خرید چای ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا بگتو را می توانید با مناسب ترین قیمت بازار و کیفیت مطلوب در بسته بندی های مقدار ۱۰۰۰ گرم از مرکز فروش پیشرو انجام دهید.

در گذشته تقریبا در سال ۱۸۳۵ مردم هندوستان و تایلند با استفاده از ادویه جات یک دمنوش گیاهی و درمانی را مورد استفاده قرار می دادند که انگلیسی ها با اضافه کردن چای سیاه و شیر به آن چای ماسالا را تولید نمودند.

این نوشیدنی محبوب و پرطرفدار هندی از خواص درمانی شگفت انگیزی برخوردار است که موجب شده روز به روز به طرفداران آن در سراسر جهان افزوده شود.

خرید چای ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم

خرید چای ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم در سال های اخیر بسیار رونق پیدا کرده زیرا علاوه بر کیفیت عالی از قیمت مناسبی برخوردار است و در بسته بندی های استاندارد با حجم های متناسب برای مصرف خانگی به بازار عرضه شده است.

در مراکز فروش انواع مارک های متنوع ایرانی و خارجی چای ماسالا به چشم می خورد که از نظر کیفیت و قیمت گذاری متفاوت خواهد بود از همین رو توصیه می شود برای داشتن خریدی مطمئن به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید.

تولیدکنندگان ایرانی به منظور تامین نیاز بازار و جلب رضایت مندی خریداران این محصول را با کیفیت ممتاز تولید و از طریق نمایندگی ها و فروشگاه‌های آنلاین در دسترس خریداران قرار داده اند.

کارخانه تولید چای ماسالا بگتو

کارخانه تولید چای ماسالا بگتو

چای ماسالا که دارای طعمی شیرین با تندی ملایم است مورد استقبال بسیاری از ذائقه ها قرار گرفته و به عنوان یک دمنوش درمانی به صورت گرم و سرد مصرف می شود.

کارخانه تولید چای ماسالا بگتو در پایتخت این محصول را در مدل کلاسیک و به صورت کاملا ارگانیک در بسته‌بندی‌های قوطی به وزن خالص ۱۰۰۰ و ۲۵۰ گرم تهیه نموده است.

چنانچه تمایل به برقراری ارتباط مستقیم با این واحد تولیدی را دارید می‌توان از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده در انتهای سایت با مدیر فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید و با دریافت مشاوره خرید مطمئن داشته باشید.

نحوه ثبت سفارش چای ماسالا با قیمت درب کارخانه

نحوه ثبت سفارش چای ماسالا با قیمت درب کارخانه

از مهمترین معیارهای تاثیر گذار در قیمت گذاری چای ماسالا در ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. درجه کیفیت محصول
  2. برند تولید کننده
  3. قیمت روز ادویه جات استفاده شده
  4. هزینه‌های تولید
  5. شرایط اقتصادی
  6. نوع بسته بندی یا قله ای
  7. حجم بسته بندی
  8. مدل بسته بندی قوطی یا پاکتی

نحوه ثبت سفارش چای ماسالا با قیمت درب کارخانه از معتبرترین سایت فروش این محصول در کشور بدین صورت می باشد که مشخصات خود را در فرم های فروش ارائه شده تکمیل و ارسال نمایید تا همکاران ما پس از بررسی در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند.

از پرفروش ترین برند های چای ماسالا ایرانی که در این مجموعه عرضه می شود می توان به مارک بگتو، مارک سانتوس، مارک نیوشا، مارک آفرینش و…اشاره نمود.

استعلام لیست قیمت چای ماسالا بگتو

استعلام لیست قیمت چای ماسالا بگتو

سه جز اصلی و جدا نشدنی چای ماسالا زنجبیل، دارچین و میخک می باشند که در همه برندها استفاده خواهند شد اما ادویجاتی همچون جوز هندی، فلفل سیاه، رازیانه، بادیان ختایی و… در بعضی برند ها به کار برده می شوند.

چای ماسالا بگتو در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی با نرخ  ۱۱۵۰۰۰ تومان عرضه خواهد شد و به دلیل قیمت مناسب مورد استقبال افراد قرار گرفته و صاحبان فروشگاه ها در سطح کشور جهت خرید عمده اقدام می نمایند.

استعلام لیست قیمت چای ماسالا بگتو به راحتی از وبسایت مقابل امکان پذیر است توصیه می شود مشتریان قبل از سفارش حتما از قیمت روز محصول  مطلع شوند تا با مقایسه تعرفه ها با دیگر فروشگاه ها خریدی پر سود داشته باشد

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید