فروش عمده چای ماسالا نیوشا جهت صادرات

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده چای ماسالا نیوشا به صورت مستقیم از درب کارخانه جهت صادرات را نمایندگی پایتخت در راستای رضایتمندی خریداران انجام خواهد داد.‌

چای ماسالا که نوعی چای مشهور هندی می باشد بسیار خوش عطر بوده و طعمی شیرین با تندی ملایم خواهد داشت که برگرفته از ادویه جات  تشکیل دهنده این چای است.

قابل توجه علاقمندان چای ماسالا را می توان مناسب با سلیقه خود هم با شیر و هم با آب جوش آماده و میل نمایید برای کسب اطلاع از مراکز فروش این محصول در کشور با ما در این وبسایت همراه باشید.

فروش عمده چای ماسالا نیوشا جهت صادرات

فروش عمده چای ماسالا نیوشا جهت صادرات با بهترین شرایط و امکانات از اهداف اصلی این مرکز پخش می باشد که در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

با توجه به اینکه خاستگاه چای ماسالا کشور هند است اما این محصول در سایر کشورها نیز طرفداران زیادی دارد از همین رو تولید کنندگان بسیاری با بهره مندی از بهترین کیفیت ادویه های گیاهی این محصول را تولید و بازارهای فروش عرضه می نمایند.

کارخانه نیوشا به قدری در زمینه تولید چای ماسالا رشد نموده که موفق به عرضه این محصول با کیفیت صادراتی شده است ‏ و به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان چای ماسالا در ایران شناخته می شود.

تولید چای ماسالا ایرانی با برند نیوشا

تولید چای ماسالا ایرانی با برند نیوشا با یک فرمول مخصوص از ترکیب کردن مواد انجام خواهد شد که موجب شده طعم هیچ یک از ادویه ها مصنوعی نباشد.

مواد اولیه چای ماسالا  که در ادامه ذکر شده اند در این برند به صورت پودر شده نمی باشند و تکه های آنها به وضوح پیداست این عمل موجب بهره‌مندی از خواص بیشتر و طعم بهتر خواهد بود.

  • چای سیاه
  • دارچین
  • زنجبیل
  • فلفل سیاه
  • میخک
  • هل

این محصول در بسته بندی های پاکتی دوی پک با مقدار ۱۰۰ گرم به تولید رسیده برای خرید عمده این محصول که هر کارتن حاوی ۲۴ عدد می باشد میتوانید از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه در ارتباط باشید تا شما را در زمینه قیمت و نحوه ارسال بار راهنمایی کند.

بهترین قیمت چای ماسالا نیوشا در ایران

بهترین قیمت چای ماسالا نیوشا در ایران

قیمت این محصول در بازار فروش بر اساس معیارهای زیادی از جمله سطح کیفیت نهایی، نوع مواد اولیه، نحوه تولید، مدل و حجم بسته بندی، هزینه های تولید و خرید ادویه جات، شرایط اقتصادی کشور و… تعیین و از طریق مجرا های گوناگون به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

بهترین قیمت چای ماسالا نیوشا در ایران را از مجموعه‌هایی جویا شوید که به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند و با واحد تولیدی همکاری مستقیم دارند یعنی محصول را با قیمت خط تولید عرضه می نمایند.

از مهمترین مشخصه های چای ماسالا نیوشا که نشان دهنده اصل بودن آن است می‌توان به تولید از ترکیب مواد اصلی، نداشتن ناخالصی، ارائه بسته بندی استاندارد، تضمین کیفیت از سوی تولید کننده و غیره اشاره نمود.

فواید چای ماسالا نیوشا را می دانید

فواید چای ماسالا نیوشا را می دانید

فواید چای ماسالا نیوشا را می دانید در پاسخ به این پرسش باید ابتدا اعلام نماییم که در فرایند تولید این محصول از شکر استفاده نشده در نتیجه چای ماسالا رژیمی محسوب می‌شوند و به دلیل داشتن میزان کالری پایین برای لاغری بسیار مناسب خواهد بود.

از دیگر خواص این چای می توان به تقویت سیستم ایمنی، کاهش مشکلات گوارشی، درمان دیابت، بهبود سرماخوردگی، ایجاد حس نشاط و سر حالی، رفع گرفتگی عضلانی، کاهش درد های قاعدگی، پیشگیری از سرطان و…اشاره نمود.

جهت ثبت سفارش غیر حضوری و دریافت سریع و به موقع محصول می توانید از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی با مدیر فروش مجموعه در ارتباط مستقیم باشید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید