قیمت پودر ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین چای ماسالا دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر ماسالا با برند ایرانی بگتو که از ترکیبات درجه ۱ استفاده کرده نسبت به  محصولات وارداتی بسیار به صرفه تر می باشد برای اطلاع از قیمت بسته های ۱۰۰۰ گرمی این مرکز فروش را دنبال نمایید.

چای ماسالا را معمولا به عنوان یک دمنوش هندی می شناسند که از ترکیب ادویه های مفید و پرخاصیت با چای سیاه و شیر به دست می آید و دارای  عطر و طعم بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد.

قدمت چای ماسالا  به حدود ۵ تا ۹ هزار سال پیش باز می گردد  و نام آن نشئت گرفته از کلمه ماسالا در زبان هندی می باشد که به معنی ادویه های مخلوط است.

اعلام قیمت پودر ماسالا بگتو بهترین مارک

اعلام قیمت پودر ماسالا بگتو به صورت روزانه در این سایت فروش امکان پذیر است خریداران می‌توانند برای اطلاع از لیست از طریق درگاه های ارتباطی با ما در تماس باشند.

این شرکت توانسته علاوه بر فروش در تولید چای ماسالا با کیفیت مرغوب به خوبی فعالیت کند و این محصول را با پایین ترین قیمت بازار در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

در تهیه چای ماسالا بگتو مواد اولیه مرغوب و اصل را به صورت پودر در آورده و بسته بندی می کنند و این امر سبب افزایش رضایت خریداران از این محصول شده است.

خرید پودر ماسالا اعلا مقدار ۱۰۰۰ گرم

خرید پودر ماسالا اعلا مقدار 1000 گرم-min

این نوشیدنی دلچسب که در کشورهای غربی به نام چای هندی شناخته می شود در ایران نیز به دلیل خواص بی نظیر و عطر و طعم بسیار متفاوتی که دارد روز به روز به آمار متقاضیان آن افزوده می شود.

برای خرید پودر ماسالا اعلا در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی با برند معروف بگتو به قیمت استثنایی ۱۱۵ هزار تومان فقط کافیست  با نماینده فروش سایت ارتباط برقرار کنید.

از دیگر برندهای ایرانی که در زمینه فروش این چای پرطرفدار فعالیت می کنند و از نظر قیمت نسبت به مارک های خارجی مناسب تر هستند می توان به برند سانتوس، برند آفرینش و برند نیوشا اشاره نمود.

فروش پودر ماسالا در انواع بسته بندی مختلف

فروش پودر ماسالا در انواع بسته بندی مختلف-min

از دیگر برندهای ایرانی به جزء بگتو که در زمینه تولید و فروش این چای پرطرفدار فعالیت می کنند می توان به برند سانتوس، برند آفرینش و برند نیوشا اشاره نمود.

فروش پودر ماسالا در بسته بندی های مختلف در این مجموعه صورت می پذیرد که عبارتند از:

  • بسته های ۱۵۰ گرمی
  • بسته های ۵۰۰ گرمی
  • بسته های ۱۰۰۰ گرمی
  • بسته های ۲۰۰۰ گرمی

از مهمترین دلایل فروش بالای پودر ماسالا طرز تهیه بسیار راحتی است که دارد زیرا دیگر نیاز به آسیاب ادویه ها یا دم کردن آن نیست و فقط با حل کردن این پودر در آب جوش و در صورت تمایل صافی کردن آن را می توانید میل نمود.

تولید پودر ماسالا کیلویی با قیمت درب کارخانه

تولید پودر ماسالا کیلویی با قیمت درب کارخانه-min

کارخانه تولیدی بگتو در تهران برای رفع نیاز بازار از این محصول  توانسته با بهره‌گیری از افراد متخصص و مجهزترین امکانات پودر چای ماسالا را با کیفیت اعلا به تولید رساند.

در این مجموعه می توانید پودر ماسالا کیلویی را با قیمت درب کارخانه به راحتی به صورت اینترنتی تهیه نمایید تا در کوتاه ترین زمان از طریق تیپاکس باربری یا پست برای شما ارسال گردد.

اگر قصد خرید عمده پودر چای ماسالا را دارید بسته های  ۱۰ کیلویی برند بگتو پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد زیرا از تخفیف خرید عمده و خدمات پس از فروش این سایت بهره مند می شوید.

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید