قیمت یک بسته چای ماسالا ۳۰۰ گرمی مدل دوی پک

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت یک بسته چای ماسالا ۳۰۰ گرمی مدل دوی پک را می توانید همین حالا در این سایت استعلام بگیرید و جهت خرید اینترنتی چای ماسالا اصل ایرانی و هندی اقدام نمایید.

همانگونه که چای سیاه محبوب ترین نوشیدنی برای ایرانیان به شمار می رود چای ماسالا نیز همین حد از محبوبیت را در بین مردم هندوستان داراست.

چای ماسالا از جمله نوشیدنی های ترکیبی می باشد که از ادویه های پر خاصیت شیر و چای سیاه به دست می آید و برای رفع خستگی و گرفتگی عضلانی پیشنهادی بسیار مناسبی می باشد.

قیمت یک بسته چای ماسالا ۳۰۰ گرمی

قیمت یک بسته چای ماسالا ۳۰۰ گرمی با‌مارک آفرینش در این سایت قرار داده شده است و خریداران می‌توانند از طریق فضای مجازی واتساپ، تلگرام اینستاگرام یا تماس تلفنی از آن اطلاع پیدا کنند.

اگر به دنبال پایین ترین قیمت بازار و کیفیت بالا برای چای ماسالا ایرانی و هندی هستید بهترین پیشنهاد مراجعه به مراکز فروش تخصصی در سراسر کشور می باشد.

از بهترین برند های ایرانی که در فروشگاه ها مورد استقبال  مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند عبارتند از:

  • آفرینش
  • بگتو
  • تکسو
  • نیوشا
  • سانتوس
  • نیتل

مرکز خرید چای ماسالا ایرانی مدل دوی پک

مرکز خرید چای ماسالا ایرانی مدل دوی پک-min

مهمترین ویژگی های مدل دوی پک می توان به پیشگیری از نفوذ رطوبت، قابلیت زیپ کیپ بودن، افزایش ماندگاری عطر ماسالا و حفظ طعم بی نظیر آن اشاره کرد.

مرکز خرید چای ماسالا ایرانی با بسته بندی مدل دوی پک در استان تهران نیاز تمامی فروشگاه ها و مراکز پخش در سطح کشور را به بهترین نحو تامین می نماید.

به دلیل فروش بالای این نوع بسته بندی فروشندگان می توانند برای کسب حاشیه سود بالاتر آن را به صورت عمده و بدون واسطه سفارش داده و از شرکت های حمل و نقل کمتر از ۲ الی ۳ روز کاری دریافت کنند.

صادرات چای ماسالا ایرانی مارک آفرینش

صادرات چای ماسالا ایرانی مارک آفرینش-min

ادویه جاتی همچون: زنجبیل، هل، دارچین و پودر شیر و عصاره چای سیاه از مهمترین ترکیبات شگفت انگیز چای ماسالا آفرینش به شمار می روندکه سبب طعم و رایحه بی نظیر آن شده است.

صادرات چای ماسالا ایرانی با مارک آفرینش به دلیل کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب به کشورهای همسایه تجارتی پررونق محسوب می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

فراموش نکنید که با زیاده روی در مصرف چای ماسالا علاوه بر اینکه فواید آن را از بین می برید ممکن است سبب اختلالات نیز در بدن شود پس مصرف بیشتر از ۳بار در طول روز مجاز نمی باشد.

خرید و فروش عمده چای ماسالا ایرانی درجه یک

خرید و فروش عمده چای ماسالا ایرانی درجه یک-min

چای ماسالا به عنوان یک نوشیدنی گرم فوق العاده برای روزهای سرد پاییز و زمستان و بصورت سرد در تابستان  پیشنهاد می شود طرز تهیه آن بسیار ساده است و با حل کردن پودر آن در آب داغ قابل استفاده می باشد.

هر یک از ترکیبات چای ماسالا سرشار از مواد مغذی بوده و برای بدن بسیار مفید است که در این بخش به برخی از خواص دارچین اشاره شده که شامل: کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید، کنترل قند خون، پیشگیری از بیماری های قلبی، جلوگیری از عفونت، بهبود عملکرد مغز، کمک به بهبود گردش خون، تسکین دردهای عضلات، رفع سردرد و کمک به بهداشت دهان و دندان می شود.

شرکت آرشامین معتبرترین مرکز خرید و فروش عمده چای ماسالا ایرانی درجه یک در کشور می باشد که همواره انواع برندهای ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت کف بازار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید