند تاج محل و اصل ایرانی با برنده بگتو به بازارهای فروش عرضه شده است.

کارخانجات تولید چای ماسالا برای ارائه بهترین درجه کیفیت در ابتدا از ترکیبات اولیه و ادویه جات خالص، تازه و مرغوب استفاده می نمایند همچنین محصول را در بسته بندی های مناسب و استاندارد قوطی یا پاکتی تهیه می کنند.

مراکز فروش چای ماسالا اصل به صورت عمده

مراکز فروش چای ماسالا اصل به صورت عمده

فروشندگان جزئی و کافی شاپ داران چای ماسالا را با هدف تامین نیاز مشتریان و کاهش برآورد هزینه ها اقدام به خرید عمده این محصول می نمایند تا قیمت به صرفه تری را پرداخت کنند.

مراکز فروش چای ماسالا اصل به صورت عمده در سطح کشور با هدف رضایتمندی خریداران امکان ثبت سفارش به صورت غیر حضوری را فراهم نموده اند تا مشتریان از تمام نقاط ایران بتوانند محصول مورد نظر را سفارش دهد.

چای ماسالا اصل تاج محل در دو لاین کلاسیک (شیرین) و اسپایسی (تند) با بسته بند های قوطی ۱۵۰گرمی و ۵۰۰ گرمی تولید و به بازارهای جهانی ارائه گردیده است و به دلیل کیفیت ممتاز همواره بیشترین سطح سفارش را به خود اختصاص داده است.

قیمت عمده چای ماسالا ایرانی درب کارخانه

قیمت عمده چای ماسالا ایرانی درب کارخانه

قابل توجه مصرف کنندگان چای ماسالا دارای طبع گرم بوده و از مهمترین فواید آن برای سلامتی که همه توجه ها را به خود جلب نموده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. رفع گرفتگی سینوس ها در نتیجه بهبود سرماخوردگی
  2. جلوگیری از بروز علائم سرطان به ویژه سرطان روده بزرگ
  3. کاهش وزن بدون عوارض
  4. برطرف نمودن مشکلات گوارشی
  5. درمان سردرد
  6. پیشگیری از بروز بیماری های قلبی
  7. رفع مشکلات تنفسی

قیمت عمده چای ماسالا ایرانی درب کارخانه را میتوانید به صورت روزانه از طریق این وبسایت استعلام بگیرید زیرا با واحد تولیدی در رابطه مستقیم است و با مقایسه نمودن تعرفه ها و آگاهی بیشتر خرید مطمئن داشته باشید.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران

چای ماسالا از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و از مهمترین ترکیبات یک فنجان چای می توان به پروتئین ۵ گرم، کالری ۲۰۰ کیلو کاری، فیبر ۳ گرم، کربوهیدرات ۴/۱۹ گرم، سدیم ۲۱ میلی گرم، پتاسیم ۲۸۳ میلی گرم اشاره نمود البته فراموش نشود که میزان کالری در مدل های رژیمی و بدون شکر متفاوت می باشد.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران با ارائه محصول با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب به دو شیوه حضوری و اینترنتی مورد استقبال خریداران واقع شده است.

شایان ذکر است که مشاوران فروش در این مجموعه آماده هستند تا با پاسخ گویی به پرسش های شما، شما را در خریدی مطمئن و پر سود یاری دهند و اطلاعات تماس برای برقراری ارتباط با آنها ارائه شده است.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید